Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wortel, Word Dit de eerste echo?
    @girly, heerlijk toch als alles schoon is?

Wij hebben vanmiddag de tickets opgehaald! Van de week nog alles wegwassen. Wel lastig dat t hier de hele week mooi weer word, moet rekening houden met wat
    Mee moet.. Dus denk dat ik vrijdag nog moet wassen en dan zaterdag nog ff snel strijken. Ben zo blij als we in t vliegtuig zitten, dan is alle stress weg hoop ik! Vakantie is heerlijk maar al dat inpakken en bedenken wat er nee moet...

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Moro, waar ga je heen? Wij zijn net terug uit Zakynthos. Echt super!
    Inderdaad is die mijn eerste echo. Hiervoor alleen een intake gehad bij de vk.

3. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow dat lijkt me ook mooi! Zou ik ook nog weleens heen willen. Wij gaan naar kos. Eigenlijk zouden wij in juni naar Kreta gaan, maar een week voordat we weg zouden gaan, brak mijn man tijdens t werk 3 vingers. Werd zelfs een operatie, dus vandaag dat we nu gaan. Hebben wel meteen iets anders en wat langer geboekt. T andere was ons vast niet gegund ;)

Spannend als het je eerste echo is. Heb je kwaaltjes of valt t mee?

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    wortel, pff wat een geduld moet jij hebben zeg. Wel spannend hoor je eerste echo.

Moro fijn een weekje op vakantie, inderdaad alleen die voorstress.

girly mooie echo, haha en meteen aan de poets. goed bezig.

hier zo brak als wat, de drukte op mijn werk eist echt zijn tol en gisteren huilend in de auto naar huis. Volgens mij denken ze soms dat ik 40 uur werk. en dan nog eens mijn zoon op kamp. is toch even te veel.
    Ik hoorde van mijn man gisteren dat ze vanaf de boot tot het kamphuis 18km moesten lopen..... nou dat is niet goed voor mij gemoedstoestand. Hij is nog maar 9 en heeft een lage spierspanning dus voor hem voelt het als het dubbele. grrrr.
    maar goed wie weet viel het mee. heel hard aan het duimen.
    maar echt dat loslaten gaat me nu heel slecht af.

zo weer te werk, gelukkig is mijn collega terug. dus ik hoop dat dat wat druk wegneemt en dat ik eindelijk gewoon eens pauzes kan houden.

5. senta

senta Niet meer actief

@tari dikke knuffel eind van de week heb je de kleine grote man weer thuis en nu lekker genieten van het wondertje in je buik.

@wortel ik dacht echt dat jij al een echo had gehad sorry daarvoor.

Ik ben vandaag weer niet fit ik ben benieuwd wat de uitslagen zijn straks van de internist, hoop dat het goed is, maar het zou mij niets verbazen als ik iets moet ophogen met de medicijnen ondertussen. Is ook niet vreemd begreep ik met deze termijn de aanleg van de baby is natuurlijk in principe nu klaar nu nog verder ontwikkelen en groeien en dan gaat het wat meer schildklier van mij snoepen heb ik mij laten vertellen.

Hoe is het met de andere dame die voor de schildklier behandeld wordt ik weet even niet meer wie het was? Sorry.

6. senta

senta Niet meer actief

Zijn dit hormonen ik ben jankend opgestaan vanmorgen en kan nog steeds alleen maar huilen al om een dode vlieg.

7. senta

senta Niet meer actief

Waardes perfect. 0, 62 om 11, 0

Ben blij.

8. Snomie

Snomie Niet meer actief

Hoi meiden !
    Zo, lekker 3 weken vol op genoten van mijn vakantie. Heerlijke heup klachten erbij gekregen op vakantie. Blijkbaar is amper slapen omdat je bed KEI hard is en de hele dag in bergen rond lopen niet goed voor je heupen......

Sinds gisteren weer 40 uur aan de slag. Ik was thuis, ik ben gaan liggen en ik werd om 20.00 uur weer wakker. Compleet gesloopt.

@ nieuwe meiden, welkom ! Dat we allemaal maar een mooie zwangerschap mogen hebben.

@ Echo's, wauw ! Wat een mooie nieuwe echo's weer. Wortel, nog even aftellen voor jou.. Knap hoor, dat je zo lang kan wachten.

@ dromen, rampzalig. Ik droom over vissticks, hagelslag, ex vriendjes, ik ben vreemd gegaan met zo ongeveer iedereen, kleine uk is al 20 keer geboren. En dan ben ik wakker, rond 04.00 uur, en dan kan ik niet meer slapen. Pfffffffff.

@Waiting4. Jeeetje meisje, gaat het een beetje nu met je? Lekker je rust nemen. Je moet wel een beetje kunnen genieten van je zwangerschap!

BUIKJES ! Hoe is het met jullie buikjes dames? Die van mij begint nu goed te groeien. Leuk om te zien, minder leuk voor mijn bankrekening. Mijn eigen broeken passen echt niet meer, zelfs met een elastiekje ertussen is het niet meer te doen.

9. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    @ Senta: fijn dat je uitslagen goed waren! Mooi nieuws!
    Ik ben sinds 2 weken ook enorm emotioneel, daarvoor geen last van... heb zelfs zitten janken toen ik barbie op tv zag huilen ?!? Dan gaat er toch iets niet goed en nemen je hormonen je behoorlijk in de maling volgens mij ;)

@ wortel; jeetje...dacht idd dat iedereen al z'n echo gehad had... dan heb je zeker lang moeten wachten.... knap dat je het volhoudt...

@ Tari; hoop ook voor jou dat je het weer wat rustiger krijgt nu je collega terug is... je hebt je pauze's nu nodig!

@ Moro; Kos, LEKKER!!! Word er een beetje jaloers van ;)
    Lijkt me zalig! Wij hebben eind september nog wel 2 weken vakantie, maar gaan helaas niet weg vanwege de financiën... :(

Snomie: balen van die heupklachten... misschien te verhelpen met fysio? Of is dat niet nodig? Gisteren weer lichttherapie gehad en heb de gedachte dat het iets beter gaat met de jeuk! HEEL BLIJ MEE!!! Nu hopen dat de vooruitgang zich zo voort blijft zetten...

Mijn buikje is wel wat dikker... volgens mij gewoon omdat ik veels te veel eet en snoep! hahaha! Lach wel... maar maakt me stiekem wel beetje zorgen. Weegschaal stond vanmorgen op 83 !?!? Schrok me kapot... voor de zwangerschap woog ik 80,5 dus al 2,5 kg aangekomen... dat was niet de planning volgens mij....

10. marcia1987

marcia1987 Actief lid

11 jul 2013
    256
    0
    0
    werkzoekend
    poortvliet
    @girly, geweldig super zeg! poetsen is een leuke bijkomstigheid dat je daar ineens zin in krijgt haha
    @moro, alvast een hele fijne vakantie!
    @tari, vervelend zeg! hopelijk schiet deze weet een beetje op voor je!
    @snomie, gelukkig dacht dat ik de enigste was bij wie haar eigen broeken niet meer goed ( zeg maar gewoon helemaal niet meer lekker) zitten! pft! die vriendin van mij die zwanger is ( is een spijkertje maar ja wat doe je eraan ;) ) draagt haar buikje boven haar broekrand dus die kan nog gewoon alles aan, bij mij begint mijn buik echt net boven mijn schaambeen..
    nu dus maar veel leggings en tricot rokjes dragen.....

11. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Mooie echo Girly! :D

12. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Vinden jullie ook als je naar je banner kijk en je ziet nog 195 dagen te gaan, dat t zo weinig klinkt :)

Eindelijk is mijn rug iets gekraakt, op n veilige manier. Hopen dat ie voorlopig recht blijft zitten.

Even een vraag over de 20 weken echo? Moet ik dat zelf zomaar afspreken of via de vk?

13. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @muntje, hier krijg je een formulier en dan kun je een afspraak maken.
    @huilen, gisterochtend heb ik versjes zitten lezen voor op geboortekaartjes, kwam ik per toeval tegen.. En ik heb serieus zitten janken!'

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    yvonne: Dank je wel. Ben ook erg blij met de foto`s.

Muntje: Ik hoop voor je mee en dat je rug recht blijft staan.
    Qua dagen heb ik nog geen last van zit nog in de 200 maar
    ik denk ook dat als het zover is dat ik al bij 199 denk van
    wauw.

20 weken echo: Ik kreeg de vorige keer een formulier mee die ik mee moest nemen.

Huilen: klinkt heel bekend. Om de havenklap is het raak. Ik had het laatst dat ik tegen mijn man zei: Schat ik ben zwanger en heb last van hormonen. Hij zei dat weet ik schat en ik begon spontaan te huilen. Verder ging er afgelopen vrijdag een kindje bij ons op de groep weg en ik heb een hele goede band met dat kindje en met de ouders. Tranen met tuiten was dat van beide kanten uit. Laatst had ik met Damian een uurtje babytv opstaan en daar kwam het nummer mamma ik hou van jou langs. Nou tranen liepen over mijn wangen hoor.

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Moro, wil je het versje met ons delen?

Bedankt allemaal dat jullie vinden dat ik lang moet wachten, maar zo ervaar ik het gewoon helemaal niet!:D
    Vandaag ook pas 11 weken. Over 24 uur zitten wij bij de verloskundige en ik krijg nu toch wel gezonde kriebels.:)

Vandaag ook bericht gehad dat mijn fotoboekje is verstuurd!!!! Ben zo blij! Dan kunnen we het onze families zo snel mogelijke na de termijnecho gaan vertellen m.b.v. het boekje!

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

@heupklachten... vreselijk als je dat hebt... hier is gelukkig over! Sinds ik in mijn eigen bed slaap gaat het super goed. Ik moet mij alleen niet erg moe maken door dingen te gaan doen anders begint het weer... Heb nu al 2 weken niet gewerkt dat is ook een voor deel. Probeer lekker veel te rusten en slapen met een kussen tussen je benen (knieeën) kan ook helpen.

@wortel, spannend meid!!! Jammer dat je geen eerdere echo kon krijgen...

Vandaag geen klachten gehad, alleen heel erg moe. Ik heb wel goed geslapen maar in de middag was ik zo moe dat ik even een dutje nodig had. Dus ik dacht dan slaap ik even op de bank want boven hoor ik alles omdat onze raam niet goed dicht kan. Die moet kon gemaakt worden. Toen ik dan eindelijk sliep dacht de buurman er over om de heg te gaan snoeien met een elektrische heggenschaar. Ik kon niet meer slapen...

Overdag heb ik eigenlijk weinig trek in eten, ik moet me zelf dwingen om te eten. Pas in de avond krijg ik erge trek en dan ga ik eten en snacken... iemand hier nog meer last van?

17. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Huilen: hier ook om de haverklap... zat vanmorgen jankend in de auto toen ze dat nieuwe nummer van Niels Geuzenbroek (?) draaiden over de baby van een van de nieuwslezeressen bij radio538. Super mooi...
    Ook bij Barbie, GTST, een of ander onnozel programma: tranen!
    Volgens mij heb ik dat bij mijn dochter nooit zo erg gehad, of dat weet ik al niet meer...

Fijn dat iedereen zo'n goede echo's had weer!
    Wij hebben vandaag de combinatietest laten doen, alles zag er goed uit! Erg beweeglijk kindje...
    Nekplooi werd wel gemeten op 3mm (3,5 is bovengrens), dus vrij hoog. Bij onze dochter was die 1.7mm of zo...
    Maar goed, nu het risico afwachten en hopelijk is ie goed!
    Hier een fotootje van ons prulleke, hij/zij lijkt ons al tegemoet te lachen....

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    mooie echo foto!

19. senta

senta Niet meer actief

@nova al eenidee wat het wordt?

@moro ben ook nieuwsgierig naar het gedichtje.

@wortel toi toi toi vast voor morgen

@huilen wat een drama. Vanmiddag all stars2 zitten kijken janken.
    Ik huil om niets echt om niets als ik iemand zeg dat ik zwanger ben jank ik al.

Wat vinden jullie van de tekst: alles is liefde. op het geboortekaartje. Bij onze zoon hadden we: geboren uit liefde. Ik ben helemaal weg van de tekst:van liefde komt niets dan liefs. Maar vrienden hebben die al gebruikt.

20. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Nee, (nog) niet naar laten kijken... lag ook weer met de benen gekruist, dus niet veel te zien! (net als grote zus toendertijd!)
    We hebben vanavond wel besloten dat we het willen weten, dus zal het bij de 20 weken echo wel bekend worden (mits ie het dan laat zien natuurlijk, haha). Maar dan blijft het wel nog geheim voor de buitenwereld!

Tekst: mooie tekst! Wij hadden de vorige keer 'Wens Wonder Werkelijkheid', dus wil weer iets in die trend gaan zoeken... Maar daar heb ik me nog niet in verdiept eigenlijk!

Deel Deze Pagina