@Wortel, wat fijn dat de echo goed was!! Jammer dat je eigenlijk al een niet al te leuke reactie van je schoonmoeder verwacht... Ene oor in, andere uit @Tari, ahhh lijkt me erg lastig als je je kind dan niet kunt troosten! Gelukkig is hij snel weer bij je! @karagoz, lastig slapen in een nieuw huis en dan ook nog zonder man.. Gelukkig is hij weer bijna Thuis! Sorry ik vergeet echt de helft van wat ik gelezen heb! Ik ga naar mn bedje.. Drukke dag morgen en zaterdag. Ik zal denk ik ook weinig reageren.
Wat een rot avond we zijn onze kat kwijt. Er is hier feestweek allemaal lampjes en geluiden morgen gaat het beginnen en ze is door de stress ontsnapt. Ik ben zo verdrietig.
@senta, ahhh hopelijk is ze snel tterug! Wij zijn onze kat een x 2 weken lang kwijt geweest.. En opeens kwam ze toen aanlopen.. Als t je te lang duurt de gemeente bellen, en amivedi inlichten. Hopelijk is dat niet nodig en staat ze straks gewoon voor de deur te wachten.
Bedankt voor alle felicitaties dames! Heerlijk taart gegeten en uit eten geweest... Jammie! @ Tari: wat fijn dat hij het zo goed doet! En heerlijk dat je hem zometeen weer bij je hebt! Wat leuk dat je je baby nu al voelt!!! Lijkt me zo bijzonder!!! @ Senta; iedereen waarschuwt me "voor je het weet is je kind geboren en gaat hij naar school hoor", cliché... Maar heb wel de gedachte dat de tijd vliegt!!! Alweer bijna 15 weken onderweg! De internist heeft z'n afspraken dis niet helemaal op een rijtje... Zou idd zeker bellen! Balen dat je kat weg is! Hopen dat hij snel terug komt... Meestal komen ze altijd wel weer op hun pootjes terecht toch? En lopen ze niet in 7 sloten tegelijk... Berichtje met foto op Facebook plaatsen wil ook nog wel eens helpen... @ muntje ; is altijd weer lekker om even naar de kapper te zijn geweest toch? leuk een bob... Ik ga morgen "proefdraaien" voor een kapsel voor de bruiloft van m'n broer... Ben benieuwd... Ik heb een zwarte skinny spijkerbroek gekocht van mamalicious met hoog elsastiek (zit super) en een spijkerbroek met lage band van esprit... Die zit wat ruimer... Wist ook niet wat ik moest dien dus heb maar gewoon wat besteld en gepast... @ Sammii: welkom en gefeliciteerd! @ karagoz; kijk goed uit met jezelf in dit warme weer! Voorzichtig aan doen! Is idd niet best voor zwangere hertjes! Wat fijn dat de keuken komt! @ wortel; wat fijn dat alles er goed uit zag!!! Dus nu heeft iedereen een 1e echo gehad! Wat leuk de reactie van je schoonzusje! En wat een nare reactie van je schoonmoeder destijds zeg! Kan me voorstellen dat je dan je hart vasthoudt! @ girly; duim voor je dat morgen een betere dag wordt! Kan weer eens niet slapen... Morgen bruiloft van vrienden... Klap bijna uit m'n jurkje... Hahaha! Aan de bovenkant dan... Alles zit te strak om m'n borsten... Baal ik wel beetje van... Over 2 weken bruiloft van m'n broer en heb nog niet echt een jurkje daarvoor gevonden... Echt lastig om iets leuks feestelijks te vinden wat zowel bij m'n buik als borsten goed zit... Ben al bij steps, peek en cloppenburg, Bijenkorf, v&d, c&a, esprit geweest... Maar niet echt wat gevonden... Zaterdag verjaardag vieren met vrienden en familie... Merendeel blijft eten... Riep wel met m'n grote mond "das goed" maar nu zit ik toch een beetje in de stress wat ik voor zoveel man ga maken...
Godzijdank de kat gevonden vannacht helemaal overstuur. Pfff zitten janken Ik heb met mijn gekke bek gezegd dat ik vanavond pannenkoeken bak voor 10 man. Wordt pittig vandaag. Vanavond lampionnenoptocht zoon is er vol van was om 5 uur al aan het stuiteren.
Pannenkoeken voor 10 man? In dit warme weer??? Autsj!!! Dat zal lekker warm worden dan!!! Pfff!!! Benijd je niet Wat fijn dat je kat terecht is! Goed nieuws! Opgelucht zeker?
Senta wag fijn dat je kat er weer is. Die van ons is ruim 2 jaar weggelopen. Echt 1 week voordat hij geholpen zou worden. Tot op de dag van vandaag niet meer gezien. Koken. Heb ik in juli ook gedaan met die hitte toen. Heb een hele grote pan macaroni gemaakt. En een pan groentesoep met stokbrood voor de liefhebbers. Nu maak ik weer een grote pan soep met stokbrood en heb brood met knakworst. Krijg volgend weekend heel veel eters. Verder hier een hele goede nacht gehad. Heerlijk geslapen. Nu weer op naar het werk.
@senta, gelukkig is de kat weer terug!' en voor 10man pannenkoeken bakken... Pfff.. Succes! @waiting4amber, ik zou iets makkelijks maken... Broodjes met knakworst/ frikandel ofzo Pfff ik heb weer boven de pot gehangen! Had nog niet eens de kans on eerst iets te eten. Nu brand heel mn slokdarm! Maar de misselijkheid is wel meteen weg Noh een half dagje werken gelukkig!!!
Jullie hebben dat dus ook nog steeds dat misselijke bij vlagen. Hier ook het is alles of niets zeg maar. Zo opgelucht dat de kat terug is een dat bakken Tsja ben gewoon gek denk ik. Maar goed weer doen het.
Jeeeh, koken voor zo, n groep? Ik zeg nasi Senta..kun jij er niet onderuit komen haha. Dan ben je dik n uur aan t bakken denk? Fijn dat je kat er weer is zeg.. Wortel. Ik mag hopen dat je sm beter reageerd, wat flauw zeg. Is ze jaloers ofzo Moro. Vervelend zeg..gelukkig is t weg nu en blijft t weg !! Hoe bijzonder dames , allemaal een goede echo. Vind het echt een wonder hoor!!
Ik ga om ongeveer 16 uur beginnen met bakken. Mijn man is tegen 17 uur thuis en gaat het dan overnemen van mij. Dan ben ik er wel klaar mee. Ik heb 3 pakken gehaald dus zal een flinke stapel bakken. Kleine man, weer lekker naar schooltje, even rust voor mama. Hopelijk is die vanmiddag lekker gezellig. Ik heb nu alweer zin om naar het ziekenhuis te gaan, duurt nog zeker 13 dagen, ik ben gewoon nieuwsgierig.
@sammii gefeliciteerd en welkom @senta, gelukkig is hij weer terug zeg!! enne heel erg veel succes met het pannenkoeken bakken straks, ik benijd je niet! @wortel, gelukkig een goede echo, super zeg nu genieten wat voor negatieve reactie je misschien ook krijgt van je smoeder! de rest weet ik niet meer, sorry!pff gatenkaas! gisteren een hele dag op stap geweest met de verstandelijk gehandicapten van mijn vrijwilligerswerk ( 25 cliënten, 10 man leiding) zwaar dagje gehad dus maar ja vandaag maar een beetje rustig aan doen want vandaag komt gelukkig m'n ventje weer thuis, zat v.d. week in België, het is of de duivel ermee speelt want sinds dat ik zwanger ben is hij al zo vaak weg gemoeten voor zijn werk! maar goed hij vind het leuk dus lekker laten doen he!(beter dan een sjaggo vent op de bank haha) fijne dag allemaal en houdt jullie zelf rustig !!!!
Ja ik bsn ook erg blij dat iedereen een goede echo heeft gehad. Echt super volgens mij is er maar 1 op het hele corum in het begin geweest waar het helaas niet goed bij is gegaan. Hier gaat het op de rug na eigenlijk heel erg goed tot nu toe. En gelukkig valt de warmte ook erg mee.
ik schrok er zelf ook erg van... dacht echt dat ik van mijn stokkie ging... Ik kan niet wachten om mijn huis verder in te richten... duur allemaal zo lang heb je online al gekeken voor wat leuks voor de bruiloft? Of misschien een leuke maxi jurk?
vannacht slecht geslapen.. kon mijn draai niet vinden... rond 5 uur naar beneden gegaan voor een beker warme melk en half 6 er weer in gegaan toen de wekker ging om 7 uur... ik ga zo nog even liggen tot mijn keuken wordt gebracht...
@karagoz, ik werd van de week ook zo beroerd van de hitte het overviel mij ook echt enorm. Ik was ineens zo beroerd. Spugen en zweten het gutste van mij af, nu ben ik de regendans aan het doen even afkoelen.
wat een verhalen allemaal ik weet het allemaal niet meer ben een vergiet met dingen onthouden pff gister avond had ik de helle avond last van bandenpijn lekker hoor op de bbq van me werk het was wel heel gezellig en goed geregeld zo een 350 man waren er aanwezig en de thema wereld. wel had ik moeite weer naar huis rijden was best moe merkte ik halve wegen van huis maar ben heel aan gekomen.