Maart 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rph1989, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff ego!
    Ik luisterde net ff met de angelsound en ik hoorde én voelde de baby gewoon 2X schoppen!!!! De 1e keer dacht ik dat kan niet! Maar toen voelde ik t weer! Ben helemaal verliefd!

2. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    WAuw wat bijzonder meiden dat er al zoveel de kleine uk kunnen voelen. Hier kan ik niet wachten tot het zo ver is.

Verder hier het afgelopen uur al bandenpijn aan mijn linkerkant.
    Maar mag niet klagen hoor heb vandaag eigenlijk een behoorlijjke top dag.

3. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    Even klagen hoor kan het niet hebben als mijn man naar me buik kijk en heel erg gaat lachen zegt hij ik lach je toe alleen het gevoel geeft dat hij me uit lach haha kan daar gewoon niet tegen pff heb een slechte dag vandaag

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier gelukkig een goede uitslag van de combinatietest!! Geen verhoogd risico.... 1:650

Dacht vannacht (had nachtdienst) ook al wat te voelen! Echt van die kriebels/plopjes..super!!
    Mijn placenta ligt deze keer wel helemaal op de voorkant, dus hopelijk ga ik die kleine uk wel steeds goed voelen... Maar als ik zag hoe hij/zij al bewoog op de echo's, dan komt dat wel goed denk ik!

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Heerlljk al dat goede nleuws meideb... vanmiddag voelde ik de baby weer... zo heerlljk maar ook raarbye gelijk

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Senta wat fijn dat je kat weer terecht is!
    Wij zijn onze kat in maart kwijt geraakt. Paar dagen later vond ik haar terug op de site van Amivedi met een kruisje erachter… dat is zo’n rot manier om te ontdekken dat je kat er niet meer is. Gelukkig is je dat bespaard!

Nova, wat fijn dat jullie geen verhoogd risico hebben! Nu jezelf lekker richten op deze kleine uk.
    Bij onze eerste had ik de placenta ook aan de voorkant, maar ik voelde hem prima, al was het wel wat later, bij zo´n 20 weken volgens mij.

All, vandaag aan mijn ouders het fotoboekje laten zien; mijn moeder begon heel blij te kijken, vroeg of het echt zo was en feliciteerde ons! Schoonmoeder reageerde zowaar positief! Al was haar derde opmerking dat ze op deze kleine uk niet ging passen:p
    Overigens had mijn moeder het nog niet verwacht, door de erfelijkheidsonderzoeken die nog lopen. Mijn schoonmoeder daarentegen had een gevoel dat we eerdaags nieuws hadden.
    Morgen mijn zus en broer vertellen.

7. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nova, fijn dat de uitslag goed was!
    @wortel, viel dus best mee met je schoonmoeder! Mag ik vragen wat voor erfelijkheidsonderzoeken er gaande zijn??

@hier, de taart is zo goed als af! Die Word morgenmiddag opgehaald, hopelijk vinden ze m mooi. Morgenochtend alle spullen bij elkaar zoeken en de koffers inpakken. dan hopelijk nog ff wat rusten voordat we naar een verjaardag gaan. Daar lekker BBQen en daarna naar huis, ff slapen en dan op naar Schiphol! Kan echt niet wachten, lijk wel een klein kind! Maar we zijn ook al 6jaar niet meer met t vliegtuig op vakantie geweest.

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Moro, dat hadden wij dit jaar ook. We hebben dan ook dubbel genoten van onze vakantie! Heel veel plezier alvast!

Het erfelijkheidsonderzoek dat nu loopt is om te kijken of de chromosoomafwijking van mijn broer erfelijk is.

9. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wortel, hopelijk voor jullie een goede uitslag!

Wij gaan er lekker 10 dagen tussenuit, dus ben dan ook niet online! Ik ga nu nog ff slapen.. Moeten om 2 uur weg dus wordt een kort nachtje! Geniet allemaal van de ukkies en succes bij de controles/ echo's!!

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Moro, dan hebben jullie één van de eerste vluchten vanaf Schiphol. Hadden wij 3 weken geleden ook; ben je vooral de eerste dag wat brak. Heel veel plezier en tot over 10 dagen!!!!

All, vandaag aan mijn oma en veel tantes verteld dat er bij ons een baby bij komt. Kreeg gelijk weer de 'familie' wieg aangeboden! Super!

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    moro een hele fijne vakantie en geniet ervan.

Wortel fijn die leuke reacties van iedereen.

Wij moeten nog een weekje wachten totdat iedereen het weet. Vindt het echt zo spannend.
    Hier verder een goede dag alleen erg moe. Heb dan ook samen met damian geslapen. Hij van kwart over 1 tot ??? en ik van half 2 tot 10 voor 5. Toen werd ik wakker gebeld en hoorde ik damian spelen op zijn kamer. HAd het blijkbaar even nodig.

Hoe is het verder met iedereen?

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Moro fijne vakantie!!

Wortel, wat leuk, gaan jullie die ook gebruiken?

Hier vandaag wat huishouden gedaan, babyspullen uit de woonkamer die hier opgeslagen stonden :)
    dus weer een stuk meer ruimte.
    Vanmiddag met het hele gezin lekker naar het zwembad geweest. eens een keer voor ons zelf gekozen ipv op verjaardag. Heerlijk. de kids hebben genoten. Nu zit Zefanja nog kung fu panda te kijken met papa.
    Angelus na een lange drukke week op tijd naar zijn bed. maar wat heeft hij het leuk gehad, mama ontzettend gemist. Toen hij mij bij de boot zat, huilen mama ook maar gelukkig stond ik nog op afstand met zonnebril :)

Hoe is het verder met iedereen? Erg rustig hier.
    Deze week veel last van mijn buik, onderin echt banden werk en mega vaak plassen.

Morgen even gezellig met mijn broer op stap, fotograferen voor de expositie. moet ook nog gebeuren. voor volgende week zaterdag ook nog 3 foto's zoeken voor een expositie. wel leuk maar maakt het wel druk en we gaan lekker naar de sauna, heerlijk even ontspannen.

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Girly, jullie wachten tot de 12 weken?

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Wortel lees nu de reactie van je sm, viel helemaal mee dus. Tja soms, verwacht je het een krijg je het ander. Maar zo veel fijner voor jullie.

Hier al 8 jaar geen contact meer met schoonvader en zijn vrouw.

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @Tari, heerlijk als je gezin weer compleet is...
    @Girly1985... heerlijk geslapen meid... vanmiddag was ik op de bnk in slaap gevallen...

Vandaag een luie dag gehad. Dat zal morgen ook wel zo zijn. Lekker in onze pyama rond gelopen en niet naar buiten geweest. Verder niet zo veel bijzonders. Huishouden gedaan. Weinig misselijk geweest. İk mis wel het lekkere goede eten. Blij dat maandag mijn keuken staat want 2 weken kant en klare hap en buiten eten ben ik nu wel goed zat. De kids ook want die eten nu niet zo goed. De auto is weer kpot dus kan ook niet even naar het huis van mijn schoonouders om te gaan koken...

16. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ja Tari maar niet bewust vanwege de twaalf weken hoor. Mijn man en ik vieren onze verjaardag op 15 september en Damian krijgt dan een shirt aan met stoer ik wordt een grote broer. Dan hebben we gelijk het grootste gedeelte van de familie gehad. En dit vonden we zo`n leuke manier om het (te laten ) vertellen.

17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Pfff ik had ook mijn grote mond moeten houden he. Kan voor het eerst niet op mijn buik slapen en daardoor kan ik mijn draai niet vinden. Mijn darmen rommelen onwijs ben net niet misselijk maar heb ook helemaal geen trek. Hopelijk kan ik snel slapen. Nu weer beneden zitten en zappen naar niets op tv.

Sorry voor klaagtekst.

18. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girly, ik ben ook een buikslaper maar sinds een week of 2 slaap ik met mijn voedingskussen, zodat ik dus niet op mijn buik slaap. Gaat heel goed!

Wij zijn onderweg naar Schiphol... Onze dochter is klaarwakker! Kletst de oren van mn kop en ik wilde eigenlijk nog even proberen te slapen... Word een brakke dag denk ik :)

19. senta

senta Niet meer actief

@moro fijne vakantie.

@wortel top reactie van je schoonmoeder. Hier helaas anders ben er erg verdrietig over dat vertel ik later wel even uitgebreid.

Kan niet meer slapen.

Ik ben ineens super onzeker. Snap er niets van. Wel dit helemaal niet zijn. Maar heb gewoon enorme buikpijn van spanning. Mijn darmen doen andere dingen dan dat ik graag wil. Maar die onzekerheid. Weet ook niet wat ik ermee moet. Denk dat ik maandag even naar de huisarts ga voor iets voor mijn darmen en daar voorleg dat ik veel last heb van mijn buik. Ik herken dit helemaal niet van de eerste. Of is dit overdreven? Schaam me zo voel mij een aansteller.

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Senta, welke nare reactie heb je dan gekregen? Ik weet hoe rot het kan voelen. Vertel maar als je er klaar voor bent.
    Wat betreft je darmen; vragen kan altijd!

Tari, wat fijn dat jullie er gisteren gelijk een gezellige dag van hebben gemaakt!
    Wat voor expositie is het?
    De wieg is ooit door iemand gemaakt. Ik heb er zelf ook in gelegen en ons zoontje ook. Een tante heeft hem op zolder staan en iedereen die wil mag hem lenen. Ooit heeft iemand er heel mooi brocante stof omheen gemaakt. Bij ons zoontje hadden we hem zo staan, maar later vertelde mijn moeder dat ze de wiegbekleding van mij nog heeft! Oranje, met gele bloemen als ik het goed heb. Best wel ouderwets, maar lijkt me ook heel leuk om die te gebruiken bij deze spruit. Maar dat weet ik nog niet.

Girly, bij de eerste hebben wij het verteld bij 12,5 week, omdat een paar dagen eerder een tante trouwde. We wilden haar dag echt haar dag laten zijn. Was toen best moeilijk om het zo lang stil te houden. Maar we zijn wel blij dat we dit gedaan hebben.

Deel Deze Pagina