Hoi Allemaal Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Wie ook rond September 2013 is uitgerekend is van harte welkom op deze forum! Ben benieuwd naar jullie verhalen!! Liefs CTH
Hoi Allemaal!! Ja ik heb dit Topic met de bedoeling gemaakt dat zodra je een 'buikje' gaat zien er dan ook zeker een foto'tje van geplaatst mag worden!! Ik ben hier net nieuw weet ook pas sinds 2 weken dat ik zwanger ben, maar merk wel goed dat mijn lichaam aan het veranderen is! Kunnen jullie mij vertellen hoe je zo'n leuke banner of hoe heet dat onder aan je berichtjes kunt krijgen met te zien hoe lang je zwanger bent? Kan het niet vinden... Ben benieuwd naar jullie buikjes, en ook naar mn eigen buik! Liefs Cth
Leuk intiatief. hier op de site onder zwanger zijn staan leuker banners, op deze link: http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/ volg de stappen, en uiteindelijk graag je een BBCode of HTML. Ik gebruik zelf de BBCOde altijd en voeg die dan toe in mijn handtekening op de site ( gebruikersinstelling en onderschrift/handtekening....als goed is als je op voorbeeld klikt krijg je meteen een voorbeeld...mocht je ergens vast lopen gil en dan kunnen we je helpen
cth: http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/ Ben ook in september uitgerekend, en vroeg me af wie er nu al een buikje ging laten zien, vandaar dat ik even kwam kijken. Ben verder niet van plan een buikfoto te gaan plaatsen.
hihi ik had al wat geplaats, even kijken of ik kan kopieren uit het sept mama 2013 topic bloot is ochtend met 8 weken aangekleed is met 7 weken avond Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Goedemorgen allemaal! Ik was van de week al aan het zoeken naar een topic voor september aangezien ik de oktober2013 buikjes topic al zag staan maar kon het niet vinden . Leuk dat het er nu wel is... Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Dat alles goed mag verlopen en we in september een wolk van een baby in onze handen hebben..................!!!! Ik ben naar eigen berekening op 19 september uitgerekend maar we hebben 19 februari een intake en echo bij de verloskundige dus dan horen we meer. Het is ons 1e kindje . @ mamajojo79: wat heb je al een mooi buikje!!
hey jij ook gefeliciteerd, spannend de intake en meteen echo ook? tis idd leuk zon topic =) Thx. ja zou kunnen komen dat het 2e is, bij de eerste had ik pas met 20 weken iets haha, tis vaak nog wel slappe boel hoor vooral smorgens vroeg, boel uitgerekt he haha
@ctg je moet de banner opslaan bij de gebruiksinstellingen en dan in je handtekening. Anders moet je elk berichtje weer de link erin zetten . Ik meld me hier ook maar al is de titel niet op mijn buik van toepassing. Het is hier baby nummer drie dus mijn buik is een BUIK en geen buikje meer. Ik lijk soms wel al 20 weken zwanger. Maar ben inmiddels al wel 10 weken dus dan mag je ook wel wat gaan zien... Zijn jullie ook zo misselijk?
@mamajojo79: dank je wel. Ja ook gelijk een echo. Ik heb met 6,5/7 weken al een echo gehad bij mijn dokter omdat ik zeker wilde weten of alles goed was (gelukkig mocht dat) dus ik weet dat het hartje klopt en alles er goed uit ziet maar we zijn als we de 19e gaan weer ruim 3 weken verder en je weet natuurlijk nooit wat er gebeurd.. Ben dus erg benieuwd en kan niet wachten, pff... . Ja je hoort vaker dat het snel gaat bij de 2e he.. wel leuk hoor maar ook erg moeilijk in het begin als je het nog aan niemand wilt vertellen maar je je buik niet goed meer kan verbergen. @cth: zoals iedereen al zegt, even knippen en plakken in je handtekening . @Mamadaisy: dat moet natuurlijk op de foto gezet worden . Wel leuk, een 3e. En bij 10 weken mag natuurlijk wel al een kleine bolling te zien zijn.. Ik ben nu bijna 9 weken en mijn buik begint ook al een beetje een zwangere vorm aan te nemen haha, vooral 's avonds staat het strak en zie je het goed (weet dat het darmen zijn ). Kan niet wachten op de zomer.... Misselijk ben ik alleen als ik een lege maag heb, dus ik heb hier op mijn werk een pak rijstewafels staan waar gretig van gegeten wordt .
mamadaisy jaaa showen =) mooi ik vind zwangere buiken zooooo mooi, heb echt gemist al die tijd en ga er weer vollop mee pronken als het echt een baby buik is. meiski, ja spannend he als je dan iets later echo heb, andere kant ben je wel meteen gerust gesteld omdat je al zover bent, leuk dat je ook al buikje krijgt. hier vraagt verder niemand erom, zie alleen soms kijken, op de badminiton wel, meteen..zo jij bent ineens dik ben je zwanger...ike cht zo van...huh meesten vrouwen vragen neit zo snel ivm fout maken
Ik mag me hier ook aanmelden! Ben zwanger van ons 2e kindje! Ben vandaag precies 9 weekjes en heb al een mega buik! Volgende week 1e echo dus ben heel benieuwd! Deze foto btw 8 weekjes zwanger