Mariskaatje ik herken je onzekerheid wel wat hoor! Wat grappig om te zien dat de meeste banners via zwangerschapspagina een mooi lente-achtige achtergrond hebben
Wow RSL, dat is niet niks zeg... Hoop dat alles een beetje stabiel mag blijven of toch tenminste onder controle...
Een clubje voor maart alweer? Wat gaat de tijd toch weer hard! Gefeliciteerd zwangere dames! Sorry, moest even inbreken... Zal jullie nu weer met rust laten!
Blloempje.. Minder dat je terug gezet bent qua aantal dagen, wel weer fijn dat het zakje gegroeid was en er een mini mini ukkepukje te zien was!! Heerlijk gevoel lijkt me dat! Enne 23 maart gaat een hele leuke datum zijn
Gaan jullie je ook aanmelden bij moeders voor moeders, of hebben jullie dat al gedaan? Ik heb vandaag het aanmeldformulier ingevuld, ik ben benieuwd wanneer de containers voor de deur staan
Ik heb me wel aangemeld bij moeders voor moeders. Ik heb zaterdag morgen in 10 uur de intake. Morgen de eerste echo dus ik hoop dat alles goed is en ik mee kan doen.. Mijn beste vriendin en schoonzus zijn afhankelijk van MvM, zo kan ik toch iets bijdragen
Vandaag alweer zes weken ijn jullie al af van het kijken of er bloed is op de wc? Ik merk dat ik toch steeds even check na het plassen, maar misschien komt dat wel omdat het een jaar geduurd heeft en ik dat dus 13 rondes wel telkens had. Mijn borsten beginnen nu toch wel gevoelig te worden en een beetje te groeien, jippie haha, ik heb niet veel, dus eindelijk een keer een zomer waar ik ermee kan pronken, haha... Als die buik dan nog maar even weg blijft, maar dat zal vast wel, want bij mijn eerste twee zag je het bij mij ook pas met een maanf of 5/6. Heb een erg strakke buik, zelfs na twee kindjes. Toen ik zes maanden was had ik een bruiloft en een klein buikje, niemand op die bruiloft geloofde dat ik zes maanden ver was. Moet wel zeggen vanaf dan explodeer mn buik wel! Leuk dat we een clubje hebben met wisselende zwangerschappen. Een aantal voor het eerst, wat natuurlijk super spannend is, want wat staat je allemaal te wachten? Maar voor mij dus mn derde, dus ik weet wat er kan gaan komen (ook al is iedere zwangerschap anders), maar daardoor ook meer bezorgd dan bij de eerste. MVM sla ik over helaas. Ik heb het bij mn tweede gedaan, vond het toch wel een heel gedoe en mn vriendin haar schoonmoeder zag met 6 weken de bussen voor mn deur staan en ging dit dus gelijk even verkondigen bij mn vriendin. Ik vond dat echt niet leuk, wij willen het echt stil houden tot na de echo. Maar we gaan ook over twee weken voor bijna drie weken met vakantie, dus het heeft ook niet heel veel zin bij mij. Ik snap heel goed dat jullie het wel doen hoor. Misschien dat als we niet met vakantie hadden gegaan had ik er toch ook over nagedacht en de bussen dan op een verstopplek kunnen zetten. Maar nu is het echt voor misschien 2 of 3 weken, dat vind ik teveel geregel voor mvm. RSL, jeetje wat heftig allemaal. Ik hoop dat alles goed zal blijven gaan! Boempje, jammer dat je terug gezet bent, maar het komt als het goed is uiteindelijk wel goed met je kleine uk. Meiden hoop dat we allemaal snel kunnen genieten ipv die onzekerheid. Ik herken het ook hoor, ik ben pas gerust als de echo is geweest en het er goed uit ziet. Maar het helpt el als de kwaaltjes blijven. Merk trouwens ook dat ik langzaamaan wat misselijk ben met vlagen. Als ik dan wat eet gaat het overigens wel weer. Bij mn eerste twee ook nooit hoeven spugen, hoop dat dat nu weer niet gebeurt!
Wat fijn een strakke buik, ik heb na mn eerste echt zo'n flabber-vel gekregen. Had vooral veel striemen... Uitgerekt dus
Hier is sinds vanmorgen de stress goed toegeslagen. Had roze bloeding met afveegden ben me dus kapot geschrokken. Even contact met de verloskundige gehad maar die kunnen eigenlijk niks voor je doen. Het is nu hopen en duimen dat het niet door gaat zetten. Voorlopig is het niet erger geworden dus probeer ik hoop te hebben. Maar moet zeggen dat dit even niet zo gemakkelijk is.
Dag meiden! Mag ik mij hier ook aansluiten? Uitgerekend op 28 maart! Dit is ons eerste kindje! Spannend en ook nog heel onwerkelijk! Gisteren positief getest!
Welkom eefje en gefeliciteerd! Oh gouda82, dat is zeker schrikken! Maar het hoeft inderdaad niets te zeggen en helaas kan de vk pas wat zeggen als je ver genoeg bent voor een echo. Met 6,5 week zouden ze het hartje moeten kunnen zien, dus ik zou even afwachten of er meer komt, zolang het geen helder rood is is er niks aan de hand, maar wel vragen of je dan volgende week een echo mag! Succes en sterkte, hopelijk stopt het! Mn zusje heeft in de eerste maanden heel veel echt rood bloed verlorene n heeft toch gewoon een zoontje gekregen! Ik duim voor je!
Gouda, op het moment dat ik net mij aanmeld bij jullie ben ik even naar het toilet geweest en schrik me echt zojuist kapot, bij het afvegen roze bloed. Nu heb ik al sinds dat ik weet dat ik zwanger ben lichte menstruatiekrampen, maar ik dacht zolang ik niet bloed is het okay. Ga me nu toch wel zorgen maken...
Geen paniek dames, het is idd schrikken, maar een beetje verlies wordt ook als volkomen normaal gezien... Zolang het niet erger wordt. Heb bij mijn eerste ook eens wat roze/rood verlies gehad. Gewoon goed in de gaten houden. Ik duim voor jullie!
Welkom alle nieuwe dames en gefeliciteerd !! Had aardig wat bij te lezen haha, maar zover ik het nog onthouden heb helemaal bij : ) Ik krijg ook een vroegere echo ivm medicsche indicatie. Ben bijna 2 jaar terug onder behNdeling geweest voor mijn migraine met succes. Voor die behandeling kreeg je een echo vd baarmoeder om te kijken of alles gezond is zeg maar en daar zijn ze erachter gekomen dat ik een kleine vleesboom heb. Onder invloed van de zwangerschapshormonen kan deze flink gaan groeien nl. Kan me voorztellen van alle andere dames dat geduld een schone zaak is is in dit geval. Hou vol !!!! Inmiddels gaat het iets beter met het niet roken, nog steeds niet helemaal gestopt eerlijk gezegd, maar rook er nu ong 3 per dag en voor zwangerschap rookte ik bijna een pakje per dag... mijn man is de nuchterheid zelve, is er op een andere manier mee bezig dan ik, maar wel een echte steun hoor !! Verder wil alle dames die ook een medische achtergrond hebben heel veel sterkte wensen met de zwangerschap ! Duim voor jullie. Ook voor de dames die een wat roze veeg hebben gehad , duim voor jullie, niks aan die onzekerheid en spanning ! voor de rest voel ik mij nog steeds erg moe, borsten doen iets minder zeer maar darmen/maag beginnen bij mij erg op te spelen. Maar dat nemen we maar voor lief. Komende dagen late diensten dus jullie moeten mij even missen !! Bedankt weer voor alle tips !!
lieve dames willen jullie je duimen draaien voor ons morgen middag? ? Dan hebben we onze eerste echo. En ik ben kei zenuwachtig brrr.. thnx alvast
ik heb hier al dag niets geschreven, hier nog steeds alles goed. Mag vandaag om 11.30 naar de dokter, moet even utrogestan balletjes halen moet deze gebruiken tot 12 weken en heb nog maar tot zondag. Hoop dat de dokter me ook even een echo wil geven dus laten we hopen hahaha