Maart 2015 mama's!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sax, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Vergeet ik nog; beetje ongesteldheidpijn.

2. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Ik heb vanmiddag de eerste echo in het zh vanwege bloedverlies. Nu is het bloedverlies gelukkig gestopt maar vind het nog wel spannend hoor. Ben zo benieuwd of ons kleine draakje er nog zit en alles ok is.

3. Mariskaatje

23 jul 2014
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Limburg
    Kattenvrouwtje, welkom!! Spannend allemaal! Alvast een fijne vakantie!

Gouda.. Ik ga duimen!!

4. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Leuk om je hier tegen te komen Derde!
    Ik moet ook wachten tot 11 weken (rond 10 september ergens). Echt kililng he! Maar zolang we ons goed voelen moeten we positief blijven en vertrouwen dat het daar binnen in allemaal goed gaat.

5. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Alle dames hier: gefeliciteerd!!

Ik zou ook graag af en toe meekletsen hier.

Ik vermoed uitgerekend te zijn voor 31 maart :)

1ste echo pas rond 10 september...

Verder totaal geen last van kwaaltjes: zalig! Was bij mijn 1ste zwangerschap ook wel zo dus mag van mij best weer zo vlot gaan. Komt wel dat het nog moeilijker te geloven is dat er echt iets in mij groeit nu.

6. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Ik mag met trots zeggen dat ik ook ben uitgerekend maart 2015. (1 maart uitgerekend)
    Dit is onze eerste zwangerschap. Na meer dan een jaar is het ons eindelijk gelukt :D.
    Vorige week hebben wij onze eerste 8 weken echo gehad, en volgende week krijgen we nog een 10 weken echo. En de 21e nog een 12 weken echo. Dit ivm een vroege miskraam afgelopen december.
    Tot nu toe loopt alles nog goed, alleen ben ik nog een beetje onzeker omdat ik totaal nergens last van hem. Het is dat ik het kleine frummeltje heb gezien, anders had ik niet eens geweten dat ik zwanger was;).

Ik kan niet wachten tot volgende week.

En voor de mama's to be...gefeliciteerd!!!;)

7. Mariskaatje

23 jul 2014
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Limburg
    Gefeliciteerd Lara en lizanne!!

8. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    ik ben benieuwd naar je echo, gouda82!

9. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    We hadden gelukkig een kloppend hartje. Scheelt echt een berg stress dat wil je niet weten.
    Kon ook bijna niet anders want Jemig wat voel ik me beroerd. Vandaag echt de hele dag knetter misselijk en kan alleen melk en waterijs binnen houden. Kindje is nu al een klein ettertje

10. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    super gouda! ik had vanmorgen ook een echo en... een kloppend hartje! we zijn zo blij!

11. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Alle dames hier gefeliciteerd!! Ik praat graag met jullie mee, ben als het goed is 7 maart 2015 uitgerekend. Heb op 15 augustus bij 10 weken en 6 dagen termijnecho, duurt nog eventjes dus. Ben met vlagen misselijk en af en toe overgeven en moet veel plassen.

12. Mariskaatje

23 jul 2014
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Limburg
    Gouda en Liz.. Beide gefeliciteerd!

13. Mariskaatje

23 jul 2014
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Limburg
    Tru1981.. Welkom en gefeliciteerd!

14. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ik ben weer terug van 2 weken vakantie! Wat leuk en fijn dat onze groep steeds groter wordt! Van harte gefeliciteerd allemaal!
    Volgens mijn eigen berekeningen ben ik nu 7 wkn zwanger. Ivm mijn vakantie nog geen contact met de VK gehad, die ga ik aankomende maandag bellen! Enorm veel zin in! Ben heel benieuwd wanneer ik mag komen!

Ik voel me verder oke. Wel enorm moe. Heb in de vakantie steeds een middagdutje samen met mijn 1,5 jaar oude zoon gedaan. Heerlijk! En ik heb ook last van ongesteldheidspijnen en zo af en toe een misselijk gevoel... Maar vooral voel ik me heel goed en zijn we al rustig aan het wegdromen bij mooie namen voor de baby en een stoere peuterkamer voor zoonlief.

15. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Stil hier .... :O

Vandaag VK gebeld!! Yeah!!!! 19 augustus intake gesprek!!!! Waarschijnlijk de week erna de echo (die wordt dan afgesproken) !!!! :D:D:D

16. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ja het is zeker stil hier. Hoe gaat het allemaal met de rest?
    Hier met vlagen misselijk. Ik heb volgende week vrijdag om 9 uur de termijnecho. Vind het toch best spannend allemaal weer ondanks dat ik het al een keer heb meegemaakt. Hopelijk kan ik vrijdag iets zien.

17. 2maart2015

2maart2015 Nieuw lid

5 aug 2014
    1
    0
    0
    Studie Interieurdesigner
    Almere
    hallo allemaal!
    Gefeliciteerd! Ook ik krijg samen met mijn vriend in maart een babytje! Donderdag hebben we de tweede echo! spannend:) Ik vind het inderdaad heel leuk om ook met anderen te kletsen over van alles over de zwangerschap en baby's! Ik ben helemaal in de wolken en begin zelfs al een klein buikje te krijgen (10,5 week nu). Hebben jullie het allemaal al bekendgemaakt? ik kon met 8 weken mijn mond al niet meer houden!

Heel veel plezier allemaal en de kwaaltjes schijnen na 13 weken over te gaan!

18. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Ik ben sinds afgelopen donderdag flink misselijk. Leef nu op een stuk of 4 crackertjes per dag en als ik mazzel heb krijg ik er 's avonds een klein beetje kippensoep of paar blaadjes sla in. Al het andere wat ik probeer te eten komt er met een noodgang weer uit zetten. Zo irritant want word er slapjes en moe van.
    Volgende week afspraak met de vk dus dan maar eens even om advies vragen. Hoewel ik overal lees dat het niet heel veel kwaad kan en dat het er bij kan horen. Mijn gevoel zegt toch dat dit niet heel goed voor ons kindje kan zijn.
    Wij hebben het vorige week aan onze ouders en broers/zus verteld. Voor de rest weten ze het alleen op mijn werk want moest toch een verklaring geven voor het geren naar de wc. Alle anderen willen we het pas na de 12 weken vertellen.

19. Blloempje

Blloempje Actief lid

2 apr 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd voor diegene die er bij zijn gekomen! :D

Hier weinig misselijkheid. Af en toe wel eens een vlaag maar vooral veel moe en vorige week hoofdpijn. Nu gaat het wel.

Wij hebben morgen om 10.45 weer een echo . Ik duim dat alles goed is :)

Waar ik wel last van heb is dat mijn buik behoorlijk is opgezet al :$

20. Blloempje

Blloempje Actief lid

2 apr 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hier weet trouwens de hele familie het al (met 4 weken al we waren zo enthousiast ;) ) en wat goede vrienden die dichtbij staan...

Deel Deze Pagina