Sax.. 19 aug dat gaat helemaal goed komen! Is een prachtige dag.. (Ik ben die dag jarig!) Leuk om te lezen dat er bij diverse dames kloppende hartjes te zien zijn! Wij hebben gister via mijn werk (heel onofficieel) de eerste echo gehad, er was een klein friemelde met een knipperlichtje te zien! Volgende week voor de echt naar de verloskundige.. Ik had gister de echo omdat ik zo bang was voor een leeg vruchtzakje, of dat er gewoon niks zou zijn.. Nu kan ik ook echt genieten van het zwanger zijn! Bij ons zijn een aantal familieleden die het weten (schoonzus en schoonbroer, en mijn tante en haar gezin), onze vrienden die het dichtste bij ons staan en een paar collega's weten het omdat ik en niet kan zwijgen en omdat ik slecht, lees echt heeeeel slecht, kan liegen...
Blloempje, ik heb sinds vannacht ook hoofdpijn, en dat ken ik eigenlijk alleen menstruatie gerelateerd dus ik moet mezelf echt bedwingen om te denken.. Het gaat fout, het gaat fout.. Even positief zijn en terugdenken aan het knipperlichtje!
Tru wij hebben morgen onze echo Mariska, de hoofdpijn connecte ik niet eens aan het eventuele misgaan (al ben ik er wel bang voor hoor, maar dat zal iedereen hebben). Ik gaf gewoon die stomme hormonen de schuld
Mag ik er ook bij? Afgelopen maandag 1e echo gehad. De uitgerekende datum is 1 maart. Ondertussen is iedereen op de hoogte van de zwangerschap. Wij hebben al een dochtertje van 1 1/5 jaar.
Bloempje.. Kijk daar connect ik die hoofdpijn dan weer niet aan, terwijl het eigenlijk wel heel simpel is! heb je veel last van de hormonen? Ik ben echt zo'n vreselijke huilebalk aan het worden... Daphne welkom!
Oh zie het nu ook pas morgen de echo bloempje hihi verkeerd gelezen. Veel succes morgen! Laat je weten hoe het ging? Ik sinds vandaag ook enorme hoofdpijn ik dacht ook ff straks is t foute boel, maar geen bloed is goed toch?
Ook ik wil me hier graag aanmelden, ben rond 12 maart uitgerekend! Weinig klachten, alleen wel vermoeid. Over 2 weken de termijn echo.
Hallo allemaal ! Poosje niet op forum geweest, alles weer geupdate. weet even niet waar ik moet beginnen, hebben een paar bewogen dagen gehad ivm het overlijden van mijn schoonmoeder mijn schoonmoeder was helaas al jaren kankerpatient en heeft afgelopen zaterdag de strijd op moeten geven.... gelukkig heeft zij bewust geweten dat zij weer oma zal worden en heeft ons beloofd om over ons nu nog kleine frummel te waken... Morgen condoleren en vrijdag de crematie...pfff maar gelukkig ook positief nieuws....31 juli hebben wij dan eindelijk onze eerste echo gehad. Wat was het fijn om eindelijk onze frummel te kunnen zien, eentje trouwens haha ,het hartje klopte prachtig !! Nu helaas weer wachten tot 28 aug ze hebben mij voorlopig op 18 mrt als uitgerekende datum gezet, dus nu ong 8 wkn zwanger. ik ben echt chronisch moe, lijkt wel erger te worden, ws nu iets meer door de omstandigheden maar klaas vaak komt regelmatig langs begin trouwens aleen buikje te krijgen, jullie ook ? Pas mijn broeken al niet meer..en nee niet door teveel eten, eet eerder te weinig... heb nergens zin, ja zoetigheid, maar vd rest moet ik iig helemaal niks van vlees hebben... inmiddels bijna gestopt met roken, zit nu op max 2 sigaretten... nou dat was wel weer even genoeg leesvoer he !?
Wij zijn net terug van de echo. Helaas was deze niet goed. De vruchtzak was leeg. Ik voel me heel raar. Gelukkig kunnen we zometeen naar de gynaecoloog om te kijken hoe nu verder. :'(. Ik wens iedereen hier een fijne en gezonde zwangerschap toe.
Blloempje heel veel sterkte! ! Welkom nieuwe dames.. Wij mogen vanmiddag voor de 2e echo en ik ben zo ontzettend gespannen! Verder weinig kwalen allen moe en gespannen borsten. en als ik trek heb word ik wat misselijk. Verder eigenlijk niets. . Ik hoop zo op een mooi knipperlichtje vanmiddag! !
@blloempje: Wat ontzettend verdrietig voor jullie!!! Krijg er tranen in m'n ogen van! Ik hoop dat het gesprek bij de gyn fijn voor jullie was en dat jullie samen veel kracht vinden om hier weer boven op te komen! Heel veel sterkte meid!!!! @...(ships...naam vergeten): gecondoleerd met je schoonmoeder en hoop dat jullie vandaag op een waardige manier afscheid hebben kunnen nemen... Bah wat naar ook... @RSL: super fijn dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad! Ben er bijna jaloers op! Mijn 1e echo wordt pas net 10 /11/12 weken! En nog even over mezelf: Drie dagen lang bruin bloedverlies gehad.... wat ben ik geschrokken!!!! En nog steeds vind ik het heel spannend. Het zorgeloze is er nu wel vanaf. Gelukkig zei de vk dat het absoluut nog geen reden is om me zorgen te maken. Vooral omdat het heel weinig was. Als het aanblijft, of als het rood wordt, of als ik buikkrampen krijg, of als ik me TE onzeker voel: moet ik bellen! Voor nu vandaag nog helemaal geen bruinverlies gehad! Yes! Dat voelt al iets beter... maar mocht het dit weekend toch weer opkomen, dan bel ik maandag en vraag ik om een vroege echo omdat het me toch te onrustig maakt. Ik wil zo graag dat het allemaal goed zit daarbinnen!
@rsl mooie echo!! Gefeliciteerd!! Nu lekker gaan genieten. @sax zal voor je duimen voor een goeie echo binnenkort!!!
@bloempje wat een ontzettend naar nieuws voor jullie....heel veel sterkte ! @sax dank je wel, het was zeker een mooi en waardig afscheid Welkom alle nieuwe dames !! Hier verder alles hetzelfde eigenlijk