@mamabou: 4,5 uur op een dag is zo slecht toch nog niet? Wel fijn voor dr, ff dat ding uit! @spruitjes: kort nachtje voor je zo dan! Het is ook niet fijn voor die kleintjes, die warmte. Het is voor mij ook niet fijn, haha. Zo, bakkie op en nu met Dafne onder de douche. Dat gaat 's avonds niet, omdat mn vriend dan slaapt. Het is een hoop gehaast, maar met dit weer vind ik wat vaker douchen echt nodig. Gelukkig heeft ze goed geslapen. Moet dr nu wakker maken. Gelukkig werk ik op donderdag in de ochtend samen met mn collega, dan maakt t niet uit als ik 10 minuten later ben.
Na mijn nacht avontuur heb ik haar op dr eigen kamer gelegd. Chicco ding even aan zodat ze weet wat de bedoeling is (nl slapen!) gelukkig wreef ze in haar oogjes en was ze toch wel moe. Ze ligt nu nog te slapen! En ik heb ook in coma gelegen. Ik had geen zin om van elk geluidje wakker te worden dus voor het eerst op haar eigen kamer geprobeerd. En dat is dus goed bevallen! Misschien slaapt ze zelf ook rustiger omdat ze ons ook niet hoort. Misschien dat we het vannacht ook proberen... Dan ben ik jullie toch ineens voor met het op eigen kamer slaap avontuur hihi!
Goed gedaan Spruitjes! Ben je ons idd voor, haha. Ik stond gisterenavond wel te twijfelen om haar al op eigen kamer te doen. Op haar kamer was het wat koeler. Maar toch nog niet gedaan 😁 Nog 1 nachtje! Was gewoon nog op tijd op werk, maar was wel sjezen. Gelukkig werkte Dafne een beetje mee, haha.
Word je man wakker van het gedouche dan? Hier zou die van mij gewoon doorslapen. Ik dl net wakker gemaakt, nekje gevoeld want ik vond haar nogal warm. Nekje ook best warm! Maar na temoeraturen is ze toch maar 36,3 graden. Dat valt reuze mee. Haar normale temp os 36,8
Ja, die wordt dan wel wakker ja. Vooral als ik met Dafne ga douchen, die is natuurlijk niet superstil. Ze huilt niet, maar kraait en kletst een hoop, haha. Morgenavond begint ie al om 19 uur, dus dan kan ik op mn gemak met haar na het werk douchen, toch relaxter. Bah, geen zin in werken vandaag! Het is hier binnen nu al 25 graden. Ik doe lekker mak aan en hoop dat het niet druk is.
Op dl dr kamer is het 27 graden al! Het zal vast rustig blijven bij jou toch?? Kan me bijna niet voorstellen dat je nu een afspraak met de dokter gaat maken!
Pfff wat is het al warm buiten, manlief liet weten dat het vanavond ook laat zou worden . Dus ben op 08:15 naar de AH gegaan, hadden ze daar de flesvoeding voor Florian niet meer dus snel door naar de Jumbo gegaan en aansluitend naar Duitsland, was om 10:00 thuis met alles, ben weer klaar voor 1 week. Direct bij thuiskomst Florian de kleertjes uit gedaan en die ligt in zijn rompertje nu, heb hem 30 cc water laten drinken want hij voelde wat warm aan en dat dronk hij met gemak op. Ik hou echt van zomers weer maar niet als ik met boodschappen moet gaan slepen met een baby erbij. @Spruitjes, dan zou ik haar nu ook gewoon elke nacht op haar kamertje leggen, gewoon doorzetten want ze slaapt er blijkbaar toch wel erg goed.
Ik ben zooo blij dat ik de deur niet uit hoef! Ml zei vanochtend dat hij vanavond of morgenavond de boodschappen wel doet.. Beter!!!!! Dl heeft maar liefst tot 12 uur geslapen! Meestal 11.15 als ik geluk heb. Ik zat zo te twijfelen of ik haar moest wakker maken of niet! Toch maar niet. Straks valt ze misschien helemaal niet in slaap door de warmte en dan heeft ze deze slaap al meegepikt!
@Spruitjes, dan heb je dat goed geregeld met je man . Och ik heb ook alles weer in huis voor 1 week en ben ondertussen ook weer afgekoeld dus dat is fijn. Net stond er een koerier aan de deur met een pakket van de buren, heb het netjes aangenomen, is het een kraampakket! Die krijgen dus weer een kindje, ze hebben al een dochtertje van ruim 1,5 jaar. Ik wist niet eens dat ze weer in verwachting waren , heb haar ook al een tijdje niet meer gezien. Is het stom dat ik direct een beetje een 'jaloers' gevoel kreeg dat hun zo'n klein spruitje in het vooruitzicht hebben? Florian wordt al zo groot, dan benijd ik de zwangere vrouwen een beetje dat zij dadelijk zo'n klein hummeltje hebben, is toch erg hè?
Hahahaha Drieka ik benijd zwangere vrouwen helemaal niet moet er niet aan denken nog zo'n ukje. Ben blij dat t al wat steviger wordt. Wat heerlijk spruitjes dat ze zo goed geslapen heeft! T gaat vanaf vannacht ook in zijn eigen kamer. De wieg benauwd hem en hij zit steeds klem met zijn voetjes. En dan het gekraak... grote stap! Wij zijn net met de bus naar mijn mans werk geweest omdat hij per ongeluk de kinderwagen had meegenomen. Die heb ik straks nodig aangezien we naar mijn werk moeten voor het kennismakingsuurtje met de nieuwe klas. Onzin want ik hou mijn eigen klas... nouja wel even gezellig om de Kids te zien.
Ik heb dat niet Drieka, maar kan me jouw gevoel wel voorstellen, hoor! Jullie willen toch graag nog een ukkie. Wij houden het echt bij 1, dus vandaar dat ik dat gevoel niet ken, haha. Maar dat gevoel had ik natuurlijk wel toen we zwanger wilden worden en er waren zwangeren in de omgeving. Dit voelt natuurlijk precies hetzelfde. Balen dat ie weer zo laat thuis is! Gelukkig bijna vakantie! @spruitjes: ze had wat slaap van vannacht in te halen denk ik! En het is nog best druk, pfff. We hebben waarneming van 2 huisartsen die vakantie hebben, ook de komende 3 weken. En dat is altijd zo'n vervelende praktijk. Hopelijk wordt het rustiger als de vakanties hier komende week beginnen. @sanna: ja, dat wiegje is hier ook echt te klein, ze ligt er dwars in met voet eruit en hoofd tegen spijlen, haha. Maar ik wacht tot het weekend morgen, voor het geval het problemen geeft. Dan hoef ik er niet om 5.40 al uit.
Spruitjes.. Heerlijk dat ze even weer wat heeft ingehaald! Drieka, is inderdaad niks dit weer en dan slepen met een baby en boodschappen. Ik doe ze morgen avond even snel dan kan ml bij dl blijven.. Ik vind t niks voor dl om mee te gaan met dit weer.. Liekje, balen dat je t toch nog druk hebt! Wel beetje uit te houden met temperatuur? Sanna, goed dat t zijn slaapjes zo goed gaan in eigen bedje.. Hier slaapt dl lekker veel met dit warme weer.. Elke keer uurtje d'r uit en dan wil ze alwel weer naar bed.. ☺️ Op haar kamer is t ondertussen 28 graden, maar haar temp blijft netjes 36,8. Rompertje met spaghettibandjes en dunne slaapzak aan.Vanmorgen om half 9 maar eens wakker gemaakt, eerst zelf alvast beetje stofzuigen enz gedaan.. Mij staat nog een late dienst te wachten vanmiddag/vanavond.. Zo dl weer naar de oppas brengen, even snel een supermarkt in racen voor eten voor mezelf op t werk, en dan hoppa aan de slag maar weer..
En ze ligt weer 3 kwartier in bed te slapen! Na de fles heeft ze buiten in haar eigen badje gezeten. Ik heb gewoon haar wasbad gevuld. Vond ze toch wel leuk denk ik. Nu was het rustiger dan gister natuurlijk. Geen drukke andere kinderen. Heb haar gewoon rechtop laten zitten. Badeentjes erin. Niet dat ze nou zat te spetteren of de eentjes pakte maar ze was ook niet aan het huilen dus ik denk dat ze het wel lekker vond.ben benieuwd hoe lang ze nu doortukt.. Ik ga toch maar een buitenbadje aanschaffen. Een waar we zelf ook met onze billen inkunnen. Maar niet te groot. Anders komt het op het gras en is m'n gras naar de *piep* Verliefd hoe ging het gister op het werk? Je hebt het iig overleefd anders kon je hier niet typen natuurlijk haha Hier zat ze gister ook klem met de voet tussen de spijlen! Liekje waarnemen lijkt me niet tof...
Oh ja, ik ben wel een beetje jaloers als ik zwangere buiken zie hoor! Was toch wel heel erg mooi en bijzonder om zwanger te mogen zijn.
Slaapzakje aan met dit weer? Dan zou Dafne het veel te warm hebben, haha. Die ligt gewoon alleen in romper. Ik temperatuur helemaal niet trouwens, moet dat? @spruitjes: had ik gisteren ook gedaan, het wasbad buiten gezet. Andere bad is een hoop meer werk en had ik gisteren geen zin in. Dafne vond het ook niet zo boeiend. @verliefd: werk ze alvast! Hier is het nu 26 graden. Nu even wat rustiger (afkloppen) en ben totaal niet productief.
@Sanna1986, ik benijd de zwangere vrouwen niet om het zwanger zijn want de laatste weken vond ik vreselijk maar het feit dat ze strakjes zo'n klein hummeltje hebben, dat benijd ik dan. @Liekje81, ik doe Florian ook echt niet temperaturen, ik voel gewoon in zijn nekje en dan voel ik direct of hij het te warm heeft of niet. Hier slaapt Florian in een rompertje zonder mouwen en zomerslaapzak en hij voelt in de ochtend niet te warm aan. Trouwens, wij hebben hetzelfde wiegje als jullie maar Florian heeft echt nog wel 15 cm over maar gaat komend weekend toch naar zijn kamertje toe.
Ik temperatuurde alleen omdat ze zo warm aanvoelde vanochtend! Maar dat viel dus achteraf mee want de thermometer gaf het niet aan. Hier overdag alleen spagettibandromper en snachts lakentje erover. We hadden het idee dat ze echt iets nodig heeft wat haar benen tegen houd. Ivm haar onrustige nachten. We hebben het laken een kwartslag gedraaid zodat we lekkere lange stukken hebben om in te stoppen. En ze ligt weer in bed! Over een uur is wel de volgende voeding maar ze was zo moe en vervelend aan het worden. Vanmiddag tot half 4 geslapen! Het is natuurlijk ook sloom en slaapverwekkend weer..
Ja Drieka dat snap ik daarom zeg ik dat ik dat helemaal niet heb. Ik vind het juist fijn dat T wat groter wordt. Hoe heerlijk ik een baby'tje ook vind ik vind hoe groter hoe leuker Ah ja liekje logisch dat je in het weekend gaat proberen. Ik werk natuurlijk nog niet. Of nouja natuurlijk ik heb 2 extra vrije weken van mijn baas gekregen. Anders had ik deze week ook moeten werken. Net op mijn werk geweest Poeh wat waren de kinderen druk! !!!
Ja, Dafne heeft ook nog wel wat cm over in wieg, maar ze ligt telkens schuin in dr wieg En dan steekt er wel een voet uit, haha. Nog 1 nachtje!! @sanna: dat de kinders zo druk waren met die hitte zeg, poeh! O, dan hoef ik niet te tempen!
@Liekje81, dat is het voordeel, Florian die ligt in de ochtend nog net zo als hoe ik hem de avond ervoor heb neergelegd in de wieg Sinds 3 dagen draait hij zich in de box of onder de babygym op zijn zij, ben benieuwd wanneer hij naar de buik draait zelf. Ben toch blij dat hij ondanks de warmte nog goed slaapt, hij ligt nu ook alleen in een mouwloos rompertje te slapen in de box. Als manlief dadelijk thuis is springen wij nog eventjes in het zwembad want ik heb het bloedheet en mijn man vast ook als hij dadelijk thuis is na 30 minuten fietsen.