Maart 2015 mamma's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Drieka, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Aaah drieka wat een stoer ventje! Mooie kleertjes hoor.. Dat zwevende armpje op de buik.. Heeft dl ook last van soms..

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja dan weet hij niet wat hij met die arm moet doen ;).

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wat een stoere kleertjes! Ik hou van ruitjes. :D
    Gek trouwens dat bij hem 62 broekjes nog groot zijn. Dafne is ongeveer net zo lang en die past ze prima. Maar sommige heeft ze ook nog 56. Ligt ook maar aan het merk geloof ik. ;)
    Ga je vandaag weer hapjes geven?

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Zo Florian heeft weer worteltjes gegeten en heeft weer 10 goede hapjes genomen en vrijwel alles doorgeslikt, gisteren liet hij ook wat uit de mond lopen en nu bijna niks.
    Dat gaat dus prima, hij heeft zich ook niet meer geschud dus volgens mij vond hij het wel lekker :D.

Zo eventjes naar de stad toe want ik moet een nieuwe telefoon hebben, dus vanmiddag kan hij niet naar bed maar in de kinderwagen slaapt hij meestal ook wel gelukkig.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Goed bezig die Florian!! Wij nog 2,5 week wachten.
    Ze rukt tegenwoordig wel het lepeltje van de vitamine D druppels uit mn handen, en begint daar lekker aan te sabbelen, haha. Dat zal ze tegen die tijd dan wel interessant vinden, eten van een lepeltje. Op kdv vindt ze dat ook geweldig. Pech voor haar dat mams het nog niet wil :p

6. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Ligt zeker aan het merk t is een stuk kleiner dan jullie kindjes en kan ook 62 aan... het is ook maar net wat je passend vindt. Ik hou er van als alles niet zo strak zit.

Lieve stoere vent hoor Drieka!

7. sanna1986

Wiehoeeee t is 5 cm gegroeid in een maand :$ 60 cm en 5750 gram

8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat gaat hard he! Dafne was met 3 maanden en 2 weken 61 cm en 5900 gram. Ze gaan redelijk gelijk op dan. Verder alles ok? Ook weer vaccinatie gehad?

9. sanna1986

Ja inderdaad! Ja weer een prikje zielig hè maar goed hoort erbij... Hij wilde niet naar links kijken daar viel ze even over. Thuis kijkt hij uiteraard meteen naar links:p

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dan is je mannetje goed gegroeid Sanna!
    Hier zitten de kleding in maat 62 ook echt niet strak, de broekjes zijn bijna allemaal nog te groot in maat 62 zelfs :D.
    Hij begint er nu net pas in te groeien, de truitjes draagt hij al enkele weken in maat 62.
    Hij groeit het hardst aan zijn romp, zijn ledematen duren wat langer ;).

Nou we zijn naar de stad geweest, ergens geluncht en telefoon gehaald voor mij, Florian heeft bijna de hele tijd liggen slapen.
    Om 16:00 zijn 3de fles gehad, heb hem daarna lekker gewassen in de douchebak en ligt nu in zijn pyjama in de box te brabbelen.

11. sanna1986

Grappig eerst zijn romp haha!

Snap wel waarom t zo onrustig is de laatste nachten. Zo hard groeien is ook heftig!

12. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zul je altijd zien dat ie dan niet naar links kijkt, haha.

@drieka: wat voor foon is het geworden?

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

@Liekje81, het is de HTC ONE M9 geworden, de goudkleurige. Is weer goed voor 2 jaartjes :D.
    Ik heb altijd een abonnement van 2 jaar, dus elke 2 jaar zoek ik weer een nieuwe telefoon uit.

Florian is alweer zijn laatste fles aan het drinken, daarna uitbuiken, verschonen en dan ligt hij om 20:30 in zijn bedje.
    Die papfles vindt hij wel heerlijk, is ook een grote fles, 220 cc water + 7 schepjes melkpoeder + 3,5 eetlepel rijstebloem maakt een fles van 250-260 cc ;). Hij drinkt het binnen 30 minuten op.

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wow, das een grote fles! Laatste dagen bied ik weleens 180+6 aan, maar dan laat ze telkens 20 staan. Dus ik laat het voorlopig maar op 165+5,5. Er is al zoveel weggegooid, zonde.
    Ik vanaf vandaag laatste fles om 21.45. Kijken of ze dan gewoon tot 7 uur slaapt.

Ik heb de htc one m8, helemaal blij mee! Ook altijd abo van 2 jaar. Ik heb alleen een zilveren, goud is niet mijn ding en had mn zusje ook al.

15. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Drieka, wat een lief mooi heerlijk ventje om te zien is Florian!
    Leuke kleurtjes ook! Netjes en toch ook stoer. :cool:
    Florian is echt flink hoor, hij is echt ver met drinken en eten. gewoon nu al 10 lepeltjes. Hij leert snel! Knap hoor! Zo lang slapen doet hij ook al zo goed.
    Mooi zo'n telefoon! Doe ik ook altijd abonnement met elke 2 jaar een nieuwe telefoon.

Gewicht, lengte, Benjamin had een soortgelijk lengte en gewicht op de leeftijd van ongeveer 3 maanden, alleen iets lichter bij 61 cm.

Hier, gisterenavond en nacht heel veel gespook, heel vaak even wakker geworden en om speentje gevraagd. :(:$ Vast een terugval, want er zat weliswaar met ups en down wel vooruitgang in de nachten en avonden.
    Op de opvang ook allemaal korte slaapjes, maar wel babbelend wakker dus dat prima.
    Drinken geen verdere terugval, 150 cc, 100cc :(, 190 cc fles op, 170cc en de vijfde fles komt vanavond op.

16. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gelukkig wel goed drinken dan Benjamin. Maar eens beter slapen zou ook fijn zijn! Hou je het allemaal nog een beetje vol?

17. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    @sanna, we hebben ook een besloten fb groepje. Als je er ook bij wil, stuur me maar pb'tje. 😊

18. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh ja die telefoon heb ik ook gezien Liekje, ik hoop dat ik van deze telefoon 2 jaar weer plezier ga hebben, had hiervoor de Samsung S4 Mini maar die functioneerde het laatste half jaar niet goed meer :(.

@Pukjepuk, jammer dat Benjamin die spooknachtjes houdt :(. Hopelijk gaat dat snel eens wat beter, gelukkig drinkt hij nu wel wat beter.
    Hoe gaat het met zijn hapjes? Heb je vandaag groente geprobeerd?

Ik hou van die stoere kleertjes voor een jongetje en toch wel een beetje netjes natuurlijk. Hij heeft ook wel heel erg veel kleertjes en het meeste is toch wel lekker stoer.

Heb het idee dat Florian beter poept van de rijstebloem, hij heeft nu de laatste week geen lijnzaadolie meer nodig gehad en toch al een paar goede poepluiers, dus dat is wel heel erg fijn.

19. sanna1986

Wat jammer dat Benjamin zo onrustig is snachts... Heeft een extra flesje dan geen zin?
    Als ik voor de zoveelste keer eruit moet hou ik mijzelf voor dat over 12 jaar ik hem de hele tijd wakker ga maken :p

Leuk liekje ik heb je een pb gestuurd!

20. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Dat zijn dan toch ook die vezels drieka. Volwassenen krijgen ook vezels in medicijnvorm als ze niet goed kunnen poepen. Wat een joekel van een fles! En wat veel rijstebloem!
    Hier wilde ze vanavond de laatste 50ml niet drinken. Misschien toch te moe al. 20.15 ermee begonnen. Maar omdat ze 4,5 fles nog nodig heeft op een dag wil ik dat ze alle flessen wel opdrinkt. Heeft ze altijd ook gedaan. Niks voor haar om wat te laten staan. Ik heb het restant in een schaaltje gedaan met nog wat meer rijstebloem en gelepeld gegeven (moest aan jou denken liekje) eerst beetje gek voor haar maar daarna ging het best goed. Doet zelf de mond al open voor de lepel en slurpt het van de lepel af.

Fijn dat de prikjes er weer in zitten sanna! Ik vind het maar niks hoor. Maar mag dat echt niet laten merken aan haar! Straks krijgt ze ook nog die angst.
    Hier is dl helemaal volgens schema aan het groeien maar toch past ze nog aantal 56 tshirts en de meeste broeken 68 haha! Gekke verhouding! Zal vast an de kleren liggen haha.

Wel betere flessen pukje! Dat gaat stukje beter! Ben ook wel benieuwd wat je vandaag voor vast voedsel gegeven hebt en hoe het ging.

Dl heeft het zondag trouwens Super gedaan bij m'n vriendin! Was echt fijn. Lading aan foto's gekregen. Filmpje met een schaterende dame. Haar dochter is 1,5 en vond het Super interessant. Hielp mee met doetjes aangeven bij billen poetsen enzo. Zo lief. Slim meiske is het ook. Plast al op het potje!

Deel Deze Pagina