Maart 2015 mamma's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Drieka, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Oowh wat een heerlijke slaapdag voor ons meiske! Vanmorgen 2,5 uur. Nu 2 uur. En amper gespugd! We hebben ook geen groente gegeven vandaag. Het lijkt erop dat haar buikje nog niet klaar voor de groentetjes was. Geeft niets. Veel heeft ze ook niet op elke keer. Over 2 weken weer eens proberen ofzo.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Fijn dat je meisje goed geslapen heeft Spruitjes.
    Hier heeft Florian vanmiddag slecht geslapen, zoiets een klein uurtje, normaal slaapt hij 2,5 uur.
    Och ja, zal wel los lopen denk ik zo.
    Hij drinkt nu zijn flesje, hopelijk is hij daar rustig.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    @spruitjes: fijn dat ze zo goed slaapt! En minder spuugt. Idd over een paar weken maar opnieuw beginnen dan.

@verliefd: mooi dat je vanavond vrij bent. Dat mocht ook wel. Voorlopig geen ja meer zeggen op een nachtdienst hoor! :) Lijkt mij ook vermoeiend! Ik vind overdag werken al vermoeiend, haha.
    En idd ga ook mee in wat voor haar fijn is. Ik slaap ook niet als het licht en er veel geluid is, waarom zou ik dat dan verwachten van haar? En zij slaapt 's avonds ook beter, dan kan ik wat meer geluid maken ja. Das dan wel weer handig, want dan moet vaatwasser aan enzo. Nu ben ik al gewend rustig te doen omdat mn vriend slaapt als ik wakker ben en andersom, dat scheelt.

Gelukkig kan Dafne maandag extra naar kdv! Fijn hoor. Hopelijk is mijn collega er snel weer. Ze zou nog bellen vandaag, maar nog niks gehoord.
    Hoor van mn vriend dat Dafne weer weinig wil slapen, pfff. We worden er gek van. Gelukkig is ze gewoon vrolijk als ze wakker is, dat scheelt. Hij heeft haar kleertjes nu uitgedaan en in de slaapzak, misschien vindt ze dat fijner. Wordt dat ding tenminste nog gebruikt, haha. Heb er gelukkig maar 1 gekocht nog maar.

Ik had toch verteld van die collega van mn vriend, dat zn vrouw was vreemdgegaan? Hij is gelukkig weer aan het werk .Zij schijnt al echt een relatie met die man te hebben, iemand die hij kent is het zelfs. Nou was de dochter van de collega jarig zaterdag en collega mocht niet komen, want moeder kwam met nieuwe vent :$:$ Maar papa mocht wel alles in orde maken en komen klussen toen ze net een huis gekocht had. Ik zou me als dochter rot schamen zeg! En tegen mn moeder zeggen dat zij maar een ander keer moest komen. Vind het echt sneu voor die collega.

4. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Tot dl 6 maanden is hoef ik ze niet te draaien volgens cao en dat gaat ook echt niet meer gebeuren! Pffff ben zo kapot vandaag!

Liekje, balen dat ze weer wat minder doet slapen, maar aan de andere kant ze is wel vrolijk! En dat is fijn!
    Drieka jammer dat florian vanmiddag kort slaapt, misschien doordat ie door je man in bed is gedaan?
    Spruitjes toppie die dochter van je.. Knap hoor zo goed slapen!
    Dl slaapt ook weer de sterren van de hemel gelukkig! Is per dag op t moment maar iets van 4,5 uur wakker.. En als ik haar al een keer te vroeg hoor is t even kletsen en valt daarna ook zelf weer in slaap! De knapperd! Nu zo maar weer wakker maken voor de fles. Wil beetje op tijd uitkomen vanavond.. Maar ze heeft vanmorgen weer zo lang geslapen dat t soms beetje proppen wordt.. Maar half 8 is echt uiterlijk de laatste fles anders slaapt ze de volgende morgen weer veel te lang! Haha ons slaapkopje!

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

@Liekje81, nou dat vind ik van de dochter dan ook echt schandalig! Wel haar vader om hulp vragen als het nodig is maar op een feestje gaat moeder met de nieuwe vriend voor, erg kwetsend naar haar vader toe!
    Ook respectloos van de moeder trouwens dat ze direct met die man samen komt :x.

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, vond ik ook respectloos!

@verliefd: ik zeg altijd maar: je moet aan jezelf denken, want niemand anders doet het voor je! ;)
    Wat een slaapkopje dan! Ik durf de fles amper meer eerder te geven. Wilde deze week 21.15 doen, zaterdag al gedaan, maar toen dus zondag zo vroeg wakker. Gisteren weer om 21.30, en toen sliep ze tot 6.45. Ik denk dat ik vanavond nog 21.15 probeer, is ze weer zo vroeg wakker, dan maar om 21.30. Vind ik niet heel erg, ff fles en daarna slaapt ze snel weer.

7. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Ik ben een beetje jaloers op jullie nachtslapertjes. Ik zit er even doorheen... vannacht naast alle keren voor t een emotioneel gesprek gehad met mijn man. Mijn lijf werkt op bepaalde gebieden echt niet mee en hij zei zulke lieve dingen dat hop de sluizen open gingen bij mij.

Ik lees alles wat jullie schrijven hoor maar even niet de puf om op iedereen apart te reageren.

8. sanna1986

En E heeft ook weer nachtmerries waardoor hij schreeuwend bij mij komt liggen. Hij stopt pas als ik hem heel stevig vasthoud. Geloof mij je bent daarna nog wel even klaarwakker. Schrik mij elke keer rot.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

@Sanna1986, dat is erg vervelend :(. Wel heel fijn dat je zo'n lieve man hebt! Dat heb je ook zeker wel nodig en het niet meewerken van je lichaam ken ik maar al te goed met mijn chronische aandoeningen, dat is ontzettend moeilijk soms.
    Hoe kan het dan dat E. soms zo'n heftige nachtmerries heeft? Dat is toch wel erg zielig.

10. sanna1986

Dankjewel Drieka ben inderdaad blij met mijn man. De laatste tijd was er veel wrijving omdat hij snachts werkt en ik er dus alleen voor sta. Dit was fijn en emotioneel tegelijk.

Nachtmerries horen helaas bij de leeftijd. Ze kunnen moeilijk fantasie en werkelijkheid van elkaar scheiden. E is daarnaast al vanaf zijn geboorte bang aangelegd. Schrok als kleine baby al van alles.

11. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    @sanna: grote virtuele knuffel! 😚 Mijn vriend werkt ook 's nachts, was erg zwaar toen Dafne nog niet doorsliep. Fijn dat je goed met hem hebt kunnen praten. Wat zielig voor kleine E! Lijkt me hartverscheurend je kind zo in paniek te zien :(

12. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Knuf sanna! Snap goed dat je dan ineens klaarwakker bent ja!

Hier is het om 18.00 in bed leggen mislukt. Ze leek moe genoeg maar de kleine donderstraal was alleen maar aan het kletsen. Toen het kletsen erg boos werd hebben we haar er maar uit gehaald. Overdag heeft ze immers al Super geslapen vandaag. Nu ligt ze weer te kletsen in de box. Ze houd maar niet op hihi! Al 3 kwartier non stop aan het huh-en ! Wel schattig hoor!

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Zoooo Florian ligt in bed gelukkig. Die had echt zijn dag niet.
    Vanaf 14:45 toen ik hem uit bed gehaald had omdat hij huilde heeft hij vrijwel niks geslapen en alleen maar liggen jammeren en jengelen pfff.
    Heb hem om 19:15 de papfles gegeven en net in bad gedaan, hij ligt nu in bed, was ook eventjes aan het jengelen maar heb het liedje van de babyfoon aangezet en meestal valt hij daar wel van in slaap, hopelijk nu ook.

Hij heeft wel goed gegeten vandaag, een heel potje fruit en een heel potje groente naast zijn flesjes, alleen de fles van 15:00 heeft hij niet leeg gedronken, hij liet 80 cc staan, niks voor hem maar volgens mij heeft hij wat last van zijn darmpjes want hij heeft 2 keren gepoept vandaag en laat flinke windjes.
    Hij zal nog wel moeten wennen aan de hapjes, is ook ineens heel wat anders dan melk voor die darmpjes.

@Spruitjes, leuk dat jullie meisje zoveel doet kletsen, Florian kletst ook wel eens wat maar lang niet zo veel of lang achter elkaar.

14. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Aaaah sanna een digitale knuffel voor jou!

15. sanna1986

Bedankt lieve vrouwen 😙

16. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Dat klinkt wel oud!
    Moeders.... Dat klinkt beter hihi

17. sanna1986

Ach we zijn toch allemaal vrouw.... Zo oud ben ik niet hoor :p

18. Drieka

Drieka Niet meer actief

Goedemorgen dames! Hier is de vakantie nu definitief voorbij.
    Manlief gaat zo naar zijn werk en ik heb eventjes rust totdat ik Florian uit bed moet halen rond 08:00.
    Hij ligt nu nog lekker te slapen dus dat is wel fijn.

Hopelijk zijn de nachten bij jullie ook goed gegaan?

19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Een uur wakker geweest omdat mevrouwtje weer lekker ging liggen rollen. En gisteren lag ik er pas laat in wegens hetzelfde probleem. Ben er echt klaar mee zeg, sta te tollen op mn benen soms van vermoeidheid. Soms zit ik in de auto en heb dan gewoon hele stukken gemist omdat ik zo op de automatische piloot rij. Maar goed, over 6 weken vakantie. Ik ga dan mooi een hoop slapen :)

20. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is wel erg vervelend Liekje :(.
    Gisterenmiddag had ik Florian zo in bed gelegd in zijn kleertjes dus geen slaapzak aan, toen zat hij ook 2 keren klem tussen de spijlen, vannacht met slaapzakje aan dus geen last van gehad.
    Misschien heeft Dafne minder last van rollen en klem zitten met een slaapzak? Hier merk ik dus wel duidelijk verschil.
    Is ook balen als je zo vaak wakker wordt of niet kan slapen.

Deel Deze Pagina