Eeeh zeg stille meelezer, dan moet je alles meelezen��.... Zij is hier ineens plotseling weggegaan. Daarom zit de rest op de app voortaan. En klopt is een Super gezellig groepje! Alleen voortaan wel privé.
Waarom lezen jullie allemaal stil mee? Meekletsen is toch gezelliger? Jou naam heb ik veel hieronder zien staan bailey.
Ik lees ook alles ik bedoelde niks verkeerds alleen jammer dat ze uit t niets weg is gegaan om wat ik denk de potjes.. geen idee. Zoals jullie ook zeiden ieder voelt wat goed is voor zn eigen kindje. En helaas kan ik niet meekletsen omdat mijn zoontje uit januarie is maar vind t leuk om hier te lezen omdat jullie lekker actief zijn en zoals ik al eerder zei een leuk groepje. Helaas dat jullie prive gaan haha
Ja klopt haha ik weet niet jullie schrijven gexellig , ik lees hier graag. Ik ben ook eigenlijk meer een lezer dan een schrijver hier op het forum.
Haha nou fijn dat we jullie al die tijd hebben kunnen entertainen dan! ����
Hier nog een stiekeme meelezer, vind jullie zo'n gezellig groepje en ik heb een kleintje van 3maanden,vond het wel leuk om te lezen wat me zoal te wachten staat over een paar weken☺️ App groepje is eigenlijk nog leuker hebben we met de mei mama's ook.
Oh jee ik was ook zo'n stille meelezer jammer dat het niet meer kan. Heb speciaal een account aangemaakt om mee te gaan kletsen. Mijn kindje is ook van maart.
Hey meiden, ik weet dat jullie over zijn naar een app groepje en dat ik even afwezig ben geweest maar wilde graag even een update geven. Het onverwachte wondertje heeft helaas toch niet zo mogen zijn. We zijn er allebei best even flink verdrietig van maar genieten verder vooral nog ontzettend veel van de kleine die nu lekker bij mama ligt te eten. Eerste tandje is bijna door en ook al is het wat zwaar het valt me na alle horrorverhalen nog best mee. Ook eet hij ondertussen alles wat los en vast zit haha, met name komkommer is een favoriet!
O, wat jammer Dormouse!! Sterkte! Gelukkig kunnen jullie volop genieten van de kleine man. Maar dan nog zal het wel verdrietig zijn Hier ook eerste tandje door, tweede komt er ook al aan. Ze zit er veel aan te voelen met vingers en tong, haha. Eten gaat hier ook goed, nog niet veel soorten gehad hoor, ben wat laat begonnen. Maar potjes moet mevrouw niet Dat is ook veel te dun, maak alles nu zelf, maar dan niet al te erg gepureerd. Dat krijgt ze veel beter weg ook. Verder gaat alles prima, na wat sprongetjesgedrag met slechter slapen. Speelgoed met geluid vindt ze nu geweldig, ze heeft goed door dat als ze iets indrukt, er dan geluid uitkomt, erg leuk.
Dankjewel. Wat gaat dat hard met dat tweede tandje! En dat van te dun herken ik erg goed! Het meeste hak ik dan ook maar zelf wat grover fijn of hij krijgt een groot stuk om te sabbelen (van het spul wat niet al te zacht is). En zo laat vind ik het niet hoor, pas met zes maanden hebben ze überhaupt pas kleine beetjes extra "nodig" dus tijd zat. Wij zijn alleen maar vrij vroeg begonnen omdat hij ons het eten uit de mond keek en probeerde af te pakken haha. Speelgoed met geluid heb ik nog niet in huis (vermaakt zich nog prima met een bijtring met vormpjes eraan, de babygym en een handpop) maar ben nu wel erg benieuwd! Ga er van het weekend eens naar kijken.
Dormouse, wat erg en verdrietig meid! Sterkte!! Pfff, heftig! Knuffel maar extra veel met je kleine mannetje! Tandjes, wisselend hoeveel last ze van hebben!
Ik vroeg me af of hier nog wat gedeeld wordt. Na een half jaartje mama te zijn heb ik steeds meer behoefte aan wat meer contact met mama's van kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd.