Wel een fijn tijdstip dat florian wakker is dan! Beter in de ochtend gezellig wakker dan savonds oververmoeid. Nou de babymassage was geen succes. Ook weer geleerd dat ik haar niet wakker moet maken voor een fles. Huilen huilen huilen. Net weer de honden uitgelaten en ze staat weer geparkeerd te slapen in de hal. Af en toe een brul maar als ik denk nu ga ik kijken is ze ineens stil en slaapt ze weer! Welkom gerdia! Jee wat heb jij een joekel eruit moeten persen zeg!! Ik ben blijkbaar erg nauw beneden en m'n 3140grammetje bezorgde me al een knip en 2 scheuren.... Vanavond hebben we een fotoshoot. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Savonds is ze niet op haar best. Denk dat ik vandaag gewoon op tijd ga voeden, evt een flesje meer anders is ze zo hysterisch hongerig vanavond. Gefeli met je man morgen drieka! De mijne is maandag jarig. Is voortaan altijd vrij op zn verjaardag... Geeft Florian ook een kadotje?? Ik heb hier een klein voorleesboekje gekocht met een wolf van stof in het midden die je met je vinger kan bewegen en een fotokijst met foto van dl. Wel mooi bewerkt in acryl lijst kan ff niet goed uitleggen.
Toevallig dat je man ook bijna jarig is Spruitjes, wij doen met de verjaardagen van ons geen cadeautjes meer, we vieren het ook helemaal niet. Ja ik maak morgen een ovenschotel omdat hij dat zo graag heeft maar verder doen we niks. Ik ben nu al aan het bedenken wat ik met Vaderdag moet doen want daar doen we wel aan, vinden we wel speciaal en 28 Mei is onze trouwdag en zijn we 1 jaar getrouwd, dan doen we ook iets samen natuurlijk. Hopelijk gaat die fotoshoot vanavond dan wel goed, ben benieuwd of de kleine goed blijft liggen.
Wat een schatje spruitje!! Hier nu een enorme pukkelhoofd baby..hebben jullie kids dat ook? Of gehad? Youri was begin vorige week al 5200 gram.. Dus zal ondertussen nog wel veel meer zijn!
Ja hier ook pukkels hoor. Van die kleine witte die langer blijven en rode warmtebultjes achtige die sneller weg gaan. Ik ben gewoon trots op mezelf en dl! Gegeten. Beetje naar mobiel kijken in box. Even bij mama. Beetje wegdutten en toen bracht ik haar naar bed voordat ze helemaal vast sliep bij mij. Even naast gelegen met vinger door de spijlen in haar mond wat ik savonds ook weleens moet doen. En ze doezelde zo in!
Ze huilt wel tussen door steeds. Maar als ik dan denk nu gaat het te hard ik ga ff kijken dan stopt het weer! Kan dat dat ze dan in hun slaap doen? Zo huilen. Of zou ze steeds wakker worden en weer in doezelen?
Ja, Dafne heeft dat ook. Al een paar weken, het trekt nu langzaamaan weg. Google maar eens op babyacne. Wow, 5200 gram! Dafne is net 4,5 kilo. Maar een meisje, dat zal ook wel anders zijn.
Dat doet Dafne dus ook heel veel. Ik laat haar dan gewoon liggen. Ik hoor het vaak meteen als ik haar er toch echt uit moet halen. Maar ze kan gerust zo een uur liggen jengelen, huilen, dan weer stoppen. Ga ik kijken, niks aan de hand. Ik denk dan maar, ach, zo lekker rustig op je kamer, krijgt ze in elk geval rust. De mevrouw van het cb zei dat meer baby's dat doen. Dan hebben ze de diepe slaap gehad en zitten ze in de cyclus van ondiep slapen. Zij adviseerde dan ook lekker laten liggen.
ja, Mamaim2015, hoe is het met je en je ukkie? Pukkeltjes, hier ook sinds anderhalve week. Al begint nu wel iets op te drogen, was eerst erger. Volgens mij heel normaal, veel kindjes hebben dat en gaat vanzelf over. Spruitjes, wat een heerlijke bolle toet! Groeit dus prima! Hier, echt het acht weken sprongetje. Eerst slecht eten enkele dagen. En nu overdag heel heel slecht slapen. Normaal slaapt hij zo 1,5-2,5 uur per slaapje overdag, behalve het slaapje aan het einde van de middag. Nu na elke 30-45 minuten wakker en huilen en niet meer slapen. Allemaal van die hazenslaapjes, ik word er echt gek van, vooral van het steeds heen en weer lopen om in slaap verder te helpen. Waar is mijn slaapkampioen van overdag gebleven. Nu ook weer na een slaapje van 30 minuten.
Phoe ze ligt nog steeds te slapen! 1,5 uur nou! 3,5 uur na vorige voeding. Manlief belde net. Het word laat met werk. Net nu we vanavond een fotoshoot hebben gvd!! Ws heeft hij net tijd om te eten en douchen. De rest moet ik dus allemaal alleen doen. Gelukkig ff voorsprong gemaakt. Konijnen hebben schone wc's en eten. De honden ook net eten. Mn haar is gewassen. Melkpoeder on bakje en thermosfles paraat. Zo nog kleren klaarleggen die ik dl op het laatste moment aandoe. Aardappels geschild. Alleen nog dl voeden, eten koken, honden uitlaten. Andere kleren aandoen en make up op doen. En eten zelf ook natuurlijk.pfffff hopelijk werkt dl ook zoet mee...
Liekje hoe ging je middag met dl in campingbed?? Mijn dochter is de lichtste denk ik zo te horen! Zal nu iets over 4100 zijn denk ik. Nu 6,5 week oud
Nou, hier alleen maar huilen. na twee uur wakker 30 minuten wakker en nu alleen maar huilen en huilen. Ik krijg hem ook niet stil. Zo erg nooit overdag geweest.
Vandaag wil Benjamin niet slapen, maar alleen maar lachen en geluidjes maken. Maar als hij moet, is het niet tot weinig slapen en huilen en huilen helaas. Wel even de lachende foto's plaatsen.
Pff zwaar pukjepuk!! Succes...altijd zo vervelend als ze niks willen en je niks kan doen! Hopelijk is je man toch nog een beetje op tijd spruitjes!! En lukt het om alles en iedereen op tijd bij de fotograaf te krijgen! Veel plezier en hopelijk volgen er mooie foto's... Hier vanmiddag even lekker bij de speeltuin gezeten, terwijl benthe speelde en Youri lekker sliep in de kinderwagen.
Wat een lekker mannetje is Benjamin Pukjepuk!!! Die babyacne heeft Florian ook een beetje, schijnt toch normaal zijn. Dat huilen in zijn slaap doet Florian heel soms, hij maakt wel meerdere vreemde geluidjes tijdens het slapen. Jammer dat je man net vandaag moet overwerken Spruitjes maar hopelijk redden jullie het allemaal. Florian is nu 6 weken en woog eergisteren 4440 gram dus ook nog niet zo zwaar ondanks dat het een jongen is, maar hij groeit wel goed. Hij is natuurlijk wel 11 dagen te vroeg geboren dus dat maakt denk ik wel wat uit. Ben ook wel benieuwd hoe het bij jou gaat Mamaim2015?
Hidde had het ook heel erg, ze denken aan kma en sojaallergie. Ik dacht dat het gewoon een beetje een heftige vorm van moedermelkpuistjes was. Aangezien hij bv krijgt mag ik dus nungeen soja en melk eten en drinken, ook geen 'sporen'. Aangezien ik vegetarier ben is dat een behoorlijke uitdaging. Ik heb heel de dag honger maar als ik dan in de kastjes iets te eten bij elkaar wil scharrelen kom ik er achter dat ik niks mag en dan geef ik het maar op. Dus als hij idd allergisch ergens voor is dan stop ik met bv want dit is niet vol te houden. Ik ben vandaag met hidde naar school geweest (ik ben kleuterjuf) de kinderen vonden hem erg lief, ondanks dat hij huilde en ging poepen hihi. We zijn lekker verwend met leuke cadeautjes, ik zal later even een foto maken van het kunstwerk dat hidde heeft gekregen.
Dat is dan wel heel erg lastig fluitekruid, ik begrijp dat als Hidde dat echt heeft jij overstapt op flesvoeding want anders is het toch ook niet vol te houden? Leuk dat je op je werk bent geweest en dat de kindjes hem lief vonden en je cadeautjes hebben gegeven! Op zo'n momenten mis ik wel dat ik een baan heb en dus zo'n kleine sociale kring om dingen mee te delen.