Gaat Drieka opeens ook voor Benjamin zorgen. Twee baby's is wel enorm zwaar!! Maar misschien kan Florian het hongervirus en genieten van de fles-virus aan hem over brengen. haha haha
liekje, je hebt gelijk, Dafne drinkt ook niet echt veel. Ik hoop dat het slechte drinken bij zowel Benjamin als Dafne snel ophoudt en dat ze (weer) echte hongerige wolfjes worden!
Haha lol! Babyruil...! Misschien ook een combi met warm weer?? Of evt de prikjes? Van de 2 flessen die dl kreeg vandaag heeft ze er maarliefst 2 niet goed op /slapend gedronken.
Oeehhh ja als ik Florian EN Benjamin moet gaan verzorgen na die ingreep dan wordt het zwaar Zullen we maar niet doen haha. Ja heb wel even wat extra dingen ingekocht want naar de Action ga ik ook niet elke week, daar hebben ze nu ook Vitamine D druppeltjes, flesje kost nog geen 2 Euro , heb direct 2 flesjes meegenomen. Volgende week ga ik gewoon samen met mijn man boodschappen doen na zijn werk als het me alleen echt niet lukt maar ik ben een bikkel, dus zal me waarschijnlijk zelf wel lukken Ik heb de laatste week echt continu honger, wordt er niet goed van. Ik doe zo mijn best met afvallen maar heb nu steeds honger dus dat is shit, dat had ik eerder niet en met stoppen met roken zal het niks te maken hebben want ben eerder al eens gestopt en toen had ik dat ook niet. Manlief wil maandag ook weer stoppen met roken, dus zondag met Pinkpop de laatste roken, nou ben benieuwd, heb er nog weinig vertrouwen in. Ik rook nu alweer de 8ste dag niet en het gaat best goed.
Irritant die honger! Misschien juist omdat je af wilt vallen? Wel echt supergoed dat je nu al 8 dagen niet rookt! Lijkt me dat je het ergste wel gehad hebt dan? Ben benieuwd of je man het deze keer wel volhoudt. Duimen maar! 2 euro, das niet duur! Ik heb gewoon Etos eigen merk, scheelt zowat de helft met die van Davitamon, niet normaal. ZO, over een uurtje heb ik lekker 1,5 week vrij! Dafne gaat gewoon naar oma en kdv zoals ze gewend is, dus vriend en ik gaan ook lekker even met zn tweeën op pad om nieuwe hardloopschoenen voor mij, en nieuwe spijkerbroeken voor hem te kopen. Ik wilde niet meteen Dafne uit haar net nieuwe ritme halen, dus gewoon naar kdv. Alleen niet zo vroeg natuurlijk!
@Liekje81, ja ik weet het ook niet, hoop dat dat hongergevoel wel snel weg gaat want de hele tijd met een knorrende maag rond lopen en naar bed gaan is niet fijn. Ik had het eerste flesje van Davitamon, nu krijgt hij Kruidvat eigen merk, scheelt ook de helft en deze van de Action zijn dus nog goedkoper! Lekker dat je bijna 1,5 week vrij hebt, ik zou dan ook gewoon het ritme aanhouden en haar naar je SM en KDV brengen, hebben jullie ook eventjes tijd voor elkaar toch? Is ook wel belangrijk. Nou het probleem is dat stoppen met roken echt jaren lastig kan blijven, ik heb tenslotte 9 maanden niet gerookt ivm de zwangerschap en toch ben ik daarna weer gezwicht. Denk dat je pas na een jaar of 2 echt kan zeggen dat je van het roken af bent.
Dat kan ik me wel voorstellen. Mijn vriend heeft nog heel lang van de geur van sigarttenrook gehouden. Jakkie!
Klopt, ik vind de geur van sigaretten ook ontzettend lekker en blijf er dan nu ook gestaag bij uit de buurt.
Kijk hier onze stoere kerel, foto's gisterenavond gemaakt Bekijk bijlage 461063 Bekijk bijlage 461064
Aaahh, wat ziet Florian er stoer uit!! Ik ga van dat merk ook een zonnebril aanschaffen, zijn echt leuk! Dafne was vandaag de hele dag uurtje vroeger met de flessen, dus om 17 uur op kdv al gehad, ipv 18 uur thuis. Lag er dus lekker op tijd in. Geef ik vanavond ook de laatste fles iets eerder, kan ik lekker op tijd naar bed. Nu samen met Joey genieten van de avondzon 😎😸
Heerlijk dat zonnetje!! Ook net bij mijn ouders van genoten! En een slapende Benjamin in de wagen, nou ja slapend, ik dacht wat slaapt het mannetje toch lief en rustig. Nou, hij was lief en rustig, maar was gewoon aan het spelen en het rondkijken! Nou ja, ook prima
liekje, heerlijk geniet samen van die 1,5 week! Hopelijk veel mooi weer!! Inderdaad, laat Dafne maar je sm en kdv gaan, ze gaat er nog niet zo lang naar toe, anders zou ze weer helemaal ontwend raken! Drieka, pff.. wordt wel zwaar voor je volgende week! Niet handig dat hongergevoel, maar misschien heeft het wel met stoppen met roken te maken. Sommige mensen die stoppen met roken krijgen meer honger en meer trek in snoep of zo. Pet je af dat je het roken zo goed volhoudt! Blijft moeilijk, denk ik, maar elke week zonder roken is weer een stap voor uit, je wordt uiteindelijk steeds veel sterker in het onthouden zeg maar
Hihi, zeker prima. Ik had het gisteren. Wilde haar wakker maken voor een fles overdag, lag ze op dr buikie met dr hoofd omhoog lekker tegen zichzelf te kletsen Zolang ze maar niet huilen zullen we maar zeggen!
Pfff, morgen gewoon laatste echte dagje thuis met Benjamin, maandag weer werken! Stiekem eigenlijk nog helemaal geen zin in. Ik wil dat de rust weer hier helemaal terug keert en dan nog even enkele weken optimaal van Benjamin genieten!! Het is zo;n lief leuk schattig ventje, maar al door al zijn kwaaltjes/ probleempjes zorgden mijn zorgen om hem ook voor een kleine schaduwkant. Nu komt de zon meer terug (behalve die nare tandjes,maar dat komt goed) en dan moet ik weer werken. Ik wil best werken, mijn werk is echt leuk, maar gewoon nog niet volgende week.
@Liekje81, van Babybanz hebben ze ook kei leuke zonnebrilletjes voor meisjes en kwalitatief zijn ze gewoon de beste voor baby's en kinderen, is gewoon UV400 dus het sterkste wat je kan hebben, er zit ook 1 jaar garantie op en ze schijnen bijna onbreekbaar te zijn, ook handig met baby's en kleine kinderen Jullie hebben een lekkere diepe achtertuin moet ik zeggen, heerlijk in het zonnetje! Fijn dat Dafne het zo goed doet. Hier heeft Florian ook weer op normale tijden de flesjes gehad dus hij krijgt de laatste rond 22:30. @Pukjepuk, ja volgende week zal wel zwaar worden maar heb nu ook dagelijks pijn aan mijn polsen dus ben blij dat ik er over een paar weken helemaal vanaf ben (als het goed is), tenminste al aan de rechterpols, de linkerpols is over een kleine 2 maanden aan de beurt. Jammer dat je zwangerschapsverlof er alweer op zit, maar als je eenmaal weer aan het werken bent vind je dat misschien ook wel weer lekker.
Logisch pukjepuk! Helemaal door al het gedoe met Benjamin. Morgen nog 1dagje werken en dan tot dinsdag vrij.. Even bijkomen hoor.. Hier hebben we al wel een avond ritueel waar Youri ook aan mee doet. Terwijl wij eten slaapt Youri vaak.. Na het eten douchen/baden we de kids, pyjamaatjes aan, boekje lezen in het bed van grote zus en dan Youri z'n flesje en beide kids rond half 8/8uur in bed. Overdag nog geen vast slaapritme. Oje drieka maandag al.. Hopelijk word je pijn snel minder dan!
@Gerdia, ja maandag is snel maar dan ben ik er hopelijk ook snel vanaf. Lekker dat Youri ook zo vroeg al in bed ligt, hier slaapt Florian gewoon in de box tot na de laatste fles, daarna uitbuiken, verschonen en zijn bedje in maar dat komt ook omdat hij bij ons op de kamer slaapt. Zodra hij op zijn eigen kamertje gaat slapen dan leg ik hem ook na de 4de fles in bed en dan maak ik hem voor de laatste fles wel wakker en geef ik die op zijn kamertje, maar dat duurt hopelijk nog eventjes