De Februari mama,s 2008 !!!!!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Zo even een nieuwe geopend want de vorige was gesloten:(

Hier alles goed...ze gangetje...heerlijk genoten van het mooie weer afgelopen 2 weken...en Gwen heeft hier nu vakantie bijna 3 weken:$
    ze gaat volgende week logeren bij opa en oma en dan nog bij andere opa en oma...zal haar wel missen en dan gelijk zo,n eind weg dat is even wennen.

Hier in duitsland bevalt het prima...lekker in de tuin aan het rommelen en dingen aan het maken...bezig met bed &Breakfast ...Lara 1 van ons border collie teefje is zwanger dus spannend rond 1 mei uitgerekend op mijn verjaardag:)

voor de rest was dat het hier haha

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Aabbo

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook abbo genomen!

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Abbo? Wat bedoelen jullie? Ik ben wel blond he, heb iets meer uitleg nodig :D

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik snap dat (na al die jaren) ook nog steeds niet Mom..:)
    Iets van abonnement neem ik aan, maar de grote vraag is..: Hoe??

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    JOma nod was di 1 april (hoe verzin je het) toen positief getest en daarna niet meer. Eerst nog wel wat lichamelijke klachtjes maar is nu helemaal weg. Behalve vanavond sjachie en koppijn. Dus vermoed dat morgen of overmorgen rood doorbreekt en anders ga ik nog een keertje testen, maar geloof er zelf niet meer zo in.
    Jij 5 dgn nog zie ik. Houdt je het wachten vol?

SM zit je winterstop er bijna op? Want hierna is de uitgerekende datum 2015.

Hier verder druk druk druk, maar das chronisch. Ik ga volgend weekend mee op een jongerenkamp van de kerk, als leiding. Das lang geleden, wel leuk hoor. Alleen zolang van huis vind ik niet helemaal leuk.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Maja hier boven in zie je in de bruinoranje balk rechtsboven mijn eerste berichtje..onderwerp tools staan....klik erop en dan zie je de optie abonneer op dit onderwerp wordt er wat gepost krijg je mail dus dan blijf je een beetje bij zegmaar. .

LUCKYmom...uhm 5 dagen hahah tot eisprong hoor...maar leuk kamp hoor. .

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Wat leuk om weer iedereen te lezen.
    Hier gaat alles zijn gangetje, volgende week met bryan naar de kico (kindercontenentie poli) want helaas is hij nog steeds niet zindelijk. Maakte vanmorgen al vreugde dsansje dat hij weer eens 24uur droog is gebleven
    Verder heeft hij ook weer nieuwe buisje na een jaar zonder was het toch weer nodig

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Zal prfoberen bij te blijven hahahaha

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje dat is ook sneu dat hij nog niet zindelijk is en goed dat het gecheckt wordt nu...maar heeft hij er alleen snachts last van of ook op de dag??
    en balen van ze buisje maar als het werkt super toch!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Luckymom nog getest??? of toch ongi geworden??

12. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wat rot dat je nu zo'n lange cyclus hebt.
    Joma komt ook weer bijna in de spannende tijd van de maand, succes!
    Ik ben een beetje veel boos op de juf van N. Die houdt er niet zo´n pedagogisch verantwoorde praktijken op na. Kwam er vrijdag achter dat ze de hele week een bordje op de deur van de klas hebben gehad met 'de babies' omdat ze luid waren en niet luisterden. Ook heeft
    juf blijkbaar vrijdag tegen de kinderen in de klas gezegd dat de ouders die langslopen tijdens het speelkwartier de kinderen ook babies zijn.
    Die vrijdag was ik inderdaad tijdens het speelkwartier langsgelopen (ik woon NAAST school) Ik ben de ongeveer 30 seconden bij het hek om te groeten en loop dan verder, en omdat nou zo te zeggen tegen de kinderen in de klas? Ga straks even rustig (adem in adem uit) verhaal halen.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje zeg gaat nergenss over. ..en zei hoort de kinderen te baas te zijn en onder bedwang te kunnen houden....denk eerder dat het probleem dus bij haar lig!!!!

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma helaas heeft hij die problemen ook overdag, we hebben al fysio geprobeed maar das stop gezet omdat er na bijna half jaar geen enkele vooruitgang was. Daarna heb ik bij huisarts gevraagd voor doorverwijzing, hij (huisarts in opleiding) verwacht dat er niets uitkomt maar wij willen alles uitsluiten

@sm1 wat een bullshit zeg ze moet de kinderen aankunnen en dit is zeker niet de juiste manier, werkt vaak toch alleen maar averechts

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hee meiden.

Wat jammer nog geen zwangere, zal voor jullie duimen.

Joma wat klink je toch druk met de beestenboel :$. En wat leuk een benb.

vivi wat lastig zeg, hoop voor bryan dat er snel een oplossing komt.

En lang sm de mei, al hebben veel scholen hier in nederland ook drie weken. Zou idd eens met de juf gaan praten, beetje vreemd en snap dat je tot 10 moet tellen.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zie opeens staan vanaf 5 juni 2007 lid hier, wat vliegt de tijd toch

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Haai!

@ Vivian lastig lijkt me mbt de zindelijkheid, hoop dat ze jullie goed verder kunnen helpen.

@sm.. Nou ja zeg! Wat pedagogisch zeer onverantwoord! Hier zou dat echt niet kunnen. Weet niet hoe dat verder in Spanje is. Maar hier zijn we erg van de kwaliteiten zoeken en benadrukken ook als ingang oor verandering. Maar babies op de deur hangen, dat doe je toch gewoon niet.

@maja.. Nou weten we nog steeds niet hoe of wat hè ;)

@ joma, oh ja, 5 dagen tot eisprong hifi.
    Enne alles nog hetzelfde hier nog geen rood, nog geen symptomen. Behalve paar vage acties vandaag.

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vage acties????;)

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Haha ja vergeten ergens te stoppen of af te slaan.
    Ik moet eigenlijk eens een paar keer vroeg naar bed, zou verstandig zijn.
    Vandaag getest en nog steeds negatief, zoals ik dacht. Nu hopen dat ik snel ongesteld wordt, ik zit al op 6 weken en wordt er echt zat van.
    Voor de mk in november had ik iedere keer keurige cyclus van 28 dgn. Daarna is ie op hol geslagen en dat vind ik niet tof. Kan ik er wat aan doen? Nee. Dus ik probeer t te accepteren en me er bij neer te leggen.

20. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Haha vage acties is bij mij wel echt het zwangerschaps symptoom op nummer 1 dus wie weet!!!

Deel Deze Pagina