Ikke! 21 oktober . Begint de buik bij jullie ook in de weg te zitten? Ik merk het nu echt aan kleine dingen!
Ik 2 oktober uitgerekend!! Spannend, het laatste stukje. Hihi Leaf, ik had er heel lang geen last van (bescheiden buikje), maar nu merk ik dat ik ergens niet meer tussendoor kan, of snel met m'n buik tegen de tafel aan zit als ik m'n stoel aanschuif.. En ik kan m'n buik niet meer inhouden haha!!
Ik ook! 12 oktober. Nog 7,5 week werken tot mijn verlof.. gaat nu hard Buik zit in de weg met aan mijn bureau zitten op werk haha!
Ik, 4 oktober uitgerekend!! Hier ook wel een buik (vind ik zelf) maar arts vond het een minibuik hihi. Kreeg daarom afgelopen maandag extra groeiecho's.
Nou precies! Ik schat de ruimte telkens verkeerd in en bots overal tegenaan met mijn buik haha. Terwijl ik niet (vind ik) een hele grote buik heb nog . En sinds een dag of twee is het scheren down south iets lastiger om te zien hihi
Leuk! Ik ben 9 oktober uitgerekend. Gaat zó snel de zwangerschap, bij jullie ook? Buik begint hier eindelijk te komen, krijg nu voorzichtig de vraag: ben je zwanger
30 oktober hier. Enorme buik al, meesten denken dat ik al bijna moet bevallen zwaar irritant want ik ben zooooo ongeduldig. Ik wil mijn kind! (maar dan wel voldragen...)
hai! hier uitgerekend op 29 oktober! mijn buik is ook al behoorlijk! Veel groter als bij mijn eerste! en zit soms idd ook erg in de weg! Maar kan nog steeds veel van mn gewone broeken aan
Ikke ook..... melovekane we gaan gelijk op ben ook 29 oktober uitgeteld. Ben al mega groot... eigen broeken aan😂😂😂😂😂 al sinds ik de test heb gedaan niet meer😂😂😂. Het is mijn 6 de kindje en jullie?