Is het bloeden nu wel gestopt bij jou? We gaan gewoon door met hopen daat we allemaal een gezonde baby op de wereld mogen zetten in Maart! (We blijven positief, al ben ik doodsbang..)
Ik hoop het ook Shiva!! Ik ben trouwens niet 15 maart, maar 14 maart uitgerekend als alles een beetje klopt. Dat zei de verloskundige. De volgende echo gaan ze het wat exacter uitrekenen. Dus wat op de lijst staat klopt niet helemaal.
Ja het was gister echt bij 'de grote boodschap' dat ik helderrood bloed had. Vanmorgen nog wat bloed maar dat was alweer wat oud bloed. Verder niks meer. Heb wel echt een zeurend gevoel in mn onderbuik maar had dat al wel eerder. Nu voel ik natuurlijk ook alles. Jaaa dat hoop ik ook zo erg!
Pff zo voel ik me ook vandaag. Heb onderhand 10 keer met tranen in m'n ogen gezeten vandaag. OM NIKS, haha. En je zou het zo graag even tegen iemand kwijt willen idd! Maarja nu is het weekend dus heb ik m'n man weer om lekker tegenaan te kwebbelen Spannend voor je, die twee weken. Hopelijk is alles goed 3 aug. Ik had gister last van misselijkheid. Vond ik best 'fijn' omdat je weet dat de hormonen er nog zijn. Maar vandaag was ik niet misselijk en ik maak me meteen zorgen dat het niet goed is... Zal blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn! En over liegen; ik zei gister tegen m'n zusje - bleh ik ben misselijk (kwam er uit voordat ik er erg in had). Zegt ze - oh ben je zwanger? Oeps! Draaide gauw m'n hoofd om en heb maar iets gemompeld over 'teveel gegeten' en daarna snel over iets anders begonnen.
Wat rot en onzeker voor jullie, Shiva en Emsy. Heel veel sterkte er mee hopelijk blijft het hierbij en is alles goed!
Emsy en Shiva, wat ontzettend vervelend en spannend voor jullie! Ik duim in ieder geval dat het gewoon om een gesprongen adertje gaat!
Mag ik er ook bij? Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben en volgens mijn berekening ben ik 22 maart uitgerekend! Vind het enorm spannend om weer zwanger te zijn. Emsy wat een verschrikkelijk nieuws, je zal wel erg geschrokken zijn. Heb je je vk gebeld? Misschien maakt ze dan een echo. Ik wil jou heel veel sterkte wensen!! Hele dikke knuf
Oh nee Emsy Wat rot.. Sterkte! Ook hier weer krampen en bloed bij het afvegen. Heb er helaas geen gevoel over. Nu toch wel blij dat ik dinsdag naar de gym mag. Ik heb ook last van mijn rug. Maar heb eigenlijk vanaf het begin al menstruatieklachten. Rugpijn hoort daar bij mij ook bij.
Bedankt allemaal! . Was gister en vanmorgen enorm verdrietig nu veel rust. Het was zo onverwachte zwangerschap we waren er nog niet eens uit of we echt al actief gingen beginnen. Nou nu zeker wel! Wat waren we intens gelukkig. Wil iedereen heel veel geluk wensen met jullie zwangerschappen, dat alles maar goed mag gaan! Zou ik uit de lijst gehaald kunnen worden?
Hoi dames, wat een rotnieuws lees ik hier boven. veel sterkte! Mag ik op de lijst, voorlopig is mn uitgerekende datum 23 maart, mocht het anders worden na termijn echo dan horen jullie dat uiteraard. verdere info, ik ben 25 getrouwd, woonachtig in het midden van het land. Moeder van Julin (bijna 2) en dit was ronde 2 voor een brusje. Intens gelukkig en hopelijk een plakkerd. we gaan bijna op vakantie en na de vakantie direct intake moeders voor moeders. afspraak bij VK staat al op 10 aug. en stiekem heb ik de kraamzorg ook al geregeld. pff ik kreeg het op mn heupen. Ik testte erg vroeg positief, 9 dpo. Ik klets hier graag gezellig mee!
Vandaag een echo gehad maar alleen een vruchtzak zichtbaar. Over een anderhalve week heb ik nogmaals een echo om te zien of er ook een ukkie te zien is. Maak me een beetje zorgen ... maar het kan zijn dat het een late innesteling is geweest.