Maart 2016 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meisje89, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Is het bloeden nu wel gestopt bij jou? We gaan gewoon door met hopen daat we allemaal een gezonde baby op de wereld mogen zetten in Maart! (We blijven positief, al ben ik doodsbang..)

2. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Ik hoop het ook Shiva!!

Ik ben trouwens niet 15 maart, maar 14 maart uitgerekend als alles een beetje klopt. Dat zei de verloskundige. De volgende echo gaan ze het wat exacter uitrekenen. Dus wat op de lijst staat klopt niet helemaal.

3. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ja het was gister echt bij 'de grote boodschap' dat ik helderrood bloed had. Vanmorgen nog wat bloed maar dat was alweer wat oud bloed. Verder niks meer. Heb wel echt een zeurend gevoel in mn onderbuik maar had dat al wel eerder. Nu voel ik natuurlijk ook alles.
    Jaaa dat hoop ik ook zo erg!

4. Marae

Marae Niet meer actief

Pff zo voel ik me ook vandaag. Heb onderhand 10 keer met tranen in m'n ogen gezeten vandaag. OM NIKS, haha. En je zou het zo graag even tegen iemand kwijt willen idd! Maarja nu is het weekend dus heb ik m'n man weer om lekker tegenaan te kwebbelen ;)

Spannend voor je, die twee weken. Hopelijk is alles goed 3 aug. Ik had gister last van misselijkheid. Vond ik best 'fijn' omdat je weet dat de hormonen er nog zijn. Maar vandaag was ik niet misselijk en ik maak me meteen zorgen dat het niet goed is... Zal blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn!

En over liegen; ik zei gister tegen m'n zusje - bleh ik ben misselijk (kwam er uit voordat ik er erg in had). Zegt ze - oh ben je zwanger? Oeps! Draaide gauw m'n hoofd om en heb maar iets gemompeld over 'teveel gegeten' en daarna snel over iets anders begonnen. :D

5. Marae

Marae Niet meer actief

Wat rot en onzeker voor jullie, Shiva en Emsy. Heel veel sterkte er mee hopelijk blijft het hierbij en is alles goed!

6. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Emsy en Shiva, wat ontzettend vervelend en spannend voor jullie! Ik duim in ieder geval dat het gewoon om een gesprongen adertje gaat!

7. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    :( net veel bloed verloren met stolsels dus nu toch echt doorgezet naar een miskraam, bah!

8. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik er ook bij? Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben en volgens mijn berekening ben ik 22 maart uitgerekend! Vind het enorm spannend om weer zwanger te zijn.

Emsy wat een verschrikkelijk nieuws, je zal wel erg geschrokken zijn. Heb je je vk gebeld? Misschien maakt ze dan een echo. Ik wil jou heel veel sterkte wensen!! Hele dikke knuf

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Emsy verdorie wat onwijs verdrietig voor jullie. Sterkte!

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Meiden hebben jullie ook soms zo'n pijn in je onderrug?

11. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Wat onwijs kut Emsy :(
    Heel veel sterkte!

12. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Emsy neeee wat erg zeg! Heel veel sterkte!

13. Marae

Marae Niet meer actief

Heel veel sterkte!

14. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Oh nee Emsy :( Wat rot.. Sterkte!
    Ook hier weer krampen en bloed bij het afvegen. Heb er helaas geen gevoel over. Nu toch wel blij dat ik dinsdag naar de gym mag.

Ik heb ook last van mijn rug. Maar heb eigenlijk vanaf het begin al menstruatieklachten. Rugpijn hoort daar bij mij ook bij.

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Shiva krijg jij nog ondersteuning vanuit het ziekenhuis qua medicatie? Utrogestan bijvoorbeeld?

16. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal! :). Was gister en vanmorgen enorm verdrietig nu veel rust. Het was zo onverwachte zwangerschap we waren er nog niet eens uit of we echt al actief gingen beginnen. Nou nu zeker wel! Wat waren we intens gelukkig.

Wil iedereen heel veel geluk wensen met jullie zwangerschappen, dat alles maar goed mag gaan!

Zou ik uit de lijst gehaald kunnen worden?

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

He Emsy, wat kut! Veel sterkte..

18. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Hoi dames, wat een rotnieuws lees ik hier boven. veel sterkte!
    Mag ik op de lijst, voorlopig is mn uitgerekende datum 23 maart, mocht het anders worden na termijn echo dan horen jullie dat uiteraard.
    verdere info, ik ben 25 getrouwd, woonachtig in het midden van het land. Moeder van Julin (bijna 2) en dit was ronde 2 voor een brusje.
    Intens gelukkig en hopelijk een plakkerd.
    we gaan bijna op vakantie en na de vakantie direct intake moeders voor moeders. afspraak bij VK staat al op 10 aug. en stiekem heb ik de kraamzorg ook al geregeld. pff ik kreeg het op mn heupen. Ik testte erg vroeg positief, 9 dpo. Ik klets hier graag gezellig mee!

19. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Vandaag een echo gehad maar alleen een vruchtzak zichtbaar. Over een anderhalve week heb ik nogmaals een echo om te zien of er ook een ukkie te zien is.

Maak me een beetje zorgen ... maar het kan zijn dat het een late innesteling is geweest.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hoe ver zou je nu zijn?

Deel Deze Pagina