Maart 2016 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meisje89, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook slecht van mvm hoor. Je hoort er zelf toch niet achteraan te bellen?
    Ik heb me nog niet aangemeld, doe het pas na een paar goede echo's, heb ook geen zin in weer een bloemenbon en de ach wat vervelend voor je, mocht het niet goed gaan.

2. LSQ

LSQ Niet meer actief

Inderdaad al een mooie lijst! En ik ben benieuwd naar die eerste echo van Aapje :).

Stom idd ook van MvM. Dit zouden ze beter kunnen aanpakken en het ontneemt ook echt je goodwill om mee te doen.

3. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Dat constant voelen van de baarmoeder herken ik wel. Kan me niet herinneren dat het bij de eerste ook zo was, maar nu dus wel. Best een beetje gevoelig.

Wat stom dat ze van mvm zo reageren. Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Vind het best een gedoe, maar zou wel voor een goed doel zijn. Misschien wat ik even de echo af en meld ik me bij goed nieuws alsnog aan.

4. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het voelen van de baarmoeder had ik de vorige keer ook, maar nu voel ik dus helemaal niks. Alleen 2 dagen voor nod t/m nod.
    alleen darmen die soms wat rommelen.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Iemand al misselijk hier. No way dat er iemand nog aan mijn tepels mag komen. Man ik dacht gisteren nog het valt mee maar de kauwgom is niet aan te slepen vandaag ... als ik niks kauw dan heb ik het gevoel ieder moment over te moeten geven :D!

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    K heb me 3x aangemeld bij mvm..waarvan 1x goed gegaan is en 2x niet. .dus ik twijfel..en als ik mee doe dan ist na de 1e echo..die mevrouw kent ons huis inmiddels wel en heb 3 omslagdoeken ;)

7. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Nog een groepje waarin ik me mag aanmelden zie ik :)
    @nic: ja hoor, sinds het weekend ben ik aardig misselijk. Het gaat op en af en idd borsten worden hoe langer hoe meer gevoeliger en pijnlijker maar dat neem ik er graag bij :)
    Hoe gaat het met de andere dames hier? ik heb nog niet alles teruggelezen eerlijk gezegd :)

8. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog niks van misselijkheid of gevoelige borsten..

9. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Hier vooral misselijk als ik erge honger heb. Maar het valt nog erg mee.

10. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Pfoee, ik zie dat ik heel wat heb om in te halen. Wat gezellig zo'n grote lijst!

Gefeliciteerd en welkom aan de nieuwe zwangere dames!

Wat lijkt het me lastig als je pas met 10 weken of later je eerste afspraak bij de vk hebt! Dan wordt je geduld wel op de proef gesteld!:p

Bij mij begonnen de symptomen achteraf al een week ofzo na de vermoedelijke innesteling. Was één dag lichthoofdig/duizelig geworden en paar dagen daarna werd ik met vlagen misselijk. Ik kreeg ook met vlagen baarmoederkrampen waardoor ik dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden. Toen dat maar niet kwam en ik misselijk bleef hebben we toch maar een testje gedaan. Nu heb ik in de ochtend een beetje een weeïg gevoel maar zolang ik maar op tijd iets binnen krijg dan valt de misselijkheid over het algemeen nog wel mee.
    Het lastige vind ik wel de baarmoederkrampen omdat ik dan denk dat het fout gaat, terwijl het uiteindelijk gewoon het rekken en verschuiven is van binnen.

Sanne, wat raar van dat vrouwtje van MvM. Je zou denken dat ze juist blij zijn als er mensen willen meedoen, toch?!

Ik denk dat ik afwacht tot de eerste echo. Als dat goed gaat, dan bel ik ze wel even om informatie op te vragen in verband met verhuizen.

11. Marae

Marae Niet meer actief

#291 Marae, 20 jul 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2015
    💙💖 UITGEREKEND MAART 💖💙[/B]

1.

2.
    Missl87, 1e kindje, ?? Jaar

3.
    E1ke, 2e kindje, 30 jaar.
    Aapje7, 2e kindje, 28 jaar.

4.
    Kat0212, ?? Kindje, ?? Jaar

5.

6.
    Annelaa, 1e kindje, 25 jaar.

7.
    Nic1976, ?? Kindje, ?? Jaar

8.

9.
    KlGekko, 2e kindje, 29 jaar.

10.
    Suus123, ?? Kindje, ?? Jaar
    Angel1233, 1e kindje, ?? Jaar.

11.

12.
    Fem92, 1e kindje, 23 jaar.

13.

14.
    Kingsdaughter, 1e kindje, 22 jaar.

15.
    Sanne84, 2e kindje, 30 jaar.
    Ennas, 1e kindje, 28 jaar.
    Meisje26, 3e kindje, 35 jaar.

16.

17.

18.
    Vos1985, 2e kindje, 29 jaar.
    Shiva80, 1e kindje, ?? Jaar

19.
    Kanelly1981, 2e kindje, 34 Jaar.
    SillyWendy, 2e kindje, 32 jaar.
    Anne020, 1e kindje, ?? Jaar

20.
    Lamee, 2e kindje, 28 jaar.
    Lelie89, 1e kindje, 26 jaar.

21.
    LSQ, 2e kindje, 29 jaar.

22.
    Boommm, 3e kindje, 25 jaar.
    Nuage, 2e kindje, 33 jaar.
    Liz87, 1e kindje, 27 jaar.

23.
    Eulalia, 2e kindje, 25 jaar.

24.
    Joys, 1e kindje, 25 jaar.

25.

26.
    Meisje26, 2e kindje, 26 jaar.
    Karlijn, 1e kindje, 25 jaar.

27.

28.
    Marae, 2e kindje, 24 Jaar

29.
    Masrya, 2e Kindje, 26 Jaar.

30.
    Lieke86, 2e kindje, 29 jaar.
    .

31.
    Elfs, ?? Kindje, ?? Jaar.

💛Vlindertjes💛
    Emsy

AFSPRAKEN

20 juli, Aapje7 intake vk + echo
    24 juli, Sanne84 intake gyn + echo, Nuage uitslagen Gent
    29 juli, Joys afspraak vk
    30 juli, Liz87 echo, Nuage intake gyn + echo
    3 augustus, Sanne84 verpleegkundige afspraak, Ennass echo, Meisje26 echo, Kingsdaughter echo, Lelie89 intake + echo vk
    2 augustus, Boommm intake + echo vk.
    5 augustus, Kanelly1981 echo
    6 augustus, Vos1985 intake vk + echo, Anne020 intake vk
    7 augustus, Angel1233 afspraak vk
    10 augustus, Vrouw050 vk, Anne020 echo, Eulalia intake vk
    11 augustus Masrya 1e echo gyn.
    12 augustus, Annelaa termijnecho, Fem92 intake vk
    17 augustus, Marae Intake + echo
    25 augustus, LSQ, intake + echo
    27 augustus, Lamee intake VK+echo
    1 september, Fem92 termijnecho

12. Marae

Marae Niet meer actief

Net naar de verloskundige gebeld. Dat ging zo:

VK: Je bent hier volgens mij al bekend hè?
    Ik: Ja, 8 maanden geleden ben ik bevallen van mijn dochter.
    VK: Ok............ Was dit een verrassing?
    Ik: Nee hoor, helemaal gepland.

Denk dat ik dat soort gesprekjes nog wel vaker ga voeren de komende 8 maanden ;)

Maargoed, ik heb mijn laatste menstruatiedatum gezegd ipv de vermoedelijke ovulatiedatum dus ben stiekem nog maar 8 weken zwanger als ik de echo krijg in plaats van 10 :)
    17 augustus de eerste echo & daarna de intake! Zo spannend!

M'n familie komt 16 augustus weer terug van vakantie dus dan hebben we die dag erna (hopelijk) meteen een leuk welkomstcadeau :D

13. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marae ene oor weer in, andere weer uit. ;) gefeliciteerd!
    Hier doen ze standaard rond 8 weken de 1e echo, volgens mij verschilt het enorm per vk.
    Heb je mooi geluk dat je eerder kan hihi.

14. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Sanne zou ik ook hebben hoor. Dan maar niet zou ik denken! Zij willen toch dat je meewerkt? Graag of niet.

Shiva, hoe gaat het nu met je?

Aapje wat spannend!!! Ben erg benieuwd. Laat je ons weten hoe het was?

Nuage ik weet nirt wat je bedoelt maar ik heb wel vaak menstruatieachtige buikpijn maar toch anders. Echt duidelijk mn baarmoeder.

Ik leer nu echt wildpoepen. Laatst In Duitsland ineens kramp en jahoor ergens achter een container hahahaha moest echt zo nodig. Mn man blaadjes zoeken, z o gênant. Vanmorgen dus weer. Word momenteel sochtends kotsmisselijk en zaten in dr auto maar bij mij komt het er van onderen uit dus gauw de auto uit en de bossen in, weer in het wild gepoept. Vreselijk hahahaha

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Marae nou sta ik er weer niet meer bij, kun je de laatste versie pakken van de lijst?

16. Marae

Marae Niet meer actief

Wat gek. Ik zal het even aanpassen. Had volgens mij juist jouw lijst gepakt. :(

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dank je!! :)

18. Marae

Marae Niet meer actief

Je staat er weer op hoor! Wat voor uitslagen krijg je uit Gent? Misschien heb je het al een keer uitgelegd maar dan was ik er waarschijnlijk nog niet bij?

Wat je zegt over je baarmoeder herken ik ook. Lijkt wel of er iets zwaars in m'n onderbuik hangt. Je voelt dat er gewoon van alles gebeurt in je lichaam.

@Kingsdaughter: Nou, ik vond het wel een beetje vreemd hoor dat ze zo reageerde. Als ik nou na drie maanden weer zwanger was had ik het nog kunnen begrijpen maar 8 maanden later heeft ze vast vaker meegemaakt.. Met 10 weken pas een echo vond ik véél te lang duren. Nu nog 4 weken wachten en zelfs dat lijkt een eeuwigheid.

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ben heel blij dat anderen het ook herkennen dat gevoel!

Ik krijg uitslagen van de onderzoeken naar herhaalde miskramen. Ik heb al gehoord via de mail vorige week dat ik positief heb getest op ANF dus dat duidt op mijn immuunsysteem. Daarom gebruik ik nu al prednison. Maar er is ook nog een MOAT test gedaan en daarvan horen we nog de uitslagen.

20. karlijn

karlijn Niet meer actief

Wil iemand aanpassen dat ik 20 augustus intake heb bij de verloskundige? Moet nog een afspraak maken bij het echo bureau, want die doet alle echo's. Niet de verloskundige.

Deel Deze Pagina