Heb best wel getwijfeld, maar me zojuist aangemeld bij mvm. Bij de eerste zwangerschap niet gedaan, vond het te veel gedoe. Maar het is toch zo'n goed doel, heb me er dit keer overheen gezet. Ik gun het iedereen om de liefde voor een kindje te mogen ervaren en zo kan ik mijn steentje er aan bijdragen. Mocht het me uiteindelijk toch heel erg tegenvallen kan ik altijd nog eerder stoppen. Het is inderdaad moeilijk om aan de hand van het internet een uitgerekende datum vast te stellen, overal rekenen ze anders. Hier wordt het pas definitief vastgesteld bij de echo rond 12 weken. Bij mijn eerste zwangerschap hadden ze bij de eerste echo geschat op 31 juli, bij die van 12 weken uiteindelijk vastgesteld op 4 augustus. Zit dus nog behoorlijk verschil tussen. Dochter is uiteindelijk op 5 augustus geboren.
Ik bij mn zoontje volgens eigen berekening uitgerekend op 1 juli. Volgens echo's 4 juli. Bevalling is begonnen op 1 juli net na middernacht en 3 juli is hij pas geboren. Hoop dat ik nu niet weer zo'n "helse" bevalling moet meemaken doe eindigt in een spoed keizersnede
Wil mij ook graag aanmelden maar na twee aanmeldingen en twee miskramen even voorzichtig ermee. Mocht alles ok zijn dinsdag dan meld ik me meteen aan. Dan zien we wel weer. Absoluut een goed doel.
1e kindje. Leeftijd 35 28 juli 1e echo Uitgerekend geen idee alles is In de war door miskramen, eisprong problemen etc. We denken ergens 14,15,16,17 maart.... Horen wel wat 28 juli.
Hier zijn ze gelukkig wel snel met reageren. Nog geen uur na mijn aanmelding al iemand aan de telefoon en afspraak gemaakt voor volgende week.
Zo kan het dus ook vos! Bij mij is alles via de mail gegaan. Vind dat eigenlijk al zo onpersoonlijk... Maar okee. We doen het voor goed doel. Dat hou ik in mijn achterhoofd. Nephtys, ik zet je voor nu wel op 15 maart, kunnen we het daarna altijd nog aanpassen. Meiden, overal waar nog vraagtekens bij staan ga ik uit de lijst verwijderen. Of meiden niet al lang niet meer gereageerd hebben. Zo houden we het denk ik het meest overzichtelijk. Als er dan nog meiden zijn die er graag weer bij willen, hebben we ze er zo weer bij gezet. Goed plan?
💙💖 UITGEREKEND MAART 💖💙 1. 2. 3. ♥Aapje7, 2e kindje, 28 jaar. ♥StrayCat, 1e kindje, 31 jaar. 4. 5. 6. Annelaa, 1e kindje, 25 jaar. 7. Nic1976, 2e kindje, 38 jaar. 8. 9. KlGekko, 2e kindje, 29 jaar. 10. 11. 12. Fem92, 1e kindje, 23 jaar. 13. 14. Kingsdaughter, 1e kindje, 22 jaar. 15. Sanne84, 2e kindje, 30 jaar. Ennas, 1e kindje, 28 jaar. Meisje26, 3e kindje, 35 jaar. Nephtys, 1e kindje, 35 jaar. 16. 17. 18. Vos1985, 2e kindje, 29 jaar. 19. Kanelly1981, 2e kindje, 34 Jaar. Anne020, 1e kindje, ?? Jaar 20. Lamee, 2e kindje, 28 jaar. Lelie89, 1e kindje, 26 jaar. 21. LSQ, 2e kindje, 29 jaar. 22. Boommm, 3e kindje, 25 jaar. Nuage, 2e kindje, 33 jaar. Liz87, 1e kindje, 27 jaar. 23. Eulalia, 2e kindje, 25 jaar. 24. Joys, 1e kindje, 25 jaar. 25. 26. Meisje26, 2e kindje, 26 jaar. 27. Loontje23, 6e kindje, ?? Jaar 28. Marae, 2e kindje, 24 Jaar 29. Masrya, 2e Kindje, 26 Jaar. Karlijn, 1e kindje, 25 jaar. 30. Lieke86, 2e kindje, 29 jaar. 31. 💛Vlindertjes💛 Emsy, Shiva80 AFSPRAKEN 24 juli, Sanne84 intake gyn + echo, Nuage uitslagen Gent, StrayCat intake vk 28 juli, Nephtys echo 29 juli, Joys afspraak vk 30 juli, Liz87 echo, Nuage intake gyn + echo 3 augustus, Sanne84 verpleegkundige afspraak, Ennass echo, Meisje26 echo, Kingsdaughter echo, Lelie89 intake + echo vk 2 augustus, Boommm intake + echo vk. 5 augustus, Kanelly1981 echo 6 augustus, Vos1985 intake vk + echo, Anne020 intake vk 10 augustus, Anne020 echo, Eulalia intake vk 11 augustus, Masrya 1e echo gyn 12 augustus, Annelaa termijnecho, Fem92 intake vk 17 augustus, Marae Intake + echo 20 augustus, Karlijn intake vk 25 augustus, LSQ, intake + echo 27 augustus, Lamee intake VK+echo 1 september, Fem92 termijnecho 2 september, Karlijn 1e echo
Jeetje wat word hier veel gekletst Jezzebel88, 26 jaar, 4 weken 2 dagen zwanger, 29maart uitgerekend, 4 augustus eerste echo met 6 weken
Ik ga ook moeders voor moeders doen ga me er zo eens in verdiepen. Ik ben zwanger geraakt dmv Clomid100 en veel dames die clomid slikken gebruiken pregnyl. Ik had dit gelukkig niet nodig maar als ik met mijn urine een goed doel kan steunen doe ik dat.
Ik ga me na de 1e echo aanmelden bij mvm..heb al 2x gehad dat k me net aangemeld had en het toen misging. .heb al 3 omslagdoeken inmiddels maar ze voelen wel heeeel lekker zacht! Mn testen zijn goed aant oplopen..zelfs plusjes test van kruitvat is duidelijker als die van afgelopen week..k heb verse terugplaatsing gehad dus dat duurt iets langer..mocht gister testen dus ga morgen maar zh bellen
Oehh spannend lieke ik duim voor je Ik ben iemand die dat vergeet mvm dus denk ga het gelijk doen heb met 6 weken de eerste echo dus daarna wil ik starten als de echo goed is. Ik ben zwanger geworden in de eerste ronde clomid100 na een half jaar lang rommelen. Had het dus nooit verwacht.
Ik meld me ook later aan bij mvm als ik een goede echo heb. vandaag erg moe en duizelig, nu lekker languit liggen!
Oeps, ik dacht dat ik mijn leeftijd al gemeld. Misschien toch een ander topic. Ik ben 35 Welkom nieuwe meiden! Ik heb die clearblue ook een keer gebruikt, maar dat was op vakantie in Amerika Ik geloof dat de DA drogist ze hier verkoopt. Heb ze wel eens zien liggen.
Die zat in een verpakking ovulatietesten. Ze zijn hetzelfde als de vroege plus testen van clear blue. Die kun je gewoon kopen bij de drogist