Nee ik haal jullie nog in met bejaard zijn Gefelici Oh en ik heb volgende week woensdag de 29ste volgende echo.
Nou idd he kanelly. Ach ben er achter dat jong beginnen beter is dan ouder althans dat zei die ]*{*}£¥arts in t E ziekenhuis. Eikel. Maar goed.... 3 maal is scheepsrecht blijven we zeggen en MvM na volgende week voor ons.
Hoooooi meiden! Heel wat terug te lezen van afgelopen 2 dagen! Hier gaat het goed, af en toe wat buikpijn. Dit weekend een babyshower waar alleen mijn beste vriendin nog weet dat ik zwanger ben ik vind het echt moeilijk om m'n mond te houden haha Chinese kalender zegt bij ons een meid Ben benieuwd
Welkom aan de nieuwe meiden! Hier wacht ik ook pas af met de eerste echo voordat ik me ga aanmelden bij MvM. Over het "bejaard" zijn, je bent zo jong als je je voelt, toch?!
Zo denkt de natuur niet. Ik voel me 25 alleen natuur heeft andere gedachtes gezien de medische statistieken
Dan moet je in Frankrijk wonen en een geschiedenis hebben met de eerste zwangerschap en chronisch ziek zijn Dat is echt heel erg prettig! Al die echo's en extra onderzoeken
Dag dames is er hier nog een plaatsje voor mij? Ik ben (pas )28 maart uitgerekend, tenminste dat denk ik. Ik wil wel mee kletsen, maar ik zal er niet elke minuut er zijn 😉
Welkom Inolino. Tuurlijk is er een plekje vrij voor jou. Gezellig en gefeliciteerd. Over leeftijd gesproken, het is idd hoe oud je je voelt. Helaas geld het niet voor de medische wereld. Maar volgens mij kan dat ook een geluk zijn. Je krijgt volgens mij meerdere echo's? Toch? Of zit ik er helemaal langs? Voor ons maakt leeftijd hier iig niet uit. Iedereen hoort erbij jong of oud. 😊
Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden. Zo ik had me n druk dagje zeg. Zijn dagje naar schiermonnikoog geweest. Heel veel gefietst. Heuveltje op heuveltje af. Ben nu helemaal kapot. En idd net als jullie. Zelfs als k nu ga liggen, lig k nog wakker eerste half uur. Rare hormonen.....
💙💖 UITGEREKEND MAART 💖💙 1. 2. 3. ♥Aapje7, 2e kindje, 28 jaar. ♥StrayCat, 1e kindje, 31 jaar. 4. 5. 6. Annelaa, 1e kindje, 25 jaar. 7. Nic1976, 2e kindje, 38 jaar. 8. 9. KlGekko, 2e kindje, 29 jaar. 10. 11. 12. Fem92, 1e kindje, 23 jaar. 13. 14. Kingsdaughter, 1e kindje, 22 jaar. 15. Sanne84, 2e kindje, 30 jaar. Ennas, 1e kindje, 28 jaar. Meisje26, 3e kindje, 35 jaar. Nephtys, 1e kindje, 35 jaar. 16. 17. 18. Vos1985, 2e kindje, 29 jaar. 19. Kanelly1981, 2e kindje, 34 jaar. Anne020, 1e kindje, 35 jaar. 20. Lamee, 2e kindje, 28 jaar. Lelie89, 1e kindje, 26 jaar. 21. LSQ, 2e kindje, 29 jaar. 22. Boommm, 3e kindje, 25 jaar. Nuage, 2e kindje, 33 jaar. Liz87, 1e kindje, 27 jaar. 23. Eulalia, 2e kindje, 25 jaar. 24. Joys, 1e kindje, 25 jaar. 25. 26. Meisje26, 2e kindje, 26 jaar. 27. Loontje23, 6e kindje, ?? Jaar 28. Marae, 2e kindje, 24 jaar. Inolino, ?? kindje, ?? jaar 29. Masrya, 2e kindje, 26 jaar. Karlijn, 1e kindje, 25 jaar. Jezzebel88, ?? Kindje, 26 jaar. 30. Lieke86, 2e kindje, 29 jaar. 31. 💛Vlindertjes💛 Emsy, Shiva80 AFSPRAKEN 24 juli, Sanne84 intake gyn + echo, Nuage uitslagen Gent, StrayCat intake vk 28 juli, Nephtys echo 29 juli, Joys afspraak vk 30 juli, Liz87 echo, Nuage intake gyn + echo 2 augustus, Boommm intake + echo vk. 3 augustus, Sanne84 verpleegkundige afspraak, Ennass echo, Meisje26 echo, Kingsdaughter echo, Lelie89 intake + echo vk 4 augustus, Jezzebel88 echo 5 augustus, Kanelly1981 echo 6 augustus, Vos1985 intake vk + echo, Anne020 intake vk 10 augustus, Anne020 echo, Eulalia intake vk 11 augustus, Masrya 1e echo gyn 12 augustus, Annelaa termijnecho, Fem92 intake vk 17 augustus, Marae Intake + echo 20 augustus, Karlijn intake vk 25 augustus, LSQ, intake + echo 27 augustus, Lamee intake VK+echo 1 september, Fem92 termijnecho 2 september, Karlijn 1e echo
Nuage, succes morgen in Gent! Pfff echt he Aapje, zijn toch gekke dingen die hormonen... Wel leuk Schiermonnikoog. Zijn jullie op vakantie daar?
Hej dames.... Is er nog een plekje vrij voor mij ?? Als het goed is rond 20 maart uitgerekend maar dat horen we 4 augustus. Dan mogen we langs komen voor de eerste echo! Zo spannend na 2 miskramen hopen we op goed nieuws!! Ohja ben trouwens 23
Welkom nieuwe meiden! Succes Sanne en StrayCat bij de vk vandaag! Nuage, succes in Gent! Ik val eigenlijk nooit meteen in slaap als ik op bed lig en volgens mij is het (tot nu toe) nog niet veranderd. Heb wel de neiging om rond acht uur/half negen al naar bed te gaan maar dan heb ik helemaal niks meer aan mijn avond.