Maart 2016 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meisje89, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wat fijn Sanne! En nu genieten!
    Ik heb vandaag een iets lamlendiger dagje, moe moe moe.
    Net boodschaps gedaan voor mijn dochters verjaardag morgen die wordt 4. Zie ook wel beetje op tegen alle visite maar wel erg leuk om haar koppie te zien met alles

2. karlijn

karlijn Niet meer actief

Wat fijn Sanne84, wat een geruststelling ofniet!! Xx

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Sanne wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Nu lekker gaan genieten!

Hier gaat t wat minder, voel me moe en heb er twee rondlopen die niks willen vandaag en mijn inspiratie is ook op eigenlijk dus zit nu maar in de speeltuin met ze..

Daarnaast ben ik sinds kort mijn baan verloren en val ik een beetje in een soort van gat, het is ook op een hele vervelende manier gegaan allemaal en financieel is het allemaal erg moeilijk nu ook😒 dus sorry even een klaagbericht van mij...

4. Inolino

Inolino Lid

2 mei 2011
    31
    0
    0
    Fijn Sanne!

Ik ben trouwens 31 jaar en het is mijn derde.

5. Inolino

Inolino Lid

2 mei 2011
    31
    0
    0
    Vervelend meisje 26!
    Even je hart luchten, dat is altijd even prettig.

In welke richting zoek je werk?

6. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    #526 liz87, 24 jul 2015
    Laatst bewerkt: 24 jul 2015
    Fijn dat je het hartje gezien hebt sanne!
    Hier ook niet lekker in mn vel, heel moe en emotioneel, veel gekibbel met vriend, we liggen niet echt op 1 lijn op het moment, veel stress.. pff

7. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Gefeliciteerd Sanne!

Zo te lezen verder voor velen een slechte dag. Sterkte iedereen!

8. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Hahaha aapje wat grappig. Wij waren gister ook een dagje Schiermonnikoog!! Ook gefietst en mennnn wat was ik moe! Heb me vanmorgen daardoor verslapen... En verbrand! Helemaal rood. Wat grappig, misschien heb ik je wel gezien. Wij zijn met de boot van half 10 gekomen en met de boot van half 5 weer terug. Had een roze vestje aanop de boot en een zwart tshirtje met witte letters. Verder blond en samen met mijn man, haha. Heb je me gezien?

9. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Aaaahhh wat leuk Sanne! Wat lijkt me dat een fijn gevoel. Gefeliciteerd!! Op naar 11 augustus!

Ik heb vandaag het pieterpad gelopen met man en schoonouders. 13 km dus nu kapot. Merk dat ik veel kortademiger ben en het is zo vervelend om af en toe echt overal last van te hebben maar alles te moeten verbergen haha. Ze weten nog niet dat ze opa en oma worden.

Vanavond lekker chillen. Denk filmpje kijken ofzo. Lekker rustig op de bank.

Alle nieuwe meiden: van harte welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dankjewel meiden ☺️

11. Marae

Marae Niet meer actief

Wauw wat fijn dat het hartje klopt! Dat doet me zo goed om te lezen. Ik lees ook veel over miskramen en daar word ik zo onzeker van.

Hier ook een slechte dag, maar was volgens mij niet de enige. Gewerkt terwijl ik amper de ene voet voor de andere kon krijgen. Maargoed ik heb het volgehouden. Thuis lekker de frietpan aan ipv koken en m'n dochter ligt al lekker in bed dus nu heerlijk van m'n weekend genieten.

Morgen ga ik zwemmen met mijn man en dochter. Weten jullie nog leuke tropische zwembaden met een leuk peuterbad enzo? Woon zelf in ZH maar hier in de buurt hebben we alles wel gezien. Zou ook leuk zijn als in het grote recreatiebad het water niet al te koud is zodat m'n dochter daar ook een poosje in kan. Hoop dat jullie wat ideeën hebben! Plaatjes op internet zeggen me nooit zo veel...

12. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanne super een kloppend hartje!!
    Ook ik was iets minder ver dachten ze, maar goed dat lijkt nu heel veel 3 dagen. Maar op het eind maakt dat echt niks meer uit. De baby komt wanneer ie komt.

Kingsdaughter wat grappig. Wij hadden 2x dezelfde boot!!
    Ik herken je niet aan de hand van de beschrijving. Misschien jij mij.
    Ik had een meid en jongetje mee. Grote kale man met zonnebril en een mechelse herder. Zelf ook blond en had spijkerbroek en leren jasje aan.

13. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Sanne!

Nuage hoe Is t met jou?

14. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inge de bruin sport fondsen bad, binnenmaas of de fakkel in Ridderkerk
    Wordt morgen drama weer trouwens....

15. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of anders die zwembaden van center parcs altijd leuk.

16. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    [/quote]

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zo ik heb vandaag even gemist helaas qua meelezen. Hebben de hele dag in de auto gezeten. Eerst richting Gent en toen weer naar huis. De uitslagen waren helaas echt niet goed. Ze geven ons niet veel kans dat deze zwangerschap wel goed zal gaan. We moeten het afwachten.

18. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat rot om te moeten horen, maar geef de moed niet op!

Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij een collega.
    Nu aan het werk. Heb de komende drie nachten nachtdienst.
    Dus morgen met het rotweer lig ik lekker in bed :)

19. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0

Oh wat erg nuage, sterkte!
    Maar positief proberen te blijven, je bent zwanger en het gaat gewoon goed. Hopelijk over een paar maanden een lief en gezond kleintje in je armen.

Knuffel

20. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nuage, wat ontzettend rot nieuws om te moeten horen! Ik weet dat het waarschijnlijk lastig is maar probeer inderdaad positief te blijven. Ik zal in ieder geval voor je duimen dat je in maart een gezonde baby ter wereld mag brengen!

Deel Deze Pagina