Oja lelie dat had je al verteld. Oeps sorry. Hihi wel grappig dat je om de hoek werkt 😊 misschien komen wij elkaar ook wel een keer tegen! Hihi. Ik woon zelf trouwens niet in Eindhoven maar in Helmond. Ik werk er ook alleen. Wel goed vooruitzicht fem. Dan kun je straks lekker parttime gaan werken. Heerlijk een baas die meedenkt. Ik kan dat wel op prijs stellen. Nou zoals jullie weten werk ik dus in de Primark. Daar werk ik nu dik anderhalf jaar. Voor de Primark heb ik 7 jaar in de kinderopvang gewerkt op een bso groep. Maar toen ik zwanger was en er een reorganisatie aan de gang was, ben ik overgeplaatst naar een groep waar ik totaal niet kon aarden. Iig om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg een burn out om meerdere redenen en heb toen voor me gezin gekozen. Vind het wel heel erg jammer dat ik de kinderopvang uit ben, maar op dat moment ging het niet anders. Nu heb ik het prima naar mijn zin bij de Primark. Nou slaap lekker dames. Mijn ogen vallen dicht. 😴😴
Welkom Reza. Gezellig dat je mee komt kletsen en gefeliciteerd natuurlijk. Hihi je bent uitgerekend op de verjaardag van mijn zoontje 😊
Dank voor de lieve berichten...nog steeds bloedverlies en krampen, het rare is dat ik vandaag, uitgaande van mijn cyclus app ook nog eens omgesteld zou moeten worden...hoe toevallig... Even over de sauna, en nee ik wil geen wellesnietes discussie opwekken.. Ik ben ook een fervent saunaganger, en heb me er in verdiept hoe het zit met zw schap. In Finland raden ze het juist aan om in de sauna te gaan ook voor de 12 weken. Er is geen daadwerkelijk bewijs dat het slecht zou zijn. Voor jacuzzis geldt alleen als je vliezen gebroken zijn dat ivm infectiegevaar afgeraden wordt erin te gaan zitten. Je kunt immers ook gewoon een warm bad nemen als je zwanger bent toch? Maar goed ieder zijn ding hoor. Ik luister gewoon heel goed naar mn lichaam, ook als ik niet zwanger ben 😉. En ik had dit al afgesproken voordat ik wist dat ik uberhaupt zwanger was...dus bevalt de sauna me totaal niet dan gaan we gewoon lekker relaxen...
Je moet het inderdaad zelf weten, maar als jij bloed verliest dan zou ik zeker niet een extra risico nemen want dan is er dus wel iets "open". Of dat nou een gesprongen bloedvaatje is of wat anders (en ik hoop dat echt keihard van niet) maar ik zou gewoon bij hogere temperaturen water enzo wegblijven dan uit angst voor infecties.
Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt, Meisje26. Je hebt je er in verdiept en inderdaad jij voelt aan wat goed is en wat niet. Hoop dat je kunt genieten dit weekend en veel succes maandag! Het kunnen vele redenen zijn waarom je bloed verlies hebt. Liefs xx
Nuage en Liz succes vandaag meiden. Hoop straks op mooi nieuws. En nuage, als je vandaag een hartslag hebt, zijn de kansen dan groter dat het wel goed gaat? Meisje26, ik heb er helemaal geen verstand van. Als jij denkt dat het goed is moet je het zeker doen. Volg je gevoel.
Nee dat vergroot de kansen helaas niet echt. Alleen in de zin dat als het vandaag helemaal niet goed is het uiteraard meteen afgelopen is. Maar al lijkt alles goed dan zegt het nog niks.
Welkom Reza! Spannend vandaag Nuage, hoop dat het allemaal goed is en goed zal blijven gaan. Dat je suikerwaardes nu al zo hoog zijn is wel vervelend. Ben benieuwd wat de Gyn daarover zegt. Ik ga ook graag naar de sauna en neem het zekere voor het onzekere, de eerste 12 weken maar niet. Maar dat moet ieder voor zich weten. Hoera, vandaag mag ik 30 kaarsjes uitblazen! Wel een saaie dag vandaag. Werk vandaag thuis. Man is pas laat thuis. Krijg vanavond wel mijn broer op de koffie en zaterdag gaan we het echt groots vieren. Straks afspraak met mvm
Gefeliciteerd Vos! Welkom bij de 30 club hihi 😉 Nuage, ik hoop zo dat het alsnog allemaal goed gaat. Mijn duimen draaien extra voor je.
Meiden, even een vraagje over de lijst. Er staan volgens mij veel dames op die niet meer mee kletsen hier. Wat moet ik daarmee doen? Laten staan of allemaal eraf halen? We hebben anders wel een hele lange lijst van meiden die niet mee kletsen.
Dankjewel sanne! Nuage heel veel sterkte, hoelaat moet jij? Gefeliciteerde vos!! En over de sauna, je moet het natuurlijk zelf weten en zal niet oordelen maar hoe doe je dat met bloedverlies vraag ik mij af? Je mag geen tampons gebruiken hè! Ik hoop dat het gauw stopt en dat je toch een beetje van je weekendje kan genieten, veel plezier!
Even die meiden een bericht sturen of ze nog komen kletsen en bij geen reactie eruit halen? Heeft dan ook weinig zin als ze niet komen kletsen.
Hier gisteren een echo en een kloppend hartje! YEAHHHH ben wel een week terug gezet en mijn beval datum zal nu rond de 14de zijn.
MvM is gisteren ook bij mij langs geweest. Ik ga de 14e beginnen, omdat wij volgende week eerst nog een weekje weg gaan. Hoor veel verhalen over nare luchtjes, scheelt dat ik in de ouderen zorg werk en dus wel redelijk wat nare luchtjes gewend ben. Haha.
Ik heb al een tijdje niet meegekletst wegens drukte, maar wil wel graag op de lijst blijven staan. Ik hoop op goed nieuws voor jullie vandaag die wat te horen krijgen!