Maart 2016 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meisje89, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Sterkte meisje *digihug*

2. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu ik dit typ even de naam kwijt.... maar werd gevraagd over rugpijn.
    Goed opletten dat je je bekken kantelt. Je bent nu je buik groeit meer geneigd met je buik voorruit te lopen.
    Als je niet weet hoe t moet..... komt hier de truc.

Ga plat op de grond liggen, 1 hand in de holte van je rug. Druk dan door je buik/rugsspieren te gebruiken je rug tegen je hand aan. Hou even 5 sec vast en laat weer los.
    Herhaal dit een paar keer per dag, gecombineerd met warmte en of warme douche.

Sanne jij kluns dat je bent....
    Het zal hoogst waarschijnlijk niet schadelijk zijn voor je kleine in je buik. Jij hebt waarschijnlijk snel de ruimte verlaten. En dat is heel goed.
    Ventileren die handel!!!

Meisje, heel veel sterkte. Lijkt me een naar gevoel wat je hebt. Hoop ten zeerste dat je maaandag toch een goede echo hebt

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Woehhahahahah dat dacht ik ook! Toch nog ff kunnen lachen thanx liz! :D

4. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Dank voor jullie lieve berichtjes allemaal! Dat doet heel erg goed!

5. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Meisje wat verschrikkelijk spannend. Hoop zo voor je dat het nog goed zit. En anders zijn we er voor je!! Vind je heel erg dapper!! Knuffel!

Liz Ja bij mij is het de ene dag gevoeliger dan de ander. Vorige week was het erger moet ik zeggen. Nu weet wat minder. Hebben jullie ook zo'n last van de darmen? Veel diarree en borrel in de buik en de andere dag ineens niet kunnen poepen?

Mijn man heeft onze koelkast gesloopt. Hij wilde het vriesvakje ontdooien. Het duurde hem te lang dus is ie er met een mes in gaan porren, prikt ie een koelelement stuk. Kwam er allemaal gas uit. Haha en xn hoofd dan zo onschuldig. Bijna schattig...

6. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Kingsdaughter ja ik heb ook last van de darmen, borrelen, buikkrampen en veel honger. Vannacht zelfs wakker van gelegen.
    Maarja er is mee te leven, ik drink veel water en doe veel activia toetjes eten.

7. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook veel last van darmen.
    Ik snoep nu bijna niks maar als ik dan een klein beetje neem merk ik dat gelijk de volgende dag. En het andere moment idd veel moeite moeten doen om er iets uit te persen.
    Ik eet alleen nog volkorenproducten en probeer meer te drinken.

8. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Meisje, heel veel sterkte de komende dagen ik hoop dat je maandag toch goed nieuws krijgt. Knuffel!

Hier ook veel rommelende darmen en snel opgeblazen gevoel. En weinig eetlust als het op warm eten aankomt.

Vandaag feestje gehad van mijn dochter en mij. Was heel gezellig. Dit keer buiten de deur gevierd, was ik heel blij mee!

9. fem92

fem92 Lid

15 jul 2015
    84
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #769 fem92, 1 aug 2015
    Laatst bewerkt: 1 aug 2015
    Ook hier rommelende darmen.. Iemand van jullie al last van te strakke broeken? Als ik op m'n rug lig voel ik zelfs al een minihobbeltje! Vanaf wanneer zijn jullie in eerdere zwangerschappen begonnen met het dragen vanpositiebroeken?

10. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan mijn gewone broeken sinds 2 weken al niet meer aan.
    Heb vanavond een comfortabele zw broek gekregen van mn vriendin. En anders liop ik in legging met een jurkje.
    Vooral s avonds na het eten hebben mn darmen t moeilijk en zwel ik helemaal op.

Zo n buik had ik de eerste x pas bii 15 week

11. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Top! Thanks voor de tip!!

12. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Zojuist nog even een testje gedaan en je ziet dus ook duidelijk dat de strepen lichter worden helaas...dus nu weet ik t iig zeker!
    Ik wil jullie allemaal een top zwangerschap wensen met een kerngezonde baby als eindresultaat!
    Liefs meisje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,3 KB
      Weergaven:
      3
  13. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Meisje26 een hele dikke knuffel voor jou! Sterkte!

14. fem92

fem92 Lid

15 jul 2015
    84
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Meisje, heel veel sterkte!

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Meisje, veel sterkte. Ik weet op het moment even niet wat ik moet zeggen... Dikke knuffel
    Dat opgeblazen gevoel ken ik ook...gisteravond zijn we bij mijn broertje gaan eten en daarna over de kermis gelopen. Mijn broertje had frietjes gehaald, maar ik kreeg het niet weg.., uiteindelijk dus niks gegeten als avond eten. Bij de gedachten dat ik moest eten, werd ik heel misselijk... Ik voel me nu ook echt beroerd... Niet misselijk maar lijkt wel of er een griepje komt. Ik hoop dat ik me straks weer wat beter voel.
    Zo en nu weer de klaagmodes uit haha.
    Ik zag op de lijst dat boommm vandaag een afspraak heeft. Leest je nog mee boommm? Jij woont toch in Londen? Is dat normaal om op zondag een afspraak te hebben? Veel plezier iig als je nog mee leest.
    Fijne dag vandaag allemaal.

16. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Meisje, dat is echt verdrietig. Heel veel sterkte!

Mijn stretch spijkerbroek kan ik gelukkig nog aan. De knoop zit net iets hoger en rekt lekker mee. Mijn andere spijkerbroeken heb ik twee weken geleden voor het laatst aangehad. Moest als ik ging zitten echt de knoop open doen. Is nu echt een stuk eerder dan bij de vorige. Toen kwam dat volgens mij pas echt na 12 weken.

17. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Zit hier een beetje te balen. Mijn man is vandaag een tourtocht wielrennen. Is zijn hobby en ik vind dat we voor onze hobby's ruimte moeten hebben. Maar stiekem vind ik het erg jammer. Het huis is best een rommeltje en ik ben zo moe. Bovendien ben ik nu 3 dagen overdag alleen met mijn dochter. Heeeeel gezellig, maar ook vermoeiend. Extra handjes zijn dan dus fijn. Maar ja, hij heeft gevraagd of ik het erg vond en zoals gezegd, ik vind het belangrijk dat we tijd krijgen om af en toe iets voor onszelf te doen. Denk dat ik de stofzuiger maar gewoon laat staan tot hij vanmiddag terug is. :p

18. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Sterkte meisje!

19. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Sterkte meisje vind het echt verschrikkelijk voor jullie ! Dikke knuffel !

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel veel sterkte meisje! Ik hoop dat curettage niet nodig is.

Deel Deze Pagina