Maart 2016 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meisje89, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Gefeliciteerd en welkom voor de nieuwe meiden!

Masrya, gefeliciteerd met het kloppend hartje!

Lamee, hopelijk voel je je snel beter! Is inderdaad niet leuk zo ziek zijn.

Kanelly, fijn dan om zo wakker gemaakt te worden. Was je buurjongen dronken?

Vos, veel plezier in Engeland!

Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders sorry!

2. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Welkom nieuwe meiden!
    Gefeliciteerd met alle kloppende hartjes :)
    Gisteren intake vk gehad. Leuke meiden daar. Ze vertelde dat ik snel mijn kraampjes moest gaan regelen, want in Amsterdam is blijkbaar een babyboom eerste kwartaal 2016! :D

3. fem92

fem92 Lid

15 jul 2015
    84
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met alle kloppende hartjes! Ik hoop er woensdag een te horen met de intake :) ik heb de eerste stap gezet, heb een positiebroek gekocht. M'n buik is nog niet heel aanwezig, maar het zit fijn en ondersteunt m'n buik toch even wat meer dan niks. Anders is 'ie 's avonds zo allemachtig opgezet en voelt zwaar.. Jullie daar ook al schuldig aan? ;)

4. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vos bij hoeveel weken heb jij een mvm test gedaan dan?
    Had eerst wel knallers. Vandaag heel klein beetje bruin verlies pff wordt er zo zenuwachtig van!!
    Mijn buik is al best opgeblazen en zichtbaar, moet echt wijde dingen aan op het werk en trek hem constant in, niet fijn.

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb zojuist gehoord dat ik maandag ook nog moet starten met insuline spuiten. Ik hoop dat het nog op tijd is allemaal!

Liz is het mogelijk om eerder een echo te krijgen in jouw geval? Vooral als je er zo zenuwachtig om bent. Ik zou dat ook hebben denk ik.

6. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb met 10 weken weer een echo en vorige week nog een echo gehad.
    Ze zei mocht je je nou echt zorgen maken moet je even bellen. Maar voel me dan ook zo'n aansteller, en als het fout gaat gaat het fout. Ik wacht nog wel even af zolang het niet erger wordt en ik nog kwaaltjes heb.

7. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    @nuage waarom als ik mag vragen? Dacht dat zwangerschapsuiker pas in later stadium ontwikkelde of zeg ik nu iets doms? Wel heel vervelend dat je nog meer medicijnen moet.

@liz als je onzeker of ongerust bent gewoon bellen!

8. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Liz.. je bent geen aansteller. Volg gewoon altijd je grvoel..

9. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Liz, gewoon bellen hoor. Je bent absoluut geen aansteller.
    Nuage, wel fijn dat er iets mee gedaan word. Ik hoop dat de medicijnen helpen.

Hier vandaag geslaagd voor schoenen voor de bruiloft. Schoonbroer trouwt in september. Geen normale bruiloft hihi. Mijn schoonbroer is homo. Nu nog op zoek naar een hoedje of soort van iets en dan klaar.

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Masrya mijn waardes zijn veel te hoog door de prednison helaas.

11. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liz ook ik heb afentoe bruinverlies. Ook dan krijg ik wel een beetje de kriebels hoor. Maar volgens mij gaat het hier wel goed.
    Heb het gevoel dat er op mijn blaas gedrukt word.
    Dacht eerst blaasontsteking, maar dat heb ik op het werk uitgesloten.

Sanne noem je hem daarom ook schoonbroer in plaats van zwager?
    zo ja... ik heb ook een schoonbroer hahaha nouja deze eet van beide walletjes hahaha

Deze dame gaat met de pootjes omhoog genieten dat ze weekend heeft

12. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Haha aapje, ik heb hem eigenlijk altijd mijn schoonbroer genoemd. Geen idee waarom, dat is al dik 11 jaar zo. Zwager gebruik ik eigenlijk nooit. En wij zeggen ook altijd voor de fun, schone broer 😉

Ik heb helaas ook slecht nieuws, ik was even aan het kijken bij mensen die op de lijst staan, maar die niks meer laten horen hier.
    Toen kwam ik bij Reza uit en het is helaas mis gegaan bij haar...
    Heb haar een pb gestuurd en veel sterkte gewenst. Vind het heel erg voor haar. Als je dit leest Reza, denk aan je. Dikke knuffel.

Ik ga nu ook lekker slapen. Morgen weer een druk dagje voor de boeg. We gaan een dagje naar het Dolfinarium. En wil toch een beetje fris en fruitig opstaan morgen. Slaap lekker allemaal.

13. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    O wat vervelend voor Reza! Knuffel meid!

Liz, ik heb de test van mvm bij 7 weken gedaan.

Had afgelopen week al een korte positiebroek aan en dit weekend ook mijn lange. Zit nog wat ruim maar wel lekker om mijn buik. Zeker met het reizen was het fijn.
    Omdat ik de afgelopen tijd vaak heel vroeg in de ochtend honger heb en we in een hotel zitten dit weekend had ik wat eten meegenomen. Dat was maar goed ook! Om 4 uur mega honger en net ook weer! Oef als ik niets mee had genomen had ik echt een probleem gehad.

14. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Vos dat herken ik wel van die honger, ik heb vaak als ik wakker word dat ik iets moet eten anders val ik niet meer in slaap.
    Heb de laatste week ook wel dat ik kleinere hoeveelheden kan eten, en een afkeer tegen brood smiddags, s ochtends dan weer niet heel vaag.

Wat vervelend voor Reza, als je t leest veel sterkte!
    Meiden veel plezier het weekend, geniet van t weer!
    Wij gaan lekker met zn tweetjes naar de film en uit eten, dochter is even bij mijn ouders, ook wel eens lekker!

Gaan jullie trouwens de combinatietest doen? Bij mijn dochter niet gedaan maar zat er over na te denken of ik het nu wilde. Ik neig naar nee

15. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Goedemorgen vanaf mijn werk!

Wat vervelend Reza. Sterkte!

Wij gaan wel de combinatietest doen. Bij 36 wordt het geadviseerd en ik word eind van het jaar 36, dus vind het toch wel een prettig idee.

Honger in de ochtend heb ik ook ja! Vannacht zelfs om 3.00 uur, maar ben toch weer in slaap gevallen. Vanmorgen om 6.00 uur toen de wekker ging toch maar snel wat gaan eten.

16. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hou meiden!
    Ik heb hier lang geleden al eens een bericht geplaatst maar ben toen op vakantie gegaan en door drukte en kwaaltjes niet meer aan dit topic gedacht 😶.
    Ik zou graag weer mee willen kletsen 😊.
    Ik ben 5 maart uitgerekend en heb 12 aug de intake bij de vk!

17. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Reza mocht je het lezen. Heel veel sterkte.

Missanniet welkom. Leuk dat je weer meeschrijft.
    Heb je niet al eerder een echo gehad?

ik mag dinsdag namelijk al voor de 2e.

Dat van het honger hebben valt nu wel weer mee.
    Ik heb juist dat ik maar kleine beetjes kan eten.
    Ook het gevoel dat er gewicht in mijn buikje gaat zitten. Vooral als ik me in bed omdraai.

Krijg nu ook weer een beetje meer energie.

18. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Dank je wel!
    Ja heb al een vroege echo en termijnecho in t zh gehad. Hartje zien en horen kloppen! Zo mooi!!
    Woe intake bij de vk en zal daar na 10 week ook nog een termijnecho krijgen. Jippie! 😃

Fijn dat je weer meer energie krijgt! Ik ben nog steeds moe moe moe. En m'n darmen zijn erg van slag! Alles komt goed in de verdrukking denk ik... 😆.

19. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja darmen zijn echt een drama. Voel me s avonds alsof ik n skippybal heb doorgeslikt.
    Kleine beetjes eten en snel vol.
    En heb opeens een afkeer tegen gebakken vlees....

Zal me klaarmaken, moet zo op verjaardag van mn neefjes

20. Marae

Marae Niet meer actief

Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad. Alles zag er heel goed uit. Het hartje klopte al heel sterk en regelmatig. Ben waarschijnlijk 2 dagen verder dan ik dacht. En het is geen tweeling, vonden we ook wel een geruststelling ;)

Deel Deze Pagina