Nog meer kloppende hartjes! Joepie!!! Vandaag weer een slechte dag spuug weer aan 1 stuk door.. maar gisteren en eergisteren wel wat binnen kunnen houden. wel blij dat het weekend is en dus m'n vriend thuis is voor ons dochtertje. Gisteren na heel veel zeuren weer nieuwe pilletjes gekregen van de dokter. Die wilde me perce zien alleen was er gisteren geen plek meer. Maar ze waren bang dat ik aan t uitdrogen was wat ik opzich wel begrijp maar zonder die pilletjes is het helemaal niks. Uiteindelijk hebben ze om kwart voor 5 toch t recept doorgestuurd naar de apotheek. En toen ik vroeg of ik dan volgende week nog langs moest komen kreeg ik t antwoord.. ow ja als je dat fijn vind mag dat wel hoor.. pfff.. maar goed ik ben weer voorzien van pilletjes Hopelijk morgen een betere dag m'n zus is zwanger van haar 2de en ik heb voor morgen een verrassingsfeestje/shower geregeld.. Dus t zou fijn zijn als ik de middag spuug vrij doorkom.. Ik las iets over de combinatietest.. die laten wij niet doen, ik heb een broer die gezond geboren is en daarna ernstig ziek is geworden waardoor hij nu geestelijk beperkt is en aardig wat operaties heeft moeten ondergaan. Ik heb er niks op tegen hoor laat dat duidelijk zijn maar ik heb dus zelf zoiets van je weet toch niet hoe het leven loopt. Iemand nog suggesties voor een leuk vakantiepark? We willen als ik me tegen die tijd beter voel graag nog een weekje weg in September. Graag met een overdekt zwembad, supermarktje en iets van een kinderboerderijtje ofzo
Wij doen de combinatietest wel en ik twijfel of ik niet direct de NIPT laat doen. Ik wil een kindje dat niet levensvatbaar is niet voldragen, dat is voor mij de grootste reden. Dat komen we nooit meer te boven als dat zou gebeuren.
Welkom terug missaniet. 😊 Lamee, wat verschrikkelijk dat je je zo beroerd voelt zeg. Ik kan me er helemaal geen voorstelling van maken maar lijkt me niet echt leuk... Sterkte. Hoop dat pilletjes zijn werk doen. Over de combi test zijn we nog niet uit. Bij Levi wel laten doen. Vind de kosten alleen best een tegenvaller. Vandaag leuk dagje Dolfinarium gehad. Leuke shows gezien. Levi vond het ook super leuk en klapte overal mee. Maar de speeltuinen en springkussens waren toch wel favoriet hihi.
Terug van vakantie. Luxe kamperen ... het ging maar heb meer binnen de tent gelegen van de moeheid en misselijkheid. Gelukkig hier in Frankrijk veel voor te krijgen homeopatisch dus ik zuig me gek op die kleine bolletjes ... die de ene keer beter helpen dan de andere keer. Vlees lucht kan ik niet verdragen al helemaal niet als het gebakken is ... fijn met mijn aanstaande die er van houd Meisje veel sterkte knuff Andere nieuwe en kloppende hartjes gefeliciteerrdd
Marae, gefeliciteerd! Super meid. Ik ga maandag de lijst even aanpassen en jou een mooi hartje geven. Morgen weer een drukke dag. Nic, fijn dat je weer terug bent. Maar wel balen dat je zoveel last hebt van misselijkheid en moeheid. Pfff en dan ook nog in het buitenland. Die bolletjes ken ik niet maar als ze helpen hihi Fijn weekend allemaal.
Och ja het is aan de ene kant ook wel fijn dat je iedere dag een herinnering hebt dat er iets groeit daarbinnen. Wat ik overigens nog steeds wazig vind Overigens is dit geen buitenland voor me ik woon hier sinds 2007. Dus is het meer thuis voor me!
Iemand had de vraag over een vakantiepark: het lierderholt in beekbergen. Ze hebben huisjes en campingplaatsen. Een aanrader!
Oh sorry nic, dat wist ik... Denk dat ik het alweer vergeten was... Sorry. Nu snel klaar gaan maken om een soort van 'vrijgezellendagje' van schoonbroer te houden. Alleen ze hebben het zelf georganiseerd dus voor ons een complete verrassing. Net omgekeerd dus...
Fijn, meer kloppende hartjes! Gefeliciteerd! Wat vakantiepark betreft, wij zijn in april naar centerparcs de Eemhof geweest. Ook een aanrader! De combinatietest laten we uiteindelijk niet doen. Heb tot op het laatst getwijfeld, maar toen ik het kindje eenmaal zag was het goed zo. Je weet inderdaad niet wat het leven brengt. Ik ben zo blij dat ik me de afgelopen dagen zo goed heb gevoeld. Alleen maar snel honger gehad en dat is makkelijk op te lossen. Verder best wat energie gehad en het dus op de bruiloft ook lang volgehouden. Nu weer op weg naar huis.
Hoooooi meiden! Hier ook de keuze wel of geen combinatietest Wij hebben net de knoop doorgehakt om het ook niet te doen! Vond t wel een lastige keuze Kan niet wachten tot ik het van de daken kan gillen Ben het verzwijgen zo meer dan zat! Maar ik zal nog even vol moeten houden want ik krijg in september te horen of ik een vast contract krijg. Moooooeilijk
Dag dames! Wat ontzettend lief dat jullie aan mij gedacht hebben! Het is inderdaad misgegaan. Woensdag had ik een goede echo, bleek alleen minder lang zwanger te zijn dan ik dacht. Maar wel een mooi kloppend hartje. Savonds kreeg ik ineens bruinverlies en dacht nog dat het kwam door de inwendige echo een paar uur eerder. De volgende morgen gelijk de VK gebeld want werd niet minder en bleef allemaal een beetje hetzelfde. Het advies is dan eerst afwachten en mocht de volgende ochtend (vrijdagochtend) dan gelijk komen voor een echo. Echter kreeg ik savonds ineens last van stolsels dus gelijk VK gebeld en die zij nog steeds dat het niets hoefde te betekenen. (Ze nam toch echt de tijd voor me ondanks dat ze midden in een bevalling zat!). Vrijdagochtend was ik al heel vroeg gebeld door de VK om te vragen hoe ik de nacht was doorgekomen en of ik misschien eerder wilde komen voor de echo zodat ze hem zelf kon doen en hoefde ik niet te wachten op het inloopspreekuur. Maar daar kregen we het "nieuws", het hartje was gestopt. Ze hebben liever dat het vanzelf op gang komt en als dat maandag niet gebeurd was dan door naar de gynaecoloog. Vanmorgen is het vanzelf gekomen. Moet zeggen dat dat wachten echt verschrikkelijk is. Ben er wel een aantal dagen van ondersteboven geweest maar ik weet ook heel goed dat er een reden moet zijn geweest waarom het niet goed gegaan is. Misschien dat de hardste klap nog moet komen. Vooral als ik mijn bijna 4jarige dochter het moet gaan vertellen. Die is nu een weekje bij opa en oma op de camping dus dat heeft mij wel de rust gegeven om het eerst zelf tot me te laten komen. Maar laat jullie vooral niet uit het veld slaan door mijn verhaal en geniet vooral van jullie zwangerschap!! Nogmaals super bedankt voor de lieve berichtjes dat heeft me echt ontroerd!
Lieve Reza, vind het heel knap van je dat je hier je verhaal vertelt. Ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel vanuit hier. Over het vakantiepark, ik vind centerparcs altijd goed te doen. Heerlijk om te zwemmen, kunt ook lekker je eigen ding doen. Ik zal de lijst zo even bijwerken.
💙💖 UITGEREKEND MAART 💖💙 1. 2. 3. ♥Aapje7, 2e kindje, 28 jaar. 4. 5. ♥Missaniet, ?? Kindje, ?? Jaar 6. 7. 8. 9. KlGekko, 2e kindje, 29 jaar. 10. Duplo, 2e kindje, 30 jaar. 11. 12. Fem92, 1e kindje, 23 jaar. 13. ♥Ennas, 1e kindje, 28 jaar. 14. ♥Nic1976, 2e kindje, 38 jaar. 15. ♥Sanne84, 2e kindje, 30 jaar. ♥Nephtys, 1e kindje, 35 jaar. 16. ♥Vos1985, 2e kindje, 30 jaar. 17. ♥Kingsdaughter, 1e kindje, 22 jaar. 18. 19. ♥Kanelly1981, 2e kindje, 34 jaar. Anne020, 1e kindje, 35 jaar. 20. ♥Lamee, 2e kindje, 28 jaar. ♥Lelie89, 1e kindje, 26 jaar. 21. LSQ, 2e kindje, 29 jaar. 22. ♥Nuage, 2e kindje, 33 jaar ♥Liz87, 1e kindje, 27 jaar. ♥Lijntje, 2e kindje, 28 jaar. 23. Eulalia, 2e kindje, 25 jaar. 24. ♥Jezzebel88, 1e kindje, 26 jaar. 25. 26. 27. Loontje23, 6e kindje, ?? Jaar 28. ♥Marae, 2e kindje, 24 jaar. 29. ♥Masrya, 2e kindje, 26 jaar. Karlijn, 1e kindje, 25 jaar. 30. 31. 💛Vlindertjes💛 Emsy, Shiva80, Lieke86, Meisje26, Reza2306 AFSPRAKEN 10 augustus, Anne020 echo, Eulalia intake vk, Sanne84 2e echo gyn 11 augustus, Masrya 1e echo gyn, Sanne84 verpleegkundige afspraak, Aapje7 termijnecho 12 augustus, Fem92 intake vk, Nepthys volgende afspraak 14 augustus, Duplo termijnecho 17 augustus, Marae intake + echo 18 augustus, Nuage echo + consult 19 augustus, Jezzebel88 vk + termijnecho 20 augustus, Karlijn intake vk 25 augustus, LSQ, intake + echo, Liz87 termijnecho + intake, Kanelly1981 termijnecho + intake 26 augustus, Kingsdaughter termijnecho 27 augustus, Lamee intake VK + echo 31 augustus, Lelie89 termijnecho 1 september, Fem92 termijnecho, Vos1985 termijnecho 2 september, Karlijn 1e echo
Anne veel succes morgen bij je eerste echo. Hoop dat ik morgen bij je naam een mooi hartjekan neerzetten. Eulalia, weet niet of je hier nog mee leest, maar jij morgen ook veel succes. Ik knijp hem toch weer... Pfff hoop zo dat alles goed is...
💙💖UITGEREKEND MAART💖💙 1. 2. 3. ♥Aapje7, 2e kindje, 28 jaar. 4. 5. ♥Missaniet, 1e Kindje, 29 jaar 6. 7. 8. 9. KlGekko, 2e kindje, 29 jaar. 10. Duplo, 2e kindje, 30 jaar. 11. 12. Fem92, 1e kindje, 23 jaar. 13. ♥Ennas, 1e kindje, 28 jaar. 14. ♥Nic1976, 2e kindje, 38 jaar. 15. ♥Sanne84, 2e kindje, 30 jaar. ♥Nephtys, 1e kindje, 35 jaar. 16. ♥Vos1985, 2e kindje, 30 jaar. 17. ♥Kingsdaughter, 1e kindje, 22 jaar. 18. 19. ♥Kanelly1981, 2e kindje, 34 jaar. Anne020, 1e kindje, 35 jaar. 20. ♥Lamee, 2e kindje, 28 jaar. ♥Lelie89, 1e kindje, 26 jaar. 21. LSQ, 2e kindje, 29 jaar. 22. ♥Nuage, 2e kindje, 33 jaar ♥Liz87, 1e kindje, 27 jaar. ♥Lijntje, 2e kindje, 28 jaar. 23. Eulalia, 2e kindje, 25 jaar. 24. ♥Jezzebel88, 1e kindje, 26 jaar. 25. 26. 27. Loontje23, 6e kindje, ?? Jaar 28. ♥Marae, 2e kindje, 24 jaar. 29. ♥Masrya, 2e kindje, 26 jaar. Karlijn, 1e kindje, 25 jaar. 30. 31. 💛Vlindertjes💛 Emsy,Shiva80,Lieke86,Meisje26,Reza2306 AFSPRAKEN 10 augustus,Anne020echo,Eulaliaintake vk,Sanne842e echo gyn 11 augustus,Masrya1e echo gyn,Sanne84verpleegkundige afspraak,Aapje7termijnecho 12 augustus,Fem92intake vk,Nepthysvolgende afspraak, Missaniet intake vk 14 augustus,Duplotermijnecho 17 augustus,Maraeintake + echo 18 augustus,Nuageecho + consult 19 augustus,Jezzebel88vk + termijnecho 20 augustus,Karlijnintake vk 25 augustus,LSQ, intake + echo,Liz87termijnecho + intake,Kanelly1981termijnecho + intake 26 augustus,Kingsdaughtertermijnecho 27 augustus,Lameeintake VK + echo 31 augustus,Lelie89termijnecho 1 september,Fem92termijnecho,Vos1985termijnecho 2 september,Karlijn1e echo
💙💖UITGEREKEND MAART💖💙 1. 2. 3. ♥Aapje7, 2e kindje, 28 jaar. 4. 5. ♥Missaniet, 1e kindje, 29 jaar 6. 7. 8. 9. KlGekko, 2e kindje, 29 jaar. 10. Duplo, 2e kindje, 30 jaar. 11. 12. Fem92, 1e kindje, 23 jaar. 13. ♥Ennas, 1e kindje, 28 jaar. 14. ♥Nic1976, 2e kindje, 38 jaar. 15. ♥Sanne84, 2e kindje, 30 jaar. ♥Nephtys, 1e kindje, 35 jaar. 16. ♥Vos1985, 2e kindje, 30 jaar. 17. ♥Kingsdaughter, 1e kindje, 22 jaar. 18. 19. ♥Kanelly1981, 2e kindje, 34 jaar. Anne020, 1e kindje, 35 jaar. 20. ♥Lamee, 2e kindje, 28 jaar. ♥Lelie89, 1e kindje, 26 jaar. 21. LSQ, 2e kindje, 29 jaar. 22. ♥Nuage, 2e kindje, 33 jaar ♥Liz87, 1e kindje, 27 jaar. ♥Lijntje, 2e kindje, 28 jaar. 23. Eulalia, 2e kindje, 25 jaar. 24. ♥Jezzebel88, 1e kindje, 26 jaar. 25. 26. 27. Loontje23, 6e kindje, ?? Jaar 28. ♥Marae, 2e kindje, 24 jaar. 29. ♥Masrya, 2e kindje, 26 jaar. Karlijn, 1e kindje, 25 jaar. 30. 31. 💛Vlindertjes💛 Emsy,Shiva80,Lieke86,Meisje26,Reza2306 AFSPRAKEN 10 augustus,Anne020echo,Eulaliaintake vk,Sanne842e echo gyn 11 augustus,Masrya1e echo gyn,Sanne84verpleegkundige afspraak,Aapje7termijnecho 12 augustus,Fem92intake vk,Nepthysvolgende afspraak, Missaniet intake vk + termijnecho 14 augustus,Duplotermijnecho 17 augustus,Maraeintake + echo 18 augustus,Nuageecho + consult 19 augustus,Jezzebel88vk + termijnecho 20 augustus,Karlijnintake vk 25 augustus,LSQ, intake + echo,Liz87termijnecho + intake,Kanelly1981termijnecho + intake 26 augustus,Kingsdaughtertermijnecho 27 augustus,Lameeintake VK + echo 31 augustus,Lelie89termijnecho 1 september,Fem92termijnecho,Vos1985termijnecho 2 september,Karlijn1e echo