Ben weer een beetje rustiger. Goed gesprek gehad en genoten van de echo. Ben wel nog steeds erg in de war. Merk dat ik mezelf 'pijnig' door negatieve verhalen te lezen op internet. Steeds opzoek naar herkenning. Zoeken jullie ook van alles op, op internet? Maak mezelf stapelgek..
Jeetje Shiva! Wat een verhaal, kippenvel!! Enne voor de lijst; 31 aug de termijn echo 4 sept 2e afspraak VK Ik wil de bab het liefste iedere dag zien horen en voelen Vind het (nog steeds) rete spannend!
Je kan afspreken waar je ze neerzet als je vrij bent kun je ze ook binnen laten staan dan bellen ze aan ik heb ze op een afgesproken plek neergezet uit het zicht als je goed kijkt zie je ze wel maar ze vallen niet gelijk op
Ik zoek niks op op internet dat veroorzaakt echt mindf*ck en maakt je dus knettergek !!!! Ik kom zelf uit de pharmaceutische industrie en qua kennis is het wel oke. Ik heb de app zwapp en mama en daar staat de ontwikkeling per week in is erg leuk !
Hoi Allemaal. Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap. Leuk om mee te babbelen. Ik ben net achter een miskraam. Met deze zwangerschap heb ik nauwelijks symptomen. Vieze bittere smaak wanneer honger. En dat verdween met 6 weken. Dus dacht het zal wel niet goed gegaan zijn. Gister HCG waarde waren 271000 met 8 weken. Dus kans is toch wel denk ik goed. Normaal, wat ik zo lees, is tot 8 weken hcg waarde 230000. Ervaringen met hoge hcg waarde?
Ik helaas wel maar dat verhaal ga ik je niet vertellen nu Kan zijn dat je ietsje verder bent misschien? Kan ook een tweeling zijn heb ik begrepen
Toch fijn dat je wens nu toch in vervulling gaat Shiva! Lekker genieten van al het moois wat er nu is. Ben nu wel gewoon aan het werk dus echt zenuwachtig kan ik niet worden over vanavond. Hoop toch wel dat ze gaat luisteren naar het hartje, maar lijkt me wel.. Lijkt me onlogisch dat ze wachten tot de 12e week
Als het een tweeling is is het de echo maar afwachten. In ieder geval is het hoger en niet lager dan normaal Betekent dat het gewoon groeit. En hoge hcg kan geen kwaad als ik het zo begrijp. 16juni had ik mijn laatste "begindag" menstruatie. Dus dat is nu 8 weken en 1 dag. Mogelijk wel conceptie paar dagen eerder dan de gebruikelijke 14 dagen berekening. We zullen wel zien. Echo zal alleen wel een paar weken duren voordat ik een afspraak heb. :x
Waarom zal dat lang duren dan? Je kunt ook eerder zelf een echo laten maken als je wilt op eigen kosten. Dat is wat ik doe. Een mola geeft te hoge hcg maar dan zou ik verwachten dat het onwijs hoog was. Gelukkig is het heel zeldzaam.
Wauw shiva wat bijzonder! Esther je kan idd gewoon naar een echobureau gaan maar meeste vk maken ook al echo's rond de 8 weken. Ik voel me niet helemaal gerust misselijkheid is ook weg vandaag.. bel maandag de poli wel weer op.
IVoor t eerst durfde ik iets te kopen.. Mag nu van de arts proberen ervan uit te gaan dat t goed gaat. Maar dat is er pas echt met 12 wkn.
durfde Ook eigenlijk niet.... Maar dr e zei wel probeer vertrouwen te hebben nu ik heb dat wel... Dus ja, ik dacht ach 13.... Laten we bu maar vetrouwen hebben Eem beetje dan maar verder pas na 12 wkb
Haha nee klopt was bang... Vanishing twin miskramen historie maar durf beetje beetje blij Te zijn ze doen t beiden goed en mag t niemand nog vertellen maar hier wel ... Drie vriendinnen weten t moht t mis gaan heb ik steun...
Wauw nephtys niet 1 maar 2!! van harte Ik zoek ook haast niks op internet. Heb gisteren nog wel een mooi boek meegekregen van de verloskundige. De geboortegids. Hoe verder je doorleest hoe dichter je bij de bevalling komt. Dus daar voorzichtigaan maar aan beginnen.