Zie je wel.. ik wil niet zeurderig overkomen, maar ik zit er wel mee. Ik ga morgen even de huisarts bellen hoor. Het was een verloskundige die ook echoscopischt is. In de eerste instantie dacht ze aan een tweeling, maar de cyste is te groot en ook niet in mijn baarmoeder maar bij de uitgang van mijn eierstok. Ze denkt aan een dubbele ovulatie. Het kan zijn dat de cyste over twee weken verdwenen is, en zolang ik geen pijn heb is het niet erg zegt ze. De baby zit goed beschermd. Vandaag weer zo moe... Hoe gaat het met jullie?
Ik heb al lang geleden geleerd dat zeurderig overkomen echt het laatste is waar je je zorgen om moet maken. Het is jouw lichaam, jouw kindje, jouw gezondheid en je hebt dus alle recht om daar een mening over te hebben en zorg te eisen.
Ik zou een moord doen voor een dutje, viel net bijna in slaap buiten, maar moet op dochter letten. Af en toe misselijk vd honger, geen zin in dingen hebben, darmen van slag. Hoop dat het na 12 weken allemaal minder wordt de klachten.
Zouden jullie als je een week of 14/15 bent nog naar een concert gaan met staplaatsen? Heb kaarten maar twijfel of ik ze niet beter kan verkopen.
Als je je goed voelt moet je het zeker doen Nuage! Kun je beter dan doen, dan wanneer je bijv. 30 weken bent
Nuage, dat is aan jou. Ligt eraan hoe je je voelt. Mijn vriendin is dit jaar nog mee geweest naar vrienden van Amstel toen ze al ver over de helft was. Ook sta plaatsen. Maar zij voelde zich dan ook de hele zwangerschap goed, amper kwaaltjes. Luister goed naar je lichaam. Je moet wel de hele avond staan natuurlijk.
Ik ben meer bang voor andere mensen. Is een concert van Take That (ja sorry ik was hopeloos op mijn 15e hahaha) en sta in de Golden Circle. Als ze gaan dringen enzo dat zie ik echt niet zitten. Als ik ook ergens rustig kan staan dan moet het wel lukken denk ik. Al is het geluid ook wel hard dan... ik maak me ondertussen echt overal zorgen om
Heb je geen enkele mogelijkheid tot even zitten? Ik ben met die termijn namelijk eens van mijn stokje gegaan tijdens een speech van de baas van mijn vriend. Ik moest toen ook lang staan. Dat trok ik toen echt al niet meer.
Nee helemaal niks, je staat zeg maar in het podium, zijn alleen maar staanplaatsen. Mijn man gaat wel met me mee. Maar ik weet ook niet of je er gemakkelijk weg kunt als het niet gaat.
Hier ook moe en de werkdag gaat zoooo traag voorbij! Nog een uurtje en dan is het klaar gelukkig. Tijdens de zwangerschap mag je zeuren wat je wilt. Beter een controle te veel dan te weinig! Had bij de vorige een dag dat ik haar weinig voelde bewegen. Het was nog in de fase dat het geen kwaad kon en er best eens een dag met weinig beweging kon zijn, maar ik maakte mezelf helemaal gek. Dus VK gebeld, kon meteen komen. Hartje gehoord en alles was goed. Ik weer opgelucht en de VK drukte me op het hart dat ik echt altijd mag bellen. Stress is immers heel slecht voor je en zij kunnen je eenvoudig geruststellen. Dus twijfel je ergens aan? BELLEN! Mbt het concert. Ben ook rond die tijd naar een concert geweest, maar dan wel zitplaatsen. Zou me niet zo druk maken om duwende mensen, maar inderdaad meer om het lange staan. Ik heb een vrij lage bloeddruk dus ben nogal gevoelig voor flauwvallen. Maar dat ben ik, je moet kijken hoe je je voelt. In de ziggodome kun je over het algemeen wel makkelijk even vrije ruimte opzoeken is mijn ervaring.
Het is in de Ziggodome inderdaad, maar dus wel in de Golden Circle. Ben er nog nooit geweest. Nou ja ik kijk het nog wel even aan
Ik denk ook dat je goed naar jezelf moet kijken hoe het gaat. Denk dat je ook de golden cirkel wel uit kan om ergens even te gaan zitten. Je moet immers ook wat drinken kunnen halen. En anders zou ik gewoon op de grond gaan zitten 😉 Hihi hopenloos van take that, ik was het van de backstreet boys ☺️ Haha.
Als je verder geen last van je bekken hebt Nuage, zou ik het gewoon doen. Als je het niet trekt kan je altijd nog ergens loungen bij de bar ofzo...
Ook maar 3 jaartjes en ik word bijna 31 dus het valt wel mee. Maar het klopt wel. Je bent net zo oud/jong als mijn zus en die was ook helemaal fan van take that. Ik ben vorig jaar naar de Hmh geweest voor de backstreet boys en oh wat was dat geweldig haha. Alle liedjes uit volle borst en het was de eerste keer dat ik ze zo dichtbij zag hihi. Een jeugdsentiment die uit kwam hihi 😄
Toen ze pas geleden bij Goor draait door waren was ik in de studio en heb ik zelfs eentje een hand mogen geven haha nooouuuu ik was in katzwijm hoor whahaha dus nu wilde ik perse weer vooraan staan de kaartjes waren 235 euro! Maar m'n buikje is momenteel écht veel belangrijker en kan van dat geld wel een stuk van de NIPT betalen... Ik wacht nog even de echo volgende week af...
Pfoe, heel veel om bij te lezen! Nephtys, gefeliciteerd met de tweeling! Nuage, over het concert, ik denk inderdaad dat het een kwestie is van hoe je je voelt. Maar ja, dat weet je nu natuurlijk niet van tevoren... LSQ, vind het ook een beetje apart dat iemand met die functie zijn mond voorbij praat. KIgekko, heel veel sterkte! Hopelijk is het weg over twee weken! Volgens mij ben ik de helft vergeten, sorry daarvoor! Mijn bloedgroep is volgens mij A positief.. Maar ik moet met de termijnecho bloed laten prikken dus ik neem aan dat ze daar dan ook naar kijken? Of is dat echt pas met 27 weken?
Ik zelf zou gewoon gaan nuage mits er complicaties zijn mijn moeder ging naar een concert met mij in haar buik toen ze 33 weken was... Waren ook sta plaatsen bij Michael Jackson ze zei dat ik het toen ook erg naar mijn zin had was lekker druk. En een beetje druk op je buik kan geen kwaad hoor vriendin van mij sliep tot 32 weken op haar buik en drukte haar buik helemaal plat hihi vk zei dat het niks uitmaakte baby gaat vanzelf wel protesteren
En wat betreft het staan ... ik sta 9 uur per dag en loop heen en weer de hele dag ... als je er zelf goed genoeg bij voelt moet je het doen