Maart 2016 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meisje89, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Nephtys
    Wat spannend en slopend allemaal zeg!

En San wat vervelend van je reuma :(
    hoop dat het snel iets beter gaat meis! Gelukkig komt er droog en warm weer aan.

Voor de lijst; 31 aug de termijn echo
    4 sept tweede afspraak VK

As vrijdag bloedprikken, niet mijn hobby

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hebben jullie ook van die enorme vlekken in je bh's?

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Vlekken? Melk?

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee is geen melk, zijn van die kliertjes op je tepel die m een beetje vettig maken. Dat is om je tepel soepel te houden en de baby herkent de geur ook. Alleen ik heb het dus nu al.

5. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Phoenix, welkom en gefeliciteerd!

Fem, veel plezier in je nieuwe huisje! Wij verhuizen ook over twee weken.:p

Nephtys, wat rot voor je dat je nu weer in de stress zit vanwege het bloedstolsel! Gelukkig kloppen beide hartjes nog! Ik snap dat je nu niet echt van je zwangerschap kan genieten:( Hopelijk kan je het wel als je voorbij de 12 weken ben of wanneer je je kindjes in je buik begint te voelen! Heel veel sterkte in ieder geval.

Sanne, wat naar van je pijn en reuma, hopelijk hebben jullie het toch nog een beetje naar jullie zin gehad? Hopelijk kan de gyn je vandaag geruststellen!

Nuage, die vlekjes heb ik wel vaker in mijn bh's gehad voordat ik zwanger was.

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Nee nuage dat herken ik nog niet ... jeetje merk dat ik hier echt de dagen aan het aftellen ben en het bijna net zo spannend vind als de eerste echo ....

7. LSQ

LSQ Niet meer actief

Fijn van de goede echo's, alhoewel ik me de zorgen om het stolsel zeker nog begrijp!

Ik herken de vlekken in mijn bh ook niet.

Ik ga zo op weg om bloed te laten prikken. Ben zo geen held in en waar ik eerst woonde was er een post met een vrouw die super kon prikken! Geen blauwe plek of problemen met het vinden van een ader. Gewoon goed, maar nu ga ik naar een andere, dus ben benieuwd.

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Nee geen vlekken wel al witte melk (gedroogd) uit tepel en mijn borsten daar mag je nog niet eens naar kijken laat staan aanraken :D AUUUU

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Die vlekken zijn echt 3cm doorsnee ofzo haha ach heb er geen last van verder. Succes met prikken LSQ, ik vond het vroeger ook eng maar ondertussen zo vaak moeten doen en moet mezelf de hele dag door prikken dus het doet me niet veel meer. Behalve infuus dan ben ik panisch.

10. LSQ

LSQ Niet meer actief

Dank je, Nuage. Het stelt natuurlijk ook weinig voor met vier buisjes, maar toch. Het is helemaal goed gegaan en volgende week uitslag tijdens intake.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Was dat voor de vk dan?

12. LSQ

LSQ Niet meer actief

Ja, dit is dacht ik de standaard bloedtest voor bloedgroep, hepathitis, hiv, hb en glucose (niet nuchter). als ik goed onthouden heb wat op het formulier stond aangevinkt.

13. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Nic, wat boor testen moet je doen?
    Bloedprikken vind ik ook niet erg meer. Moet vanwege de reuma best vaak prikken. Ik ben ook makkelijk te prikken. Alleen een infuus is lastiger. Daar moesten ze soms wel 5x over doen. Ja dan heb ik het ook niet meer..
    Ik voel me kut... Ik kan niet beschrijven waarom of hoe en wat... Ik voel me gewoon echt niet happy. Hoe verder ik bij die 12 weken kom, hoe banger is word en wil ik het liefst weg kruipen...
    Heb de gyn gebeld over de reuma, het kon verder geen kwaad. Moest alleen zo weinig mogelijk paracetamol pakken... Dus ik zit met die lijn terwijl ik niks mag... Heb meteen me onzekerheid uitgelegd. Ze snapten het volledig maar ik kam niet vaker komen als 1x in de 2 weken... Het liefst zou ik nu elke week even gaan. Volgende week toch maar even uitleggen dat ik het toch als zwaar ervaar.
    Hoe staan andere meiden erin die een miskraam hebben gehad?

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik hoop dat ik die bloedtesten mag overslaan. Is al zo vaak naar gekeken. Ik moet morgen wel prikken, ook glucose en hba1c enzo. Mijn suiker is nog steeds niet goed, prikte gisteravond veel te hoog en net ook weer te hoog.

Kom ik gelijk op jouw vraag Sanne want het gaat ronduit slecht met me. Ik heb morgen de echo en ik ben gewoon heel erg nerveus en bang. Ik ben nu nog zwanger maar misschien verandert morgen wel weer alles en moet ik weer een curettage en is alles voorbij. Het spookt de hele tijd door mijn hoofd. En dan die slechte suikerwaardes precies in de week die qua aanleg van organen zo belangrijk is. Ik ga bijna kapot van de zenuwen.

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    💙💖 UITGEREKEND MAART 💖💙

1.

2.

3.

4.

5.
    ♥Missaniet, 1e kindje, 29 jaar.

6.
    ♥Annelaa, 1e kindje, 25 jaar.
    ♥Aapje7, 2e kindje, 28 jaar.

7.

8.

9.
    KlGekko, 2e kindje, 29 jaar.

10.
    ♥Duplo, 2e kindje, 30 jaar.

11.

12.
    Fem92, 1e kindje, 23 jaar.

13.
    ♥Ennass, 1e kindje, 28 jaar.

14.
    ♥Nic1976, 2e kindje, 38 jaar.

15.
    ♥Sanne84, 2e kindje, 30 jaar.
    ♥♥Nephtys, 1e en 2e kindje, 35 jaar.

16.
    ♥Vos1985, 2e kindje, 30 jaar.

17.
    ♥Kingsdaughter, 1e kindje, 22 jaar.

18.

19.
    ♥Kanelly1981, 2e kindje, 34 jaar.

20.
    ♥Lamee, 2e kindje, 28 jaar.
    ♥Lelie89, 1e kindje, 26 jaar.

21.
    LSQ, 2e kindje, 29 jaar.

22.
    ♥Liz87, 1e kindje, 27 jaar.
    ♥Lijntje86, 2e kindje, 28 jaar.

23.

24.
    ♥Jezzebel88, 1e kindje, 26 jaar.

25.

26.
    ♥Nuage, 2e kindje, 33 jaar.
    ♥Phoenixxx, 1e kindje, 31 jaar.

27.
    ♥Melanie90, ?? Kindje, ?? Jaar.

28.
    ♥Marae, 2e kindje, 24 jaar.

29.
    ♥Masrya, 2e kindje, 26 jaar.
    Karlijn, 1e kindje, 25 jaar.

30.

31.

💛Vlindertjes💛
    Emsy, Lieke86, Meisje26, Reza2306, Anne020

AFSPRAKEN

17 augustus, Marae intake + echo
    18 augustus, Nuage echo + consult
    19 augustus, Jezzebel88 vk + termijnecho, Phoenixxx echo
    20 augustus, Karlijn intake vk, Annelaa controle vk
    21 augustus, Missaniet termijnecho, Nephtys echo
    24 augustus, Sanne84 termijnecho + gyn
    25 augustus, LSQ, intake + echo, Liz87 termijnecho + intake, Kanelly1981 termijnecho + intake
    26 augustus, Kingsdaughter termijnecho
    27 augustus, Lamee intake VK + echo
    31 augustus, Lelie89 termijnecho, Ennass termijnecho
    1 september, Fem92 termijnecho, Vos1985 termijnecho
    2 september, Karlijn 1e echo
    3 september, Sanne84 nekplooimeting
    4 september, Nic1976 termijnecho + testen, Ennass 2e afspraak vk, Nephtys nekplooimeting

16. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik heb testen om bloedwaarde te bekijken en de nekplooimeeting.

Wat betreft miskraam. Ik kan het vrij goed loslaten voor een grotendeel. Maar als ik ook maar iets van bloed zie bij het afvegen denk ik DAAR GAAN WE WEER. Nu probeer ik wel realistisch te zijn en te weten dat mijn miskraam van al weer 7 jaar terug (maar herinner het als de dag van gisteren!) met veel stolsels gepaard ging.

En die pijn ... ik vergeet nooit meer dat mensen het zo makkelijk afdeden dat het vruchtje dan toch niet goed was en dat het maar goed was ... man ik heb er een paar neer willen sabelen destijds. Hetzelfde als een vriendin die me doodleuk vertelde na 6 maanden dat ik er maar eens overheen moest stappen. We hebben nog contact maar dat is zooo anders na die uitspraak!

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Nuage, meid toch, ik hoop zo dat je deze zwangerschap mag volbrengen. Dikke knuffel meis.
    Ik kan gewoon niet beschrijven wat er in me omgaat... Ik voel me heel gelukkig, maar ook zo down... Misschien had ik verwacht dat de gyn had gezegd,kom maar langs? Ik weet het niet...

18. LSQ

LSQ Niet meer actief

Ik hoop voor je Nuage, dat je hem idd mag overslaan. Scheelt weer wat. Wel vervelend om te horen dat je waardes zo hoog zijn! Ik hoop dat het toch mee lijkt te vallen.

En je vraag, Sanne, over een miskraam. Mijn eerste is geeindigd in een miskraam en de zw daarna was ik ook onzeker. Maar nu ik mijn zoon heb en weet dat mijn lichaam het oplost als het mis is, heb ik die onzekerheid veel minder. Ik zal natuurlijk wel zenuwachtig zijn voor de echo.

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik lees het heel vaak. Dat een miskraam betekent dat het kindje niet goed was en dat het mooi opgelost wordt. Doet altijd weer pijn, hoewel het 9 van de 10 keer gewoon waar is. Helaas geldt dat bij mij dus niet. Ook als er niks is met het kindje probeert mijn lichaam er een einde aan te maken. Niks mooi opgelost dus van moeder natuur.

Sanne wanneer heb je nu weer een echo?

20. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Heel herkenbaar die angst en ook ik leef van echo naar echo. Ik mag de 27e pas weer maar weet niet of ik dat "volhou". Jij morgen echo toch nuage?

Deel Deze Pagina