Maart 2016 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meisje89, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Och lieverd ... wat een onzekerheid.

Krijg net weer de schrik van m'n leven ik verlies ook bloed bij het afvegen ... het zal toch niet waar zijn!

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zou me ook het schompes schrikken als ik bloed had bij afvegen. Toch hoor je het echt heel vaak en dat het niks is!

Ja ik morgen gelukkig weer een echo en daarna wil ik volgende week alweer. En als ze moeilijk doen dan boek ik er zelf gewoon weer eentje want ik moet gewoon in week 9 ook een echo.

Sorry ik wil echt niet klagen maar ik vind het best zwaar zeg ik eerlijk. Ik moet zo ontzettend veel dingen doen momenteel ik voel dat het me stress geeft. Wakker worden, utro erin, nuchtere waarde prikken. Eten slim uitzoeken, prednison slikken. Wekker zetten voor na 1 uur. Na dat uur weer bloedprikken. Waarde noteren. Voor lunch weer prikken en noteren, dan lunch slim proberen te doen, weer wekker zetten en na 1 uur weer prikken en noteren. Naar huis, utro erin. Bloed prikken voor avondeten, avondeten slim uitzoeken, bij avondeten alle pillen slikken, weer wekker zetten en na 1 uur prikken. Daarna om half 9 fraxiparine zetten. Voor na bed gaan nog een keer prikken en noteren. Utro erin en aspirine slikken.

k moet de hele tijd nadenken, wat moet ik nu slikken of prikken en nog erger wat moet ik in godsnaam eten. Ik vind het gewoon zwaar kut momenteel sorry. Het is het allemaal waard als dit goed afloopt maar ik heb het zwaar.

Sorry ego modus weer uit

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Nuage, we zijn er hier voor elkaar. Ook als je even je hart wilt luchten dus het geeft niet meid. Je mag hier altijd je hart luchten.
    Als ik het zo lees, is het best zwaar voor je. Meid, een dikke knuffel.
    Ik heb 24 augustus weer een ego maar het lijkt ook een eeuwigheid te duren en nog erger. Manlief kan niet mee. Hij kan nu niemand bereiken op het werk vanwege de vakantie. Dus kan nu ook niet zeggen dat hij maandagochtend niet komt... 😔 en misschien baal ik daar wel het meeste van. Ik weet niet wie ik dan mee moet nemen. Mijn moeder is op vakantie. Anders was zij zeker meegegaan. Ik wil ook niet alleen, want het kan ook niet goed zijn en dan heb ik niemand om op terug te vallen... Hopelijk vinden we een oplossing...

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Nee Nic, dat lijkt me ook super schrikken zeg... Heb je de vk of gyn al gebeld?

5. duplo

duplo Lid

17 dec 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sanne84, je mag mij verplaatsen naar 18 maart.

Nephtys, wat ontzettend heftig en schrikken dat je ineens een stolstel bent verloren. Gelukkig was de echo wel goed, maar ik kan me goed indenken dat dat je nog niet geruststelt. Hopelijk zijn we allemaal snel uit de 'gevarenzone' en kan het echte genieten gaan beginnen.

Nic1976, dat hoeft niet altijd wat te betekenen hoor. Kan ook een vaatje zijn wat gesprongen is. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bloed verloren. Dat was wel met 5 of 6 weken ofzo, dus waarschijnlijk innesteling geweest toen. Denk dat het daar nu een beetje laat voor is of niet? Wat zegt de vk?

Wow Nuage, jij hebt het ook zwaar. Klagen mag zeker!!!

Ik ben momenteel een beetje een emotioneel wrak. Gisteren een familielid overleden heel plotseling en het valt allemaal nogal zwaar. Houd me deze week ook even een beetje op de achtergrond.

6. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    O nee, gecondoleerd duplo! Heel veel sterkte.

Jeetje Nuage, dat is best heftig hoor, maag je rustig hier je hart over luchten.

Hier even een hormoon dipje. Dochter wil vandaag maar niet slapen. Is verder wel heel lief en vrolijk, maar best vermoeiend. En ik zou zo graag even een momentje van rust willen. Hopelijk gaat ze zo toch nog even slapen. Vraag me soms echt af hoe dat dadelijk met twee hummeltjes moet. Soms vraag ik me af of we toch niet te snel al voor een tweede zijn gegaan. Maar ja, dit kleintje wil nu al bij ons zijn en ik zal uiteraard net zoveel van dit kindje houden als van de oudste. Zal wel los lopen allemaal. Sorry, valt in het niet met andere verhalen hier, maar moest het toch even kwijt.

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113

Ok hier alles weer gestopt geen bloed en wel nog zwaar gevoel onder in buik. Net 2,5 als een blok geslapen dus dat is voor mij een goed teken want als ik ook maar iets gevoeld had had ik geen oog dicht gedaan.

Stress moment hoop ik voorbij! Pfewwww adem in adem uit ... roze wolk? Ver te zoeken hier!!!

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ik begin steeds minder vermoeider te worden... 😳 Zou ik eraan gaan wennen? Kan dat nu al? Oh man, maak me meteen weer zorgen...
    Duplo, gecondoleerd.
    Nic, gelukkig meid. Probeer te ontspannen meid ookal is dat nu heel moeilijk. Dikke knuffel.

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ben sowieso niet meer moe dan normaal. Nooit echt gehad bij zwangerschappen.

10. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Duplo gecondoleerd..
    Wow nepthys die stolsel is wel groot zeg, snap dat je je zo voelt. En helemaal naar dat ze niet weten wat het is.
    Nic ook schrikken voor jou zeg, gelukkig is het gestopt!
    Hopelijk zijn we gauw de 12 weken door en kunnen we gaan genieten, al ben ik bang dat ik me dan wel weer over andere dingen zorgen maak.
    Nog een weekje overleven en dan heb ik de termijnecho.
    Ik was vandaag echt heel erg moe de hele dag, en nu ik eindelijk zit leef ik weer op.
    Ik heb wel het gevoel dat de andere kwaaltjes die ik al nauwelijks had ook wat afnemen en dan weer terugkomen zoals gevoeligheid tepels en het gevoel in mijn buik.
    Ene keer voel ik me totaal niet zwanger en andere keer weer wel.

11. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Gecondoleerd Duplo

De andere dames die even in de put zitten... het komt goed!!!

xxx

12. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Oh sorry duplo ik heb helemaal over je berichtje heen gelezen. Gecondoleerd.

13. fem92

fem92 Lid

15 jul 2015
    84
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sterkte aan iedereen die het, op wat voor manier dan ook, nodig heeft. Soms zit het even niet mee.. Ik ben blij als ik over 2 weken de termijnecho heb, leef niet in onzekerheid want alles gaat tot nu toe goed. Maar heb het kindje nog niet gezien of gehoord en dat maakt dat het besef er nog niet helemaal is. Maar dat zal wel komen :)

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heb je pas met 12 weken de eerste echo? Jeetje! Je doet dus ook geen combinatietest dan?

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Wow fem. Heb echt respect dat je het volhoud. Echt knap.

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Marae, hoe was vandaag je echo?
    Nuage, ik wens je alvast veel succes morgen bij je echo. Hoop dat je morgen weer met mooi nieuws komt.
    Meiden, hoe denken jullie over een Facebook groepje?? Ff peilen..

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    💙💖 UITGEREKEND MAART 💖💙

1.

2.

3.

4.

5.
    ♥Missaniet, 1e kindje, 29 jaar.

6.
    ♥Annelaa, 1e kindje, 25 jaar.
    ♥Aapje7, 2e kindje, 28 jaar.

7.

8.

9.
    KlGekko, 2e kindje, 29 jaar.

10.

11.

12.
    Fem92, 1e kindje, 23 jaar.

13.
    ♥Ennass, 1e kindje, 28 jaar.

14.
    ♥Nic1976, 2e kindje, 38 jaar.

15.
    ♥Sanne84, 2e kindje, 30 jaar.
    ♥♥Nephtys, 1e en 2e kindje, 35 jaar.

16.
    ♥Vos1985, 2e kindje, 30 jaar.

17.
    ♥Kingsdaughter, 1e kindje, 22 jaar.

18.
    ♥Duplo, 2e kindje, 30 jaar.

19.
    ♥Kanelly1981, 2e kindje, 34 jaar.

20.
    ♥Lamee, 2e kindje, 28 jaar.
    ♥Lelie89, 1e kindje, 26 jaar.

21.
    LSQ, 2e kindje, 29 jaar.

22.
    ♥Liz87, 1e kindje, 27 jaar.
    ♥Lijntje86, 2e kindje, 28 jaar.

23.

24.
    ♥Jezzebel88, 1e kindje, 26 jaar.

25.

26.
    ♥Nuage, 2e kindje, 33 jaar.
    ♥Phoenixxx, 1e kindje, 31 jaar.

27.
    ♥Melanie90, ?? Kindje, ?? Jaar.

28.
    ♥Marae, 2e kindje, 24 jaar.

29.
    ♥Masrya, 2e kindje, 26 jaar.
    Karlijn, 1e kindje, 25 jaar.

30.

31.

💛Vlindertjes💛
    Emsy, Lieke86, Meisje26, Reza2306, Anne020

AFSPRAKEN

18 augustus, Nuage echo + consult
    19 augustus, Jezzebel88 vk + termijnecho, Phoenixxx echo
    20 augustus, Karlijn intake vk, Annelaa controle vk
    21 augustus, Missaniet termijnecho, Nephtys echo
    24 augustus, Sanne84 termijnecho + gyn
    25 augustus, LSQ, intake + echo, Liz87 termijnecho + intake, Kanelly1981 termijnecho + intake
    26 augustus, Kingsdaughter termijnecho
    27 augustus, Lamee intake VK + echo
    31 augustus, Lelie89 termijnecho, Ennass termijnecho
    1 september, Fem92 termijnecho, Vos1985 termijnecho
    2 september, Karlijn 1e echo
    3 september, Sanne84 nekplooimeting
    4 september, Nic1976 termijnecho + testen, Ennass 2e afspraak vk, Nephtys nekplooimeting

18. Marae

Marae Niet meer actief

Mijn echo was goed! Kindje heeft al mini armpjes en beentjes en een prachtig hartje. We hebben hem zelfs al even horen kloppen! Ben nu waarschijnlijk precies 8 weken maar over drie weken mag ik nog een keer om te meten.

19. Marae

Marae Niet meer actief

Voor de lijst: 10 september termijnecho.

Wij laten geen nekplooimeting of andere tests doen. Dus de volgende echo is de 20 wk echo.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jeetje ga je dat volhouden zo lang wachten?

Deel Deze Pagina