Goed nieuws, Nuage! Voelde me de hele dag al beroerd, ging daarnet echt even niet fijn. Bleek, duizelig. Geen idee wat er mis ging. Tot ik plat ging liggen en m'n enkels op de bankleuning legde, ging vlak daarna stuk beter. Ik geloof dat niet alleen m'n emoties maar ook m'n bloeddruk even een down-dagje heeft
Fijn Nuage ! Vandaag weer erg last van mijn bekken. Kan nauwelijks lopen Volgende week hebben wij de combinatie test. Hoop zo dat het geslacht dan al een beetje te zien is Ik doe ool graag mee op fb. Zit ik vaker op.
Ik heb de meeste toegevoegd sommige kan ik niet toevoegen die hebben een privé bericht van mij gekregen. Vos zou je nog 1 keer je gegevens willen sturen naar me sorry was even het overzicht kwijt.
Goed nieuws nuage !!! Het is gewoon een super onzekere tijd meiden ik ben ook heel onzeker ook hoor !!! Ik heb morgen 14.30 een afspraak bij de vk vind het toch wel weer erg spannend !
Gefelici Nuage! Vandaag heerlijk misselijk ... bleh dadelijk bed in en hopen op een goede dag morgen! Truste allemaal
Jezzebel en phoenixxx, succes morgen meiden. Hmm moeheid heeft hier plaats gemaakt voor gevoelige boobies.. Zou het een opleving zijn? Hihi ik geniet er nu maar van zolang het duurt 😊
💙💖 UITGEREKEND MAART 💖💙 1. 2. 3. 4. 5. ♥Missaniet, 1e kindje, 29 jaar. 6. ♥Annelaa, 1e kindje, 25 jaar. ♥Aapje7, 2e kindje, 28 jaar. 7. 8. 9. KlGekko, 2e kindje, 29 jaar. 10. 11. 12. Fem92, 1e kindje, 23 jaar. 13. ♥Ennass, 1e kindje, 28 jaar. 14. ♥Nic1976, 2e kindje, 38 jaar. 15. ♥Sanne84, 2e kindje, 30 jaar. ♥♥Nephtys, 1e en 2e kindje, 35 jaar. 16. ♥Vos1985, 2e kindje, 30 jaar. 17. ♥Kingsdaughter, 1e kindje, 22 jaar. 18. ♥Duplo, 2e kindje, 30 jaar. 19. ♥Kanelly1981, 2e kindje, 34 jaar. 20. ♥Lamee, 2e kindje, 28 jaar. ♥Lelie89, 1e kindje, 26 jaar. 21. LSQ, 2e kindje, 29 jaar. 22. ♥Liz87, 1e kindje, 27 jaar. ♥Lijntje86, 2e kindje, 28 jaar. 23. 24. ♥Jezzebel88, 1e kindje, 26 jaar. 25. 26. ♥Nuage, 2e kindje, 33 jaar. ♥Phoenixxx, 1e kindje, 31 jaar. 27. ♥Melanie90, ?? Kindje, ?? Jaar. 28. ♥Marae, 2e kindje, 24 jaar. 29. ♥Masrya, 2e kindje, 26 jaar. Karlijn, 1e kindje, 25 jaar. 30. 31. 💛Vlindertjes💛 Emsy, Lieke86, Meisje26, Reza2306, Anne020 AFSPRAKEN 19 augustus, Jezzebel88 vk + termijnecho, Phoenixxx echo 20 augustus, Karlijn intake vk, Annelaa controle vk 21 augustus, Missaniet termijnecho, Nephtys echo 24 augustus, Sanne84 termijnecho + gyn 25 augustus, LSQ, intake + echo, Liz87 termijnecho + intake, Kanelly1981 termijnecho + intake 26 augustus, Kingsdaughter termijnecho 27 augustus, Lamee intake VK + echo 31 augustus, Lelie89 termijnecho, Ennass termijnecho 1 september, Fem92 termijnecho, Vos1985 termijnecho 2 september, Karlijn 1e echo 3 september, Sanne84 nekplooimeting 4 september, Nic1976 termijnecho + testen, Ennass 2e afspraak vk, Nephtys nekplooimeting
Hey meiden! Ik lees nog steeds met jullie mee hoor Voel me stiekem toch een beetje verbonden met jullie hoor! Inmiddels gaat het een stuk beter met me. Ik ben door een heel diep dal gegaan afgelopen 2 weken en nu kan ik eindelijk weer beginnen met alles weer op te pakken. Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie en nu op naar goede termijnecho's. Ik ga jullie gewoon aanmoedigen de komende maanden! Haha You go, Girls!!
Wat lief van je Reza!! Ben blij om te horen dat het wat beter met je gaat. Ik weet helaas hoe zwaar het kan zijn en wil je veel kracht wensen en hopelijk snel weer positief nieuws, dat is je gegund!! Knuffel x
Sinds de bloeding en krampen van zaterdag ligt mijn baarmoedermond erg laag, ik hoef maar een halve vinger erin en dan zit ik er al tegenaan. Normaal zat hij veel hoger. Ik vraag mij af of dit normaal is? Mijn vk zegt dat het niet uitmaakt maar het zit me toch niet lekker want zo was het ook bij de miskraam.
Liz, als je het niet vertrouwt zou ik even de vk bellen en je zorgen bespreekbaar maken. Daar zijn ze ook voor. Reza, wat lief. Ik hoop ook dat je snel een kleine mogen verwachten. Dikke knuffel.
Die van mij ligt soms ook lager dan de week ervoor eigenlijk nooit aandacht aan besteed ... toen ik positief testen lag die van mij ook zo laag en was heel hard nu iets hoger gelukkig
Hallo dames ik wil me even aanmelden gezellig bij jullie. Ik ben 23 maart uitgerekend. Van de week eerste echo gehad waar een mooi vruchtje met kloppend hartje op was te zien 31 aug mijn termijn echo! Zo spannend allemaal! Gefeliciteerd en fijne zwangerschap dames.
Welkom en gefeliciteerd, Nasje! Succes voor de meiden die een echo hebben! Sorry dat ik niet zo heel spraakzaam ben de afgelopen dagen, ben echt heel erg moe en vind het lastig om op iedereen te reageren. Ik lees en leef wel mee hoor!