Hoi! Mag ik me hier ook bij voegen? Ik ben 25jaar en dit is ons eerste kindje. 4 maart ben ik uitgerekend.
Gaat goed Sanne, met jou ook? Ik moet nog 11 hele dagen wachten tot de eerste echo. Dagen lijken voorbij te kruipen. Haha.
De vlag kan uit, geen last meer van misselijkheid 's ochtends jullie nog misselijk of last met eten? Merk wel dat het avondeten het moeilijkst gaat.. Heb nooit echt honger en het smaakt ook niet echt of zo.
Trouwens meiden wisten jullie dit al? Mijn vader begon erover. 2016 is een schrikkeljaar en dus is er kans dat iemand hier bevalt op... 29 februari!!
Neeeeee 😳 4 jaar geleden had ik dit ook met Levi 😐 Die is gelukkig langer blijven zitten haha maar de kans was er wel. Ik verwacht niet dat deze veel te vroeg komt. Of ik moet toch een geplande keizersnee krijgen. Daar kan ik morgen meer over vertellen. Morgen echo... Krijg al kriebels.. ookal hebben we afgelopen donderdag het kindje nog gezien... Ik hou het altijd in mijn achterhoofd.
Ik ben geloof ik weer aardig bij.. wat spannend allemaal zeg bij veel van jullie! En zelfs een tweeling.. wat leuk! Een van m'n beste vriendinnetjes heeft een tweeling van 4.. 2 meiden een een-eiige tweeling.. bij haar is de zwangerschap eigenlijk best goed gegaan met 38 weken hebben ze haar ingeleid.. Gisteren en vandaag best redelijke dagen.. s avonds wel veel spugen maar dat vind ik nog wel te doen. Hier donderdag de termijnecho.. vind het heel spannend, gelukkig mogen we al vroeg. Ik zag ook wat over een Facebook groepje ik heb een pb gestuurd
Hoi meiden! Hier ook weer een berichtje vanuit mijn kant. Nepthys wat superleuk, een tweeling! Wauw! Ben blij dat het nu goed gaat!! Ik las iets over fb? Ik vind dat misschien wat prettiger dan zo'n forum. Ik moet zeggen dat ik het heel lastig vind om het overzicht te houden met al die verschillende pagina's en zoveel mensen. Ik denk dat fb het iets makkelijker maakt, dus misschien zou iemand mij toe kunnen voegen? Hier gaat het aardig de goede kant op. Niet meer zo heel erg misselijk, alleen af en toe. Wel nogsteeds moe moe moe. Moest vorige week bloedprikken, werd ik gebeld door de vk dat het meten van de glucose niet goed was gegaan en of ik nog een keer heen wilde. Zonet dus weer bloed laten prikken. Nu ben ik er echt klaar mee, haha. Veel plezier vandaag Sanne! En ook de drie dames van morgen! Have fun en ik hoop dat alles goed is!
Hoi Kingsdaughter! Als je ook naar de fb wil, moet je je gegevens even sturen naar Jezzebell, zij voegt je dan toe als vriend en in de geheime groep
Kingsdaughter, leuk dat je naar Facebook komt. Wij hebben vandaag onze termijnecho gehad. En alles is goed ❤️ Het hartje klopt mooi en het kindje was al een beetje aan het breakdancen hihi. Even spammen hihi
Ik ook een beetje spam. Heb morgen de termijnecho maar had vandaag een paniekecho... Gisteravond zwaar over de zeik dat het mis zou zijn namelijk. Mijn man zei vanochtend dit gaat zo niet ik ga bellen. Zo lief! En de kleine was superdruk en alles was goed!