Haha wat lijkt me dat vreselijk maar ben heel benieuwd hoe dat bevalt! Hou je ons op de hoogte? Bijzonder hoor had er nog nooit van gehoord.
Haha die reactie had ik ook toen ik het voor het eerst las. Maar mijn vk was er heel enthousiast over en je krijgt nu gewoon veel meer tijd en info. Als je wilt kun je ook onder 4 ogen wat bespreken hoor. Ik heb ook een boekje gehad en daar staat in welke onderwerpen we gaan bespreken en opdrachten invullen. Je wordt dus heel goed voorbereid op wat je kunt verwachten en dat is voor mij wel een groot pluspunt. En mocht ik het toch niks vinden kan ik nog afzeggen.
Ahh meiden wat gaat het goed hier masrya ik had vorige keer inderdaad je berichtje ontvangen maar toen terug gestuurd of je een persoonlijke Facebook had. Toen ik niets terug kreeg had ik het idee dat je niet meer geïnteresseerd dus vond ik het niet eerlijk tegenover de andere meiden om iemand anoniem erbij te plaatsen terwijl iedereen openbaar is geworden. Misschien kunnen we er iets op verzinnen zodat we toch weten wie je bent lijkt me leuk !
Waat een mooie echo's allemaal, gefeliciteerd iedereen! Ik moet nog even wachten tot dinsdag, dan is mijn termijnecho. Ben heel benieuwd. En 1 oktober hebben we een pretecho met geslachtsbepaling.
💙💖 UITGEREKEND MAART 💖💙 1. 2. 3. 4. 5. ♥Missaniet, 1e kindje, 29 jaar. 6. ♥Annelaa, 1e kindje, 25 jaar. ♥Aapje7, 2e kindje, 28 jaar. 7. 8. 9. KlGekko, 2e kindje, 29 jaar. 10. 11. 12. Fem92, 1e kindje, 23 jaar. 13. ♥Ennass, 1e kindje, 28 jaar. ♥♥Nephtys, 1e en 2e kindje, 35 jaar. 14. ♥Nic1976, 2e kindje, 38 jaar. 15. ♥Sanne84, 2e kindje, 30 jaar. 16. ♥Vos1985, 2e kindje, 30 jaar. 17. ♥Kingsdaughter, 1e kindje, 22 jaar. ♥Liz87, 1e kindje, 27 jaar. 18. ♥Duplo, 2e kindje, 30 jaar. 19. ♥Kanelly1981, 2e kindje, 34 jaar. 20. ♥Lamee, 2e kindje, 28 jaar. ♥Lelie89, 1e kindje, 26 jaar. 21. ♥LSQ, 2e kindje, 29 jaar. 22. ♥Lijntje86, 2e kindje, 28 jaar. 23. 24. ♥Jezzebel88, 1e kindje, 26 jaar. ♥Nuage, 2e kindje, 33 jaar. 25. 26. ♥Phoenixxx, 1e kindje, 31 jaar. 27. 28. ♥Marae, 2e kindje, 24 jaar. 29. ♥Masrya, 2e kindje, 26 jaar. Karlijn, 1e kindje, 25 jaar. 30. 31. 💛Vlindertjes💛 Emsy, Lieke86, Meisje26, Reza2306, Anne020 AFSPRAKEN 26 augustus, Kingsdaughter termijnecho 27 augustus, Lamee intake VK + echo 31 augustus, Lelie89 termijnecho, Ennass termijnecho, LSQ termijnecho 1 september, Fem92 termijnecho, Vos1985 termijnecho 2 september, Karlijn 1e echo 3 september, Sanne84 nekplooimeting 4 september, Nic1976 termijnecho + testen, Ennass 2e afspraak vk, Nephtys nekplooimeting, Sanne84 intake vk 9 september, Nuage nekplooimeting + uitslag combinatietest 10 september, Marae termijnecho, Liz87 centering pregnancy 22 september, Sanne84 geslachtsbepaling 1 oktober, Vos1985 geslachtsbepaling
Alles gaat nog goed hier zie ik. Ik groei gestaag door. Nu weekje vrij, waar k wel aan toe ben. voor de lijst: 31 Augustus nekplooimeting + uitgebreide echo. 7 September naat de verloskundigr Bloed goed gekeurd, dus we gaan weer lekker verder
voor de lijst: 30 september pretecho geslachtsbepaling 21 oktober 20 weken echo Ik heb vandaag bloed geprikt, hoelang duurt het voor je de uitslag hebt?
Mijn datum mag maar 28 maart voor uitgerekende datum en mijn afspraken zijn 31 augustus intake verloskundige 3 september termijn echo + deel 1 (bloed combinatietest) 3 oktober pretecho geslachtsbepaling
hoi dames Na lang twijfelen meld ik me toch bij de maart club aan. Op het ogenblik ben ik bijna 12 weken zwanger van mijn tweede. we hebben al een dochter van 3,5 Op het ogenblik werk ik nog 40 uur. Helaas vorige week gehoord dat mijn contract niet wordt verlengd en heb ik per 1 oktober geen baan meer. Op het ogenblik weinig tijd en energie voor het forum. Voor de mensen die me nog niet eerder zijn tegengekomen op het forum. Ik ben vaddie, 32, getrouwd en al 13 samen met mijn man en dus zwanger van de tweede. Ik woon in de omgeving utrecht en werk (nog) als administratief medewerker. Ik ben gek op dieren en heb 2 honden en 8 konijnen. Oh ja, en ben 17 maart uitgerekend. Vorige week de eerste echo gehad.
Hoi iedereen! Ook ik zou mij graag aanmelden voor dit forum. 1e kindje - 19 - 23 maart 2016 uitgerekend.
Welkom nieuwe dames !! Ik ben hier alweer aan het aftellen nog een weekje te gaan en dan heb ik weer een echo super spannen ! Dat word de derde echo met 10 weken .... tevens ook gelijk de termijn echo dan weet ik hoe ver ik precies ben ... maandag intake bij de vk
Hier weer even een update van mijn kant. Dinsdag kreeg ik uit het niks helse pijnen in mn rug die uitstraalde naar mn bovenbuik. Paracetamols en warme douche deed niks dus de ha maar gebeld. Die vertrouwde het niet en werd ik per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Kwam uit de onderzoeken naar voren dat ik 4 galstenen heb 😐. Opereren gaat nu niet vanwege mn zwangerschap. Krijg nu andere pijnstillers die veilig zijn voor de baby. Maar wat een helse pijnen pfoee. Ben hier voorlopig nog wel op mn logeer adresje.
Hoi dames, ik laat me weer even zien na een week afwezigheid door emotionele toestanden. Ik heb nog heel wat bij te lezen zie ik. Dat ga ik de komende dagen even doen. Ben jullie niet vergeten.
Nou ik heb er vertrouwen in en heb me zojuist aangemeld voor kraamzorg en ook kraampakket aangevraagd bij mijn verzekeraar Hopelijk gaat alles goed met je Duplo!