Maart 2016 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meisje89, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi meiden, mag ik me nog bij jullie groepje aanmelden?? Patruusje, 32 jaar, 2e kindje uitgerekend rond 20-3. Krijg 9-9 de termijn echo maar heb al wel 2x naar ons mini mensje kunnen kijken...

2. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Masrya sterkte meid. Hopen dat pijnstilling voldoende werkt.

Duplo jij ook sterkte meid

Nepthys prachtige minimensjes!!

Ik merk dat heel langzaam de energie wat terug komt. Ik juig nog niet te vroeg, want kan ook zijn dat ik vandaag gewoon mazzel had.
    Vanochtend zei manlief, blijf jij maar lekker liggen, ik doe de kids wel.

Ik zit te kijken naar kraamzorg... ik kan kiezen tussen groene kruis, kraamvogel en isis.
    Wat zijn jullie ervaringen?
    de eerste x (8jaar geleden) had ik groene kruis en de vrouw die er toen was vond ik helemaal niks. Heb der na 3 dagen naar huis gestuurd en gezegd k die t zelf wel, van jou heb ik alleen maar weer werk en last.

Dus ik zit nu vreselijk te twijfelen....

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb Kraamvogel, is me vorige keer goed bevallen. Ze hadden goed geluisterd naar wat voor iemand ik had gevraagd. Ik vond haar niks maar ik had gevraagd om een sterk iemand die mijn man kon steunen want zijn moeder was recent overleden. En dat heeft ze heel goed gedaan.

Bij wie moet ik me aanmelden voor de fb groep?

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik had ook de kraanvogel... Maar die kraamverzorgster die ik had was echt vreselijk! Nu ik weet wat ik kan verwachten weet ik ook wat beter wat ik moet vragen, dus hopelijk gaat het met de volgende beter.

5. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Mag bij mij nuage stuur me.maar een pb xxx

6. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik heb me nog niet eerder hier aangemeld want ik zag het topic nu pas, haha. Ik ben 9 maart uitgeteld! 1e kindje, 1,5 jaar mee bezig geweest en in april 1 miskraam gehad. Ben dus erg voorzichtig met alles. We hebben het maandag aangekondigd en kregen superleuke reacties <3.

7. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Welkom nieuwe meiden!
    Sorry dat ik hier zo weinig van me laat horen. Zit behoorlijk in de knoop met mezelf. Ik probeer straks of in de loop van het weekend alles bij te werken op de lijst.
    Nuage, al die kraamzorgbureaus die je opnoemt, ken ik allemaal niet. Wij hebben de keuze uit 2. Ik heb gekozen voor de zorgboog.

8. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt waarschijnlijk aan welk deel je in nederland woont.
    Hoezo in de knoop meid?

Ohjaa welkom nieuwe meiden!!

9. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Kraamorganisatie is heel erg regioafhankelijk. Wij hebben Welkom kraamzorg en IVT. De eerste ook tijdens de eerste zwangerschap gehad en dat beviel me prima. Me dus daar weer aangemeld. Heb de vorige keer ook aangegeven dat ik geen bezwaar had tegen stagiaires. En ineens stonden er in het ziekenhuis dus ook twee kraamverzorgsters aan mijn bed. Geen stagiaire, maar een gediplomeerde die moest worden ingewerkt samen met haar begeleidster. En dat was echt super fijn! extra handjes in huis, heerlijk! Ga dit keer dus weer aangeven dat ik daar open voor sta.

10. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ik toch maar voor Isis kies. Heete voorheen samenzorg. Ik heb daar 10 jaar geleden gewerkt en vond het des tijd wel een goede organisatie.

Bij het vorige kraamzorgbureau kwam er helemaal niemand kennis maken, laat staan je wensen doorgeven.

11. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Welkom nieuwe meiden!

Ik heb alles bijgelezen maar heel veel alweer vergeten.;) Morgen de verhuisdag dus we zijn nu echt druk bezig met de laatste spullen inpakken etc. Vanavond moet ik nog drie uurtjes koopavond draaien en dan wordt het slapen! We hebben dus nog totaal niet gekeken naar kraamzorg en dergelijke. Maandag hebben we de termijnecho dus ik wacht ook liever daarop voordat ik van alles regel.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    oh ja, Kraamzorg regelen. Moet ik ook nog doen. :)
    Hier gaan we voor Careryn. Vorige keer ook gedaan en alles was prima geregeld.

13. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moest me via mijn zorgverzekerng aanmelden bij kraamzorg, heb voor naviva gekozen.

14. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buurvrouw zit Bij de eilanden en wil ons altijd helpen ook erna dus we gaan lekker voor de easy way ;)

15. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hoi Dames!
    Hoop dat alles nog voorspoedig gaat bij jullie.
    Ik heb ondertussen mijn miskraam opgewekt met misoprostol.
    Vreselijk om zelf te doen vind ik, maar goed nog langer wachten kon ik ook niet.
    Gisteren controle gehad en het zag er schoon genoeg uit om niet ook nog te curetteren. Nu dus maar weer verder proberen en we krijgen extra onderzoek wegens meerdere miskramen achterelkaar.

Wil jullie heel veel succes wensen de komende maanden. Goede zwangerschappen en wellicht tot elders op het forum!

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel veel sterkte Anne ik hoop dat je heel snel goed nieuws hebt!

17. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dank je wel Nuage.
    Ben heel blij voor jou dat het goed blijft gaan tot nu toe :)
    Duim voor je dat het zo blijft!

18. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Heel veel sterkte Anne... Hopelijk hebben jullie snel weer goed nieuws!

Ik heb vandaag echt even m'n dag niet, ml door z'n rug gegaan, zl totaal uit z'n hum, wil ineens z'n brood niet eten, mopperen om niks, huis puinzooi en vooral zwaar hormonaal! Wil eigenlijk een potje janken :( gok dat dat niet lang duurt vandaag...

19. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Volgens mij is er over mijn post heen gelezen ;)

20. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Heftig om te lezen Anne... Heel veel sterkte en op naar beter (supergoed) nieuws! :)

Deel Deze Pagina