Dank je @Lucindalice en @Monika, ik hoop voor hem dat het ook mee valt.. Die rubber hamer had ik ook graag willen hebben vannacht haha
Tuurlijk maak je je wat druk. Ik moest wel en beetje lachen om 'de geur van de tenen'. maar ohh wat frustreren kunnen eigenwijze vaders zijn he
Hebben jullie ook dat eind van de dag de broek zo knelt? is toch gek alleen eind van de dag. Doet gewoon wat pijn in de buik. Ik weet niet of dat kwaad kan. maar ik ga nu nog niet met een zwangerschapsbroek lopen, die heb ik nog niet haha
Wellicht je darmen die wat opspelen? Kun je wel nog regelmatig naar het grote toilet? Anders flink wat water drinken, wie weet helpt dat. Ik begin ook langzaam wat op te blazen, door vullende darmen en m'n buikspieren zijn nog uitgelubberd door de vorige zwangerschappen, dus ik word ook weer bol. Opzich kan het niet heel veel kwaad denk ik, het lijkt me alleen zelf niet heel fijn als je baarmoeder wat hoger komt en daar je broeksband op gaat knellen
Geen idee? Heb het idee dat de mijne nooit meer terug in shape zijn gekomen eigenlijk en gauw weert op hun uiterste punt zijn. Wellicht weet je buik gewoon wat hij moet doen omdat je al eens n kindje gekregen hebt?
Daar heb ik wel moeite mee ja. Maar normaal ook al hoor. Zou dat zo op het eind van de dag al zichtbaar zijn dan? Ik ga wat extra letten op mijn water inname. Haha en net wat je zegt, ik lubber misschien sneller weer uit door vorige zwangerschappen.. Maar toch gek dat dat begin van de dag niet is en ik daar geen last van heb.
@Ineminkeck79 en @wish 2b pregnant van harte gefeliciteerd allebei En welkom! @Lindalovesmo wat ontzettend balen van je vader zeg! Erg he die eigenwijsheid. Hopelijk vind je de rust snel weer terug. Hier gaat het ook goed. Misselijkheid is stuk minder gelukkig maar ook plafonddienst ken ik maar al te goed haha. Wel val ik voortaan vaker s'middags op de bank in slaap als de kleine op bed ligt. Heerlijk hihi
Haha ja snap ik.. Nou ik weet niet of je ooit dat gezien of geroken hebt.. maar dat heeft een aparte geur.. Ik ruik het nu nog voor mijn gevoel. Terwijl ik had verwacht dat ik het er erger vond uitzien.. maar daar heb ik minder moeite mee gelukkig
Ik heb het ook, maar ik weet bij mij wel zeker dat het door de darmen komt. Of het kwaad kan weet ik niet, maar als het niet lekker zit zou ik wat anders aantrekken.
Lieve dames, Mijn laatste update.... Bij de laatste controle was er weer niks te zien en het hcg was weer 40% gestegen. Ik kreeg een afspraak bij de oudste en meest ervaren gynaecoloog. Hij zei dat ik gewoon geen keuze meer heb dan het te gaan behandelen als een BBZ/ EUG. Het is gevaarlijk om nog langer te wachten want dan kon ik mijn eileider kwijt raken. Hij heeft de opties met me doorgesproken maar in mijn geval was het de beste keuze om het te gaan behandelen met methotrexaat. Die injectie heb heb ik woensdag gekregen en gelukkig heb ik niet al te veel vervelende bijwerkingen. Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat in de toekomst en dat jullie over 6-8 maanden allemaal jullie mooie wondertjes in jullie armen mogen sluiten. Xxx
Ik voel me echt precies zo! Bij mij speelt ook wel mee dat mijn schildklierwaarden niet goed zijn.. daarom ook extra koud en moe denk ik!
Ik kreeg alvast via de mail van de verloskundige informatie over 'centered pregnancy'. jullie ook? Wie weet er voor en nadelen? Ik moest er alvast over nadenken of ik dat wil en dat volgende keer aangeven.
@GiGi01 Ohh wat naar allemaal! En ook zo oneerlijk! Hopelijk kun je je eileiders wel houden en blijven de bijwerkingen wat beperkt. Hele dikke knuffel voor jou!!
@GiGi01, oh meid, wat ontzettend *piep* voor je! Ik hoop dat de bijwerkingen verder ook niet gaan komen. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Dikke knuffel! @Baileyy, ik moest even googlen wat het was haha Zelf zou ik het niet zo snel doen, ik ben niet echt iemand die van groepen houd zullen we maar zeggen.. geen idee of er verder voor en nadelen er aan zitten.