Maart 2018 & April 2018 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommytobe4, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    @Monika wat vervelend dat je misselijk bent maar wordt je wel vaak aan je zwangerschap herinnert :)

Monika vindt dit leuk.
  2. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Ik heb trouwens heel vaak het gevoel dat ik moet plassen. Dan ga ik naar de wc en komt er maar weinig uit. Half uur later moet ik weer en weer hetzelfde. Herkent iemand dit?

Het doet overigens geen zeer dus denk ook geen blaasontsteking.

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Herkenbaar. Baarmoeder drukt op de blaas.

Silver27 vindt dit leuk.
  4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Vanmorgen opgestaan met trekkende liezen.
    Van mijn zoontje kwamen die dingen allemaal wat later in de zwangerschap pas. Ach ja. Gelykkig mag hij vanaf vandaag weer naar school. Dan heb ik na mijn werk weer wat rust in huis :D

Lindalovesmo vindt dit leuk.
  5. mloess89

mloess89 Actief lid

24 okt 2014
    125
    37
    28
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Hier het halve weekend alleen maar geslapen. Ben zo moe!
    Had ik bij de eerste veel minder last van.
    Spannend de eerste echo's komen er aan!
    Wij hebben hem mogen

6. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Yes, de 2e echo was ook goed. Datum is vastgezet op 18 maart. Na veel meten want kindje was ontzettend druk. Al lekker aan het afzetten met de voetjes. Konden zelfs teentjes zien.

Bijgevoegde bestanden:

Baileyy, cyclaam, Silver27 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

@Monika, blij dat de vakantie over is? :p hier hebben we nog 1 week.

@mloess89, dat moe zijn is heel herkenbaar. Ik vind het heel irritant, maar het is niet anders. Ik ben gisteravond in slaap gevallen toen ik mijn dochter naar bed bracht haha
    Wij hebben morgen ook de 1e echo, ik kan niet wachten!

@Babbelboxje, wat fijn dat de echo goed was! Oh een druk kindje? Haha dan wens ik je succes:D

Hier gaat het wel redelijk, morgen de eerste echo, dus de tijd kruipt voorbij haha
    Ik was van plan om vanmiddag even bij mijn vader op bezoek te gaan, maar hij wordt gedotterd vandaag. Zul je zien dat het precies in het bezoekuur valt natuurlijk:rolleyes:

8. Kleinwonder87

14 aug 2017
    50
    39
    18
    Vrouw
    Drenthe
    Afgelopen vrijdag heb ik een goede tweede echo gehad.
    De baby was erg bewegelijk en het hartje klopte goed.
    Mijn uitgerekende datum is nu vastgezet op 16 maart 2018.

Vandaag heb ik op mijn opdrachtgevers verteld dat ik zwanger ben.
    Gelukkig allemaal positieve reacties.
    Zijn er al meer dames die het op hun werk hebben verteld?

Silver27, Lucindalice, Ineminkeck79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Jij ook gefeliciteerd met je goede echo! Ja ik heb het verteld na de 1e goede echo. Moet regelmatig zware dingen sjouwen dus moest wel :)

@Lindalovesmo sterkte nog met je vader!

Monika en Lindalovesmo vinden dit leuk.
  10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hmmmm m'n meldingen werken niet, dus ik had even wat bij te lesen.

Wat pittig @GiGi01 , heel veel sterkte

@Lindalovesmo , he bah wat een naar nieuws :cry:, veel sterkte

En ik zag alweer mooie echo's voorbij komen, wat fijn zeg!

@hier, langzaam nemen de kwaaltjes toe, maar lang (nog?) niet heftig ofzo. Gelukkig maar want momenteel heb ik nog geen hulp voor de kindjes.
    Wanneer werden jullie echt heel moe? Ik kan me van de zwangerschappen van m'n zonen herinneren dat ik zo wat omviel, maar weet niet meer wanneer het startte, toen ik zwanger was van onze dochter viel het moe zijn mee.

Monika en Lindalovesmo vinden dit leuk.
  11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Sben nu net zo moe als bij de zwangerschap van mijn zoon.

Het vertellen op het werk.....zit beetje in dubio. Werk in de thuiszorg en merk wel dat ik snel duizelig ben als ik gebukt gewerkt heb en recht op moet gaan staan.
    Misschien dat ze in de loop van de zwangerschap werk op kantoor zullen moeten regelen :oops:

12. Sanny199

Sanny199 Actief lid

9 aug 2017
    175
    158
    43
    Vrouw
    Mijn werkgever reageerde ook erg goed. Heb het al met 8 weken moeten vertellen vanwege behoorlijk veel ziek zijn. Werk sinds deze week weer fulltime, moet ie nagaan ben nu 13 weken! 5 weken flink afgezien! Nu gaat het gelukkig veel Beter, overgeven wordt minder en krijg weer energie. Een nieuw symptoom sinds dit weekend brandend maagzuur.... bah wat irritant! Meer meiden die hier last van hebben?

Nog een tip, als je veel overgeeft ga een keer extra naar de tandarts. Kreeg deze tip van de Vk, vooral ontstoken tandvlees kan gevolgen hebben voor de kleine! Ik ben vandaag geweest, laatste controle was 2 maanden terug. De tandarts gaf aan dat dit een goede keuze was aangezien hij al behoorlijk wat verschil zag!

13. Lindalovesmo

@Lucindalice, dank je. Bij mijn dochter was ik in het begin moe, daarna zakte het af. Ben nu ook een paar weken heel moe geweest maar nu valt het gelukkig ook wel weer mee.

@hier, de kleine meid wil niet slapen.. Ik heb behoefte aan rust, een kop thee en een reep chocola:oops: maar zit er niet in geloof ik.. mannetje is pas over een uur thuis van werk:(

Morgen eindelijk de echo! Ben benieuwd hoe guppy alles doorstaan heeft :)

Sanny199 vindt dit leuk.
  14. Visje1990

Visje1990 Nieuw lid

28 aug 2017
    1
    6
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Wat een verhalen!
    Ik mag me ook aansluiten bij deze groep. We deden een test als grapje omdat ik 3 dagen over tijd was, maar dat was ik daarvoor ook. Tot dat er 2 streepjes ineens stonden. Een 3de kindje. Even schrikken, maar ook wel leuk.
    We zijn net ingeschreven voor pleegouders en dachten zo een 3de (logeer) kindje te mogen ontvangen.
    Voordat we op vakantie gingen een echo laten maken omdat we wel heel nieuwsgierig waren. Voorlopige datum is 4 april, maar wij denken zelf eind maart ;)
    Nooit verwacht dat ik straks 27 ben en dan 3 kids heb! Oudste wordt 30ste 7 en nu nog jongste wordt 3 in september.
    Kwaaltjes zijn gelukkig stukke minder dan vorige keren!! Alleen giga veel speeksel vorming :(
    4september weer vk+echo en dan gaan we de kids meenemen. Ben benieuwd!
    Lang verhaal, sorry!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Welkom en gefeliciteerd! Leuk dat de kindjes meegaan naar je echo, de oudste beseft het natuurlijk al heel goed allemaal

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Welkom en gefeliciteerd visje

17. Lindalovesmo

Gefeliciteerd visje!

18. Lindalovesmo

Gefeliciteerd visje!

19. Lindalovesmo

Wij zijn net terug van de vk, helemaal goed gekeurd. Ik zit op 8+4, uitgerekende datum is 6 april.

Kreeg eerst een heel verhaal over niet teveel suiker enz, maar ik moest eten en de suiker maakt niet uit, als ik maar aankom.. het eeuwenoude liedje dus:rolleyes:

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn dat jullie goedgekeurd zijn!!!
    Gaat het niet goed met je gewicht dat je aan moet komen?

Lindalovesmo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina