@babyvanostaijen wat jammer dat de kleine zich verstopte. Mag ik vragen hoeveel weken jij nu zwanger bent?  Wij willen ook graag zelf een geslachtsbepaling laten doen. Ik weet alleen niet vanaf wanneer dat al kan.
Ik ben nu 14 weken en 2 dagen! Was eerst 4 maart uitgerekend maar ben naar voren gezet. We verwachten nu 27 februari ons wondertje. Vanaf week 11 zou het moeten kunnen advies is echter na week 13
Wat een contrast tussen onze lengte van zwanger zijn. Maar jij bent natuurlijk de eerste van de lijst en ik de allerlaatste.... En Wow vanaf 11 weken al, dat wist ik niet dat dat al zo vroeg kon
@babyvanostaijen bedankt voor de informatie. Ga ik vandaag op onderzoek uit waar we terrecht kunnen hier in Drenthe. Het is hier redelijk dun bezaaid met echobureaus waar je een pretecho kunt laten maken. Is hier toevallig iemand uit Drenthe die een tip heeft voor een goed echobureau?
Wow @babyvanostaijen dat is inderdaad super vroeg. Ik heb gisteren afspraak gemaakt voor 26 oktober. Bij ons kan het pas vanaf week 15.
Wat leuk, al die verhalen over de eerste echo's! Hier nog twee daagjes wachten.. vind het wel heel spannend. Dat slecht slapen herken ik zooooo erg.. pffffff maar verder mag ik absoluut niet klagen met de kwaaltjes
Kan ook niet wachten tot maandag. Dan heb ik mijn eerste echo. Is de eerste bij jullie inwendig gebeurd of uitwendig?
Bij mn zoontje was de 1e echo met 9 wkn en 5 dagen. Die was inwendig want hij verstopte zich erg goed. Deze keer was met 9 wkn en 1 dag en die was uitwendig goed te zien. Spannend dames!!
Nou, mijn vader staat op de urgentie lijst voor morgen, als er niet veel spoedgevallen binnen komen dan wordt hij morgen geopereerd. Stiekem hoop ik het ergens want dan hebben we het achter de rug. Kan hij zich gaan richten op de toekomst. Hij heeft als doelstelling om eind maart te willen lopen, anders kan hij niet oppassen.. echt zo lief!
Gefeliciteerd alle mammies to be! ook ik verwacht mijn kindje in de periode maart april. Ben 8 weken en 4 dagen onderweg. alle kwaaltje side jullie beschrijven spaar ik ook op mn bingokaart ;-( pijn in mn borsten en de misselijkheid ben ik inmiddels wel zat. in ieder geval succes allemaal en ik hoop vaak hier langs te komen