@Lindalovesmo succes vandaag, wel fijn dat hij een doel heeft, dat gaat hem zeker helpen met revalideren! @babyvanostaijen hopelijk vandaag wel duidelijk te zien of het een jongetje of meisje wordt! @Monika oeps snap je schrik, hopelijk is het niks!
@Lindalovesmo heel veel succes vandaag voor zowel jou als je vader. Ik hoop dat hij snel kan revalideren zoals hij wenst. @Monika, ik hoop dat het niets ernstigs is. Als het het niet vertrouwd kun je je verloskundige bellen. @goodgirl van harte gefeliciteerd
@Lindalovesmo Wauw zijn voet eraf. Wat erg! Heftig zeg. Je maakt zo heel wat mee, en extra spanning. Heel veel sterkte voor je vader en voor jou natuurlijk ook! @andere dames: Hoe gaat het met jullie? wat is het toch rustig hier he? Wij hebben woensdag een goede eerste echo gehad. pff gelukkig. Hartje klopte. nu over 2 weken de intake. Ik voel me verder prima. Alleen einde van de dag een enorm opgeblazen buik, geen fijn gevoel.
Oh wat gek, nu zag ik opeens weer veel mee reacties van afgelopen week. Soms staan ze er niet bij. Ik ga even teruglezen en regeren: Gefeliciteerd dames met alle goede echo's!! @ Silver27 Dat vaak plassen heb ik ook. En dan geen blaasontsteking. Maar dat had ik altijd al rond de tijd dat ik ongesteld moet worden. @Babbelboxje, Leuk dat je zelfs al teentjes kon zien. Wist ik niet dat dat al kon. Leuk! @Kleinwonder87 Fijn jij ook een goede tweede echo! En wat fijn dat ze positief reageerden op je werk. Ik heb nog niks verteld, hoeft ook nog niet. Maar ik ben erg bang voor de reactie straks. @Visje1990 Gefeliciteerd. Ook een derde, leuk hoor! @Claudia fijn een kloppend hartje! Gefeliciteerd! konden ze nu al goed berekenen dan hoe ver je bent? Bij mij zei ze dat ze dat echt nu nog niet goed konden inschatten, pas bij de intake. Qua kwaaltjes, ben ik niet meer zo moe. Dat had ik mijn vorige zwangerschappen veel meer. Misschien komt dat nog? Ik weet ook niet meer wanneer ik dat toen had. Maar ik heb zo'n last van mijn onderrug steeds. Weet niet zo goed hoe ik moet zitten. Gek toch, er zit nog geen gewicht in. @babyvanostaijen Jammer dat je nu nog geen geslacht weet dan. Eigenwijs babietje haha Succes vandaag, hopelijk meer geluk. @Monika mijn echo was uitwendig. Ze kon het prima zien. Als dat niet gelukt was zou ze inewendig doen. @cyclaam Wat fijn een goede echo!! Gefeliciteerd! @goodgirl gefeliciteerd en welkom! @Monika oh dat is toch niet zo fijn dan he. Hoeft natuurlijk niks te betekenen, maar ik zou het ook helemaal niet fijn vinden. Gelukkig nu niks meer te zien.
Misschien puur hormonaal dat je banden al wat slapper zijn en je onderrug wat lastig mee doet? Ik had het vorige week ook, kon niet meer krom! Hier trouwens ook stuk minder moe dan bij andere zwangerschappen, ven wel bang dat ik straks opeens instort ofzo
Helaas helaas ook bij de echo van vandaag liet ons kleine hummeltje ons weten het prima naar zijn zin te hebben in mijn buik maar echt geen zin en tijd te hebben om mee te werken aan de geslachtsbepaling. Dus op naar poging 3!
@Baileyy de verloskundige heeft t spruitje opgemeten en kwam op bijna 1 cm wat neer kwam op 7 weken en 2 dagen.... het was wel een snelle echo, 19 september zal er wel beter gekeken worden
@babyvanostaijen OMG jullie geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld ben nu ook wel nieuwsgierig aan het worden hihi. @Monika fijn dat het maar een beetje is geweest. Zal vast niets zijn
Hier gevoel in mn buik alsof er allemaal elastiekjes strak staan, mijn buik heeft een groeispurtje denk ik. Verder vandaag voor het eerst een dag zonder misselijkheid en duizeligheid!!