Maart 2018 & April 2018 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommytobe4, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny199

    Sanny199 Actief lid

    9 aug 2017
    175
    158
    43
    Vrouw
    Vanavond stiekem al maar eens gaan kijken voor een babykamertje... nog meer die ook al aan het rondneuzen zijn?
     
  2. Claudia050286

    3 aug 2017
    54
    73
    18
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb vorige week donderdag positief getest en ben rond 6 april uitgerekend.
    Nog niet echt kwaaltjes, buik word wel wat harder (ik heb wel aardig wat overgewicht), erg moe, lage rugpijn en last van mn borsten.
    Ben ook pas echt gerust als ik de 29e het hartje hoor kloppen.....
    Laat die crusiale eerste 3 maanden maar snel voorbij zijn!

    Liefs Clau
     
    Mommytobe4 en GiGi01 vinden dit leuk.
  3. GiGi01

    GiGi01 Actief lid

    6 dec 2012
    208
    87
    28
    Goedenavond dames,

    Ik ik wil me ook even melden hier.
    Ik ben 26 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Hebben al een dochtertje van 2 jaar oud.
    Ik heb 4 augustus positief getest.
    30 augustus mogen we komen voor de eerste echo ♡. Mijn uitgerekende datum zal rond 10-4 zijn.
    Spannend allemaal! Vooral deze eerste weken!
    Ik heb zelf ook nog niet erg veel symptomen wel veel krampen in de baarmoeder gehad, iets gevoeligere borsten, donkerdere tepels en obstipatie.
    Erg leuk dat er een groep is aangemaakt en ik zie ook bekende namen terug.
    Ook zie ik dat er veel rond de zelfde datum als ik voor de eerste echo mogen komen !
     
    Mommytobe4, Sanny199 en Elizia vinden dit leuk.
  4. GiGi01

    GiGi01 Actief lid

    6 dec 2012
    208
    87
    28
    Ik nog niet echt. Wel al een keer voor namen op Google gekeken en voor ideeën om de zwangerschap bekend te maken.
    Als het bij ons weer een meisje wordt kunnen we dekens, lakens, kinderwagen, boxbekleding ect allemaal opnieuw gebruiken. Een jongen gaat ons meer geld kosten :rolleyes: hihi.
    Beiden super welkom ben daar nu al zooo benieuwd naar. :eek:
     
    Sanny199 vindt dit leuk.
  5. Lavender123

    Lavender123 Actief lid

    25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Haha, ja toevallig online voor een wiegje gekeken gisteren. Ligt er bij ons ook aan wat het wordt. Meisje hebben we alles nog, jongens moeten we opnieuw kopen...
     
    Sanny199 vindt dit leuk.
  6. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Hallo allemaal, mag ik hier ook meepraten? Hier is het veel drukker als het Maart mama's topic. Als het goed is ben ik rond 18 maart uitgerekend van ons 2e kindje. Maandag echo, erg spannend na de miskraam begin dit jaar.
     
    Mommytobe4 vindt dit leuk.
  7. Star007

    Star007 Lid

    12 aug 2017
    16
    22
    3
    Vrouw
    Hallo, helemaal nieuw hier, maar ik denk dat dit het eerste topic is waar ik me ga bij kunnen aansluiten. Ik ben ongepland zwanger en woensdag positieve test gedaan, geen idee hoever ik ben, maandagochtend een echo om de juiste timing te weten ;)
     
    GiGi01 vindt dit leuk.
  8. Claudia050286

    3 aug 2017
    54
    73
    18
    Vrouw
    Herkenbaar hoor meid, hier ook vandaag bij de baby dump geweest en eigenlijk al zo goed als een kinderwagen uitgezocht.... we wachten nog wel natuurlijk met bestellen maar kan t gewoon niet laten om te kijken
     
    Lavender123 vindt dit leuk.
  9. Lavender123

    Lavender123 Actief lid

    25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Succes met de echo, babbelboxje en star007.. Wat spannend, zeg!!!
     
  10. Sanny199

    Sanny199 Actief lid

    9 aug 2017
    175
    158
    43
    Vrouw
    onverwacjts of niet wel onwijs gefeliciteerd! Wonderen bestaan Geniet er van!
     
  11. Star007

    Star007 Lid

    12 aug 2017
    16
    22
    3
    Vrouw

    Inderdaad, liefde te over.... ongepland is niet altijd ongewenst. Ik moet wel zeggen, de dagen gaan heel traag sinds woensdag... lijkt wel een eeuwigheid te duren voor het maandagochtend is! :roflmao:
     
    Mommytobe4 en Sanny199 vinden dit leuk.
  12. Sanny199

    Sanny199 Actief lid

    9 aug 2017
    175
    158
    43
    Vrouw

    Het is ook allemaal zo leuk en spannend! We hebben een offerte laten maken voor het kamertje, de buggy en de autostoel .

    Schrok wel enorm van de levertijd van de joolz day. Dat was onze voorkeur maar ze gaven in 2 winkels al aan dat ze niet kunnen garanderen dat hij er op tijd zal zijn! Hoe bizar ben 11 weken zwanger!
    Maar goed wil geen onnodige stress hebben van een kinderwagen dus hebben we de offerte laten maken voor de dubatti (huismerk van babypark) ook echt geweldig mooie wagen! En eigenlijk nog praktischer ook maar ja je gaat vaak toch voor het bekende merk. Genoeg keuzes in iedergeval!

    Voor alle nieuwe zwangeren op dit forum.... gefeliciteerd!!!
     
  13. Sanny199

    Sanny199 Actief lid

    9 aug 2017
    175
    158
    43
    Vrouw
    Haha snap ik!! Wat denk je zelf, hoe ver je bent?
     
  14. Lavender123

    Lavender123 Actief lid

    25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Zou je willen adviseren om niet persé de duurste te nemen. Fascinerend hoeveel geld mensen daar aan uitgeven. De kinderwagen (liggend) gebruik je maar heel even en ik dacht veel meer aan wat praktisch was. Ik heb de buggy uiteindelijk veeeel vaker gebruikt. Klein, licht, makkelijk mee te nemen, op te klappen. Veel vaker dan die grote kinderwagen...
     
    wish 2b pregnant vindt dit leuk.
  15. Silver27

    Silver27 Actief lid

    14 okt 2013
    276
    44
    28
    @babyvanostaijen dat meen je niet... zo'n lange levertijd! Is toch niet normaal joh.

    @Star007 is zeker heel bijzonder dan. Spannend! Heb je helemaal geen idee van hoe ver je bent? Heel veel succes iig

    @Claudia050286 hihi jullie zijn er lekker vroeg bij :) maar oh zo leuk!!!
     
    Claudia050286 vindt dit leuk.
  16. Claudia050286

    3 aug 2017
    54
    73
    18
    Vrouw
    De Joolz Geo vonden wij ook geweldig, maar wij gaan voor de Mutsy Evo in een spijkerstof..... een aantal collega's van mn vriend hebben ook een Mutsy en zijn daar erg over te spreken.... we krijgen de kinderwagen van mijn ouders dus qua prijs moet het voor hun ook wel leuk blijven :)
    zeker nu mijn broer en schoonzus ook een kindje krijgen, zij zijn 3 weken voor ons uitgerekend dus dat kost mijn ouders dus 2 wagens hihi
     
  17. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Wij hadden eerste de Quinny Speedi. Maar daar waren we heel rap klaar mee. We vertikten het ook om een hele dure te kopen in eerste instantie, maar zoooo blij met de Joolz! Tot nog toe geen buggy gebruikt, daar zit ons zoontje gewoon niet stevig in
    En toch echt een hele goede dure buggy over kunnen nemen. Gebruiken de Joolz gewoon als buggy.

    @Star007 : spannend!! Gefeliciteerd
     
  18. Lavender123

    Lavender123 Actief lid

    25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Grappig he, de never ending discussie over kinderwagens. Ik heb er 3 gehad en uiteindelijk vond ik een simpele buggy super makkelijk. Maar wel fijn als jouw kinderwagen van kant kan verwisselen als ze klein zijn. Dus naar jou toe en van jou af kijken..
     
    Babbelboxje vindt dit leuk.
  19. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Inderdaad, de een zweert bij Bugaboo. Terwijl ik die toch echt veel te laag vind. Mijn partner heeft dan zowat een verrekijker nodig om de baby te zien liggen haha. Voor ieder wat wils!

    Het was voor ons toch echt een vereiste dat het 'buggy' gedeelte beide kanten op kon. Dat kon bij de Quinny niet.
     
  20. Lavender123

    Lavender123 Actief lid

    25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Ja, dat vind ik ook een vereiste, super handig..

    Hahahahha zo grappig!!!! Precies mijn gedachte. Jeetje, wat een lage kinderwagen..hij ziet er wel mooi uit maar zegt niet altijd alles...
     
    Mommytobe4 en Babbelboxje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina