Maart 2020 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamamilou, 9 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Wil hij 's nachts ook niet in zijn bedje slapen? Of gaat het om overdag?

    Qua kraamtijd is het inderdaad jammer. Er zijn nog veel vrienden en familie die haar nog niet in het echt hebben kunnen zien. Sommigen wonen ver weg en komen niet voor raamvisite deze kant op. Snap ik!

    Onze kleine meid is vandaag al een maand (!!) oud. Wat gaat het snel. Ze heeft ook al een heel ander gezichtje gekregen vind ik. Het hele kleine babytje is al weg. Helaas heeft ze last van pukkeltjes in haar gezicht. Het schijnt iets hormonaal te zijn en vanzelf weer over te gaan.
     
  2. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Hoe is het met alle andere kindjes?
     
  3. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Snachts slaapt hij meestal wel even in zijn eigen bedje, maar dan ligt hij al in coma als we hem erin leggen. Maar vannacht wilde hij dat ook niet helaas. Maar drinken overdag is op het moment ook drama. Maar heb gelezen dat rond de 6 weken weer een regelmoment is, dus dat zou het nu heel goed kunnen zijn!

    Hier woont iedereen ver weg. Alleen opa's en oma's en broers en zussen hebben hem gezien. Verder nog niemand helaas. Ik zit eraan te denken om over een paar maanden een kraamfeestje te geven. Denk niet dat veel kraambezoek handig is als ik weer aan het werk ben. En om dan elke weekend voor kraambezoek thuis te moeten zitten lijkt me ook niet heel ideaal.

    Gaat snel hè! Ja is baby acne, komt doordat ze wat van jouw hormonen heeft meegekregen. Gaat vanzelf weg! Mijn zoontje heeft het ook nu. Hoe gaat het verder met haar? Alles thuis ook een beetje op orde/in een ritme?
     
  4. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Mijn dochter is net een maand oud, dus ik kan nog niet meepraten over de sprong van 6 weken. Het ritme is iedere dag anders. Is dat ook een ritme?? :roflmao:
    Ik geef fulltime borstvoeding en meestal komt ze om de 3 uur. Maar soms zit er ook maar 1,5- 2 uur tussen.

    Jammer he dat kraamvisite nu niet kan. Ik ben ook zo trots! Ik wil haar aan íedereen laten zien, maar dat kan nu niet. Een kraamfeest is misschien wel een goed idee! Ik heb ook geen zin om straks ieder weekend nog bezoek te krijgen.
     
  5. Allerliefste1

    Allerliefste1 Bekend lid

    12 jul 2016
    533
    590
    93
    Hier is ons meisje ook net een maand oud. Slaapt overdag veel in de wandelwagen beneden en ‘s nachts inmiddels op haar eigen kamertje in het ledikantje. Gaat gelukkig super goed. Ons meisje heeft idd ook baby acne, gaat idd vanzelf weer weg.
     
  6. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Meiden, hoe gaat het bij jullie?
    Doen jullie kleintjes het allemaal goed? Ik zit momenteel op mijn roze wolk. Ze doet het super en ik lijk het moederschap nu wat meer door te krijgen. Ik geniet!
     
  7. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

  8. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Hi dames, hoe gaat het met jullie en jullie kindjes? Hier al weer bijna 3 maanden!! Gaat zo snel!
     
  9. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Wat gaat het snel he. Het echte kleine baby'tje is al weg. Mijn dochtertje is nu bijna 2,5 maand. Ik vind het wel een gek idee dat er nog steeds weinig mensen haar hebben ontmoet. Waarschijnlijk gaan wij als het kan in de zomer een kraamfeest geven. In augustus denk ik. Lekker in de tuin van mijn ouders.
    Ze doet het verder prima. Ik geniet iedere dag van hoe ze zich ontwikkelt.
     
  10. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Ja dat echte newborn is er echt af. In het begin vond ik dat heel jammer, maar nu vind ik het juist leuk om te zien hoe hij zich ontwikkelt. Leuk dat jullie een kraamfeest gaan geven, wij zitten daar ook aan te denken. Maar hoe ga je dat dan doen met de 1,5m afstand? Ik vind het maar lastig :confused:
     

Deel Deze Pagina