Hier juist andersom. Dan ben ik al een half uur aan t wiegen en doen. Pakt mijn vriend hem over en k.o binnen 5 min Heel frustrerend. Ik zei al ik ben voor t eten, schijten en verschonen en chillen bij zijn pa
1u en 6u was het vannacht, hallelujah! Voel me een stuk meer mens dan gisteren. Helaas is de koffie op dus het zal van korte duur zijn
Volgens mij ben ik ongesteld geworden of opnieuw aan het vloeien? Dacht dat dat langer zou duren als je borstvoeding geeft, maar nee op de 6 weken precies.. Verder gaat het wel goed hier! Veel in de tuin aan het werk en verder lekker knuffelen met een baby aan me vast geplakt ♥️ heerlijk. En met jullie??
Even lekker gelopen net Verder gaat t wel oke. Kleine man is alleen in de avond echt veel aan het huilen.. overdag gaat t prima.
Wij zijn ook heel veel buiten. Heerlijk gewoon. Wonen buiten nog in bouw terrein dus aan tekenen geslagen om de tuin plannen te gaan realiseren met Anouk gaat stuk beter. Veel rustiger. Zo fijn meer rust in huis. Bijna vakantie kunnen we als gezin ook meer rust creëren.
Bij de etos zijn trouwens de billendoekjes in de aanbieding. En wanneer je ingelogd bent gaat er nog eens 10 euro vanaf door een prijsfout. 2 dozen voor 30 eu
Ahh wat fijn!! En lekker hè, niet die ochtend rat race. Hopelijk lekker weer,hebben jullie ook twee weken vakantie?
Jaa krampjes.. De oudste gaat B steeds interessanter vinden. Gister even snel stiekempjes een aai over zijn bolletje
Verrekte krampjes! Hier helpt.. hoe leg ik dit uit.. haar op z'n kop op m'n onderarm leggen en dan een beetje lopen en wiebelen. Snap je :')
Met haar buik tegen m'n arm bedoel ik en navel richting grond. Goh ik hoop wel dat m'n hersenen ooit weer gaan werken
Vervelend hier helpt een warme kruik bij buikje nog wel iets. heerlijk hè. Van die stiekeme momentjes dat zijn broertje lief is