Fijn allemaal dames! @Kirzy , hopelijk heb je snel weer wat rustigere avonden. Hier gaat t na een mega drama dag en nacht 2 dagen geleden, ineens een stuk beter met slapen. Alsof ze een sprongetje heeft gehad. Kan dr nu in dr eigen bed wegleggen, ook overdag. Dus super fijn! Hopen dat dit ff zo doorgaat komt nog wel stipt iedere 3u, ook snachts, maar ben allang blij dat ze daarna weer beter inslaapt en weg te leggen is. Wij zijn ook aan onze tuin begonnen toevallig! Zo fijn!
Hier momenteel huilerig, hangerig, hongerig, humeurig. Sprong pas over 6 dagen. Maar nu denk ik de 6 weken piek en daarna de sprong. Overdag veel vaker de borst willen. Maar ook wil die wel in mijn kruipen zooo lief! Laatste nachten is met voeden vreselijk... huilen, gefrustreerd dat niet wil zoals hij wil. Wild hoofdje bewegen. Maar als ik na zijn eigen kamertje ga daar vind ie de rust..vind ik wel bijzonder was natuurlijk R zijn kamertje. En het knuffeltje van R is ook favoriet ❤️❤️❤️ Als ik volgende week nog bloed moet ik bellen met de gyn.. al 2x gehad bijna weg was en weer in volle hevigheid terug komt... ben er klaar mee! Of nu toch ongesteld? 2 weken geleden veeeeel slijmverlies leek vruchtbaar slijm... maar wel mer wat roze en wou me man bespringen haha... maar daarna weer bloed verlies gehad.. was bijna weer weg... en nu meer bloed maar ook menstruatie gevoel... Maar zal stom zijn al ongesteld met borstvoeding dat was het plan niet! zoo ego post sorry!
Ah jij ook al! Ik twijfel ook of ik ongesteld ben of weer vloei. Snap er weinig van! Heb normaal heel erg pms en dat heb ik nu niet gehad.
Ik wil wel de hele dag chocola eten maar er moet tien kilo af. Vraag me af hoe ik dat ga doen want echt sporten kan ik niet meer en heb weinig trek in een streng dieet. Afvallen door borstvoeding geven is hier duidelijk niet aan de orde haha
@Cobon Ja raar he met bloedverlies. Anders lekker wandelen? Of just dance doen? Dieet met borstvoeding zou ik ook niet doen. En af en toe chocola mag wel. Ik doe dan vaak dat ik zoveel stukjes mag en berg het dan op. Wat eet je zo op een dag?
Nee ook dat, borstvoeding icm dieet geen optie! Maar sowieso geen fan van diëten. Wandelen gaat niet echt, veel last van m'n voeten en knieën kan maar kort. Ik eet normaal heel anders (bijna altijd soep of salades ofzo als lunch en lekker ontbijt enz, sowieso whole foods plant based), maar nu smorgens twee boterhammen pindakaas, smiddags twee a 4 boterhammen pindakaas of vegan kaas met tomaat/komkommer/kiemen, twee a 3 porties fruit en beetje avondeten. Espresso met havermelk smorgens en verder thee en water. Soms soja yoghurt savonds of een smoothie met fruit groenten proteïne poeder gember en lijnzaad. Gaat nergens over Ben te moe om te eten savonds en ook te moe om moeite te doen, komt wel weer. Heb een nieuwe bakfiets gekocht, die is er over anderhalve week, dan kan ik weer lekker fietsen met m'n meisjes ♥️ dat kan nagenoeg pijnvrij!
Ik kom er graag bij! Hier gaat het goed! We zitten heerlijk in de kraamweek en genieten volop. Ik voel me super en de kleine meid doet het ook top! Echt bizar dat ze morgen al een week bij ons is! Morgen ook laatste dag kraamzorg. Jammer maar ook wel weer lekker om ons eigen ritme te gaan oppakken.
@Cobon Fietsen is ook heeerlijk! Maar komt vanzelf ook wel. Je lichaam heeft ook meer nodig met borstvoeding. Merk ik hier ook. Man noemt me wel eens bodemloze put hahaa..
Afvallen was hier ook niet aan de orde met J en borstvoeding. Ik had ook de hele dag gwn trek. Idd een bodemloze put. Bry krijgt de fles. Bv frustreerde hem zo. Hij kon niet goed aanhappen. En voeden moest sws met een tepelhoedje. Maar lukte allemaal niet. Heb de eerste week nog gekolft maar dat was juist wat ik niet meer wou al die rompslomp rondom die borstvoeding. Dus nu gewoon de fles. Mis wel het intieme momentje maar begin er wel steeds meer vrede mee te krijgen. En ideaal dat mijn vriend nu ook meer kan doen. Heb nu het idee dat ik meer afgevallen ben, al ben ik nog veels te zwaar.
Haha nee zonde! Was wel grappig, ik had een soort overhemd jurk gekocht waarin m'n huidige staat goed verdoezeld is was er bij het CB nog een moeder met pasgeboren babietje en dezelfde jurk om dezelfde reden haha!
5 kilo alweer dat kleine gupje! En ongeveer de heeeeeele dag lachen ♥️ @Tuttebelleke @Bollebelle @Fraser hoe is het met jullie?