Maart 2021 mama's en baby's

Discussie in 'De mama's' gestart door Loveischocola, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Kleine heeft gewoon geslapen van 01:15 tot 6:45:thumup: heerlijk
    J straks naar opa en oma. Kan ik even het huis door werken:rolleyes:

Bollebelle, Lievekleine88 en Cobon vinden dit leuk.
  2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ooh lekker!! Hier ook een goede nacht maar niet zó goed haha

Kirzy vindt dit leuk.
  3. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Wow wat fijn zeg van die nacht!!

Ik postte gister hier dat het zo goed ging, nou had ik niet moeten doen haha. Uren met dr bezig geweest gisteravond.

Ik kan niet wachten tot ze ook gaat lachen ♡♡♡

Kirzy vindt dit leuk.
  4. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Oo ik kan ook niet wachten tot ze gaat lachen. Vandaag is ze alweer 7 weken. Tijd vliegt voorbij.

Cobon, Bollebelle en Kirzy vinden dit leuk.
  5. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Hoi allemaal!!

Zp even vergeten laatste weken in alle hectiek hihi! Ga even teruglezen hoe het met jullie gaat!

@Cobon wat fijn dat ze zo goed groeit! Welke kledingkast heeft ze dan nu?

Ik vind kleding ook wel lastig deze periode hoor! Dat soort jurkjes zijn inderdaad wel het fijnste, je ziet er netjes uit en makkelijk met voeden. Ik heb veel van deze jurkjes maar ze zitten nog niet allemaal even charmant helaas! Deze is wel heel leuk en in de sale ook nog!

@Loveischocola dat zou wel heel vroeg zijn, nu al ongesteld! Bij mij was het vorige keer rond 6 maanden en dat vond ik al vroeg!

@iedereen die de kids combineert! Ik weet dus echt nog niet hoe dit moet, o van 1.5 wil zoveel aandacht maar dat is zo lastig met een baby die nog maar weinig op bed slaapt en vaak gevoed moet worden. :eek: vraag nu vaak hulp, waardoor ik nog geen hele dag alleen ben geweest met beide..

De borstvoeding loopt hier verder heel goed. L is al ruim een kilo aangekomen in 4 weken! Weegt nu ongeveer 4 kilo. Ik heb wel 2 weken geleden een enorme borstontsteking gehad waardoor ik echt heel ziek ben geweest, 2 dagen met 39.7 op bed gelegen. Uiteindelijk antibitiotica voor gekregen die gelukkig hielp, maar die wel zowel mijn stoelgang als die van kleine baby heeft verstoord. Resultaat: nog meer krampjes o_O. We gebruiken nu infacol wat geen wondermiddel is, maat wel wat lijkt te helpen.

helaas afvallen en bv vaak ook geen combi, al is mijn eetlust van tijdens de zwangerschap echt weg. Waar ik tijdens zwangerschap zo kan genieten van eten, is het na de bevalling eigenlijk alleen maar functioneel. Wat ik overigens ook wel jammer vind, want ik houd van eten :roflmao:. Herkennen jullie dit ook?

Cobon vindt dit leuk.
  6. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Ik zag trouwens dat alles van lindex nu met 25% korting is, de rompers daarvan zijn echt mijn favo!

Cobon vindt dit leuk.
  7. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Ik vind stiekem de maandag en dinsdag heel fijn omdat grote broer o dan naar de opvang gaat en ik heel de dag kan baby knuffelen maaaar deze week had hij maandag bij het ophalen 38.1, dus mocht hij dinsdag niet komen o_O

8. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Oké even dus een 2 kinderen vraagstuk, broer o gaat in de middag rond half 1 slapen. Stel je bent alleen thuis en baby wil niet in bed slapen, hoe leg je die andere er dan in? Dat duurt bij ons toch wel 10/15 minuten, maar met een huilende baby op de achtergrond lijkt me dat niet echt te doen?!?

9. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad

Lekker zeg!!!

Hier ook nog om de 3 / 3.5 uur voeden, maar wel echt 10 minuten drinken en meteen weer slapen. Door de bv val ik zelf ook meteen in diepe slaap dus gaat eigenlijk best oké :thumup:

Cobon en Kirzy vinden dit leuk.
  10. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Dat is idd wel te doen voor de nachten. Al kunnen we met z'n alle vast niet wachten als ze de nachten wat meer door gaan trekken :roflmao:

11. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    @Kirzy jaaa, bij O was dat pas bij 1.5 jaar :o:. Fingers crossed nu sneller!!

Kirzy vindt dit leuk.
  12. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Oohw meen je!:eek: nou ik duim voor je dat het nu eerder wordt.
    J kwam na een maand of 9 eigenlijk nooit meer snachts. Nu was hij ook niet zo een vreetnaat. :roflmao:

13. Cobon

Cobon Niet meer actief

Leuk! Dochter heeft nu deze aan van Lindex maar er staat meer op het verlanglijstje (ze heeft alleen echt niets meer nodig haha)

Kirzy vindt dit leuk.
  14. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ah wat naar, borstontsteking! Goed yoghurt, zuurkool, kimchi e.d. eten wil wel helpen tegen de darm ellende van anti biotica.

Ik eet ook puur functioneel nu, heb écht geen puf om moeite te doen.

Ik ben ook echt ongesteld :( hmpf

15. Cobon

Cobon Niet meer actief

Okeeeee ik ga de site weer sluiten want heb al Next leeg gekocht :roflmao:

Bollebelle vindt dit leuk.
  16. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Haha sorry! Wat is fijn van next? Lees daar wel vaker over maar nog nooit besteld..

17. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Sorry had je eerdere berichten gemist.
    Misschien de kleinste in een draagzak mee nemen? Hier nog niet alleen geweest maar ik moet er volgende week toch aan geloven. En het is dan maar niet even anders voor B als hij huilt en J moet naar bed. Zal wel vaker voor gaan komen dat de 1 moet wachten.

18. Cobon

Cobon Niet meer actief

Alles haha maar voor baby vooral de pakjes met voetjes enzo, echt heerlijk zacht katoen ♥️

19. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hier ook fan van next merk:thumup: goede pasvorm en goede kwaliteit

20. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja, idd goede kwaliteit! Oudste dochter droeg toen ze 3/4/4/6 was veel next en het bleef echt mooi en zat idd ook goed. Ik kijk daar nu eigenlijk nooit meer voor haar, misschien maar weer eens doen!

Kirzy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina