Wat een leuke foto’s. Fijn dat bij jullie allemaal goed gaat. Wij hadden afspraak bij de action ipv kleedjesmarkt haha. Een kinderwagen vol spullen.
Probeer echt oefeningen te doen met je bekken. Wil je niet ontmoedigen maar anders kan zijn dat je klachten blijft houden. Spreek helaas uit ervaring
Ja heb na J ook altijd nog last gehouden. Vooral met fietsen of lang zitten. En wel weer trouw oefeningen gedaan
Goede reminder om die oefeningen te doen...vergeet ze steeds een beetje haha. Wat een super lieve foto’s! Ik smelt steeds helemaal als ik m’n 2 meisjes samen zie knuffelen! @3musketierseneengirl wat balen dat het steeds hetzelfde gaat. Je zou toch denken dat ze toch wat moeten als ze steeds zo’n last heeft.
Wat klote zeg @3musketierseneengirl. Snap dat je helemaal gebroken bent inmiddels. Hoop echt dat de kinderarts iets kan betekenen voor jullie Veel sterkte!! Wat leuk al die fotos! Hier ook een foto van trotse grote zus en baby:
Die avonden blijven maar lastig hier. De hele dag gaat t eigenlijk goed, maar savonds is het uren krampjes en huilen enzo. Zo sneu hoop dat die krampjes snel verleden tijd zijn. Hoe gaat t bij jullie babies en krampjes?
Balen hè klote krampjes.. Hier geen krampjes maar een meisje dat ineens nog maar 1x per dag (ENORM VEEL) poept ipv elk uur. Daar gaat nogal wat spartelen en jengelen aan vooraf snap niet hoe dat kan, er is niets veranderd qua voeding. Daarna is ze weer rustig.
Overigens heeft niemand me ooit gewaarschuwd voor de luiers maar vooral ook de scheten als je baby borstvoeding krijgt. Omg wat een ellende
Wat vervelend die krampen. Hopelijk gauw over. @Cobon pff ja als je dan ineens nog maar 1 keer per dag krijgt.
Achgerm wat sneu dat ze daar last van heeft zo sneu al die dingen voor die kleintjes. Hopelijk heeft ze er snel minder last van
Ik kijk ook niet uit naar de KNO ellende straks moet ik zeggen maar ik loop op de zaken vooruit nu haha