Maart 2021 mama's en baby's

Discussie in 'De mama's' gestart door Loveischocola, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Oh die krampjes! Begint hier nu ook! Ben wel goed voorbereid. Ze krijgt sab simplex in de fles en 1x per dag pro biotica door de fles. Maar toch krampen. Ze laat enorm veel scheten en je voelt dat buikje ook aanspannen. Ze had ook al een tijdje niet gepoept dus vanmiddag na een badje maar even met de thermometer ‘geholpen’. Nou echt! Ze liep leeg! Had het idee dat ze vanavond ook weer iets minder last had van krampjes.

2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik ben net voor het eerst in bad geweest met baby; zooo leuk en fijn ♥️ ze was helemaal relaxt

3. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Oh dat lijkt me zo fijn! Helaas hebben wij geen bad. Denk dat ik mijn ouders maar eens lief aankijk om van hun bad gebruik te maken. Maar eerst afwachten totdat je niet meer vloeit toch?

4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja eerst niet meer vloeien idd. Daarna zeker doen :) super fijn om samen te doen

5. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.253
    12.629
    113
    Vrouw
    Ik had voor vanmorgen kapper afspraak staan. En H huilde enorm toen ik wegging dat was wel ff heftig. Maar heeft met papa een heerlijke ochtend gehad, lekker uit zijn flesje gedronken. En ik heb na de kapper ff gekolfd...
    Had rond 8:00 gevoed nog en na 13:00 gaan kolven.

Kirzy, Cobon en 3musketierseneengirl vinden dit leuk.
  6. Cobon

Cobon Niet meer actief

Wat veel :) en dat met dat k-handkolfje haha die staat hier stof te happen.

Loveischocola vindt dit leuk.
  7. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Als ik die foto zie @Loveischocola ben ik toch zo blij dat ik niet hoef te kolven :roflmao:
    Borstvoeding geven is echt super fijn maar dat kolven vond ik toch echt altijd zo verschrikkelijk. Behalve het even serie kijken onder werktijd

8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.253
    12.629
    113
    Vrouw
    @Cobon Ja ik was er ook verbaasd over. Maar voelde wel fijn dat ze leeg waren. Die dingen stonden op knappen me voedingpads kon je uitknijpen bijwijze van haha!

@Kirzy Ik kolf ook niet altijd, ik had H gegeven voordat na kapper ging, en intussen had ie 2 flesjes gehad en de 2de vlak voor thuis kwam. Kolf alleen als echt teveel spanning heb of maar 1 borst doet en de andere niet red tot de volgende voeding.
    Gisteren wel bewust gekolfd omdat vanmorgen weg ging, en hij heeft uit vriezer gehad

Cobon en Kirzy vinden dit leuk.
  9. Fraser

Fraser Niet meer actief

Hoi dames! Ik lees soms wel mee maar vaak niet zo de puf om te reageren. Alles gaat goed hier, het is heel fijn dat ik dit keer geen PPD lijk te krijgen.
    Ik heb nog wel begeleiding omdat ik nog niet het termijn voorbij ben dat het zo vreselijk mis ging, maar ik heb er nu wel vertrouwen in.
    Alles voelt heel anders en ik geniet onwijs van mijn gezin.
    Maar het is wennen met drie kinderen en ik heb er mijn handen vol aan (en dan heb ik nog het geluk dat manlief thuis werkt en nog vaak mee helpt). Plus de vermoeidheid van de gebroken nachten, maakt dat het niet lukt om het topic bij te houden.

Maar het gaat dus goed allemaal, de kleine meid doet het ook goed en is een lieve tevreden baby.
    Wat gaat het toch allemaal snel!

Ik vind het wel fijn om met jullie mee te lezen, dat zal ik ook blijven doen. Hopelijk lukt het ook af en toe mee te praten.

10. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Fraser wat fijn dat het goed gaat!!

Logisch dat je je handen vol hebt met 3 kids.
    Ik vind 2 kids al heftig:rolleyes:

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  11. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    @Loveischocola wat goed dat je zoveel gekolfd hebt!
    @Fraser wat fijn dat het goed gaat! Lekker meelezen en als je tijd en zin hebt kan je reageren. Logisch dat je druk bent met 3 kids!

12. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Sow ik ook haha! Wilde vroeger altijd een groot gezin met minimaal 4 kids, ehhh dat gaat m niet meer worden haha

3musketierseneengirl, Tuttebelleke en Kirzy vinden dit leuk.
  13. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahaha ik zei altijd 1 :p maar nu met 2 is het wel echt klaar hoor.. moet echt niet aan een derde denken:|:rolleyes:

Lievekleine88 vindt dit leuk.
  14. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
  15. Cobon

Cobon Niet meer actief

Zo verliefd op dit gupje ♥️

Bollebelle, Lievekleine88, Aagje90 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Wat n heerlijk foto

Cobon vindt dit leuk.
  17. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Oh! Dat lachje! Te schattig!

Cobon vindt dit leuk.
  18. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    war een schatje.

Cobon vindt dit leuk.
  19. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    gaat beetje beter hier. Ontlasting is nog lastig. Maar ze heeft minder last van. Zelf gaat nu weer beter kan weer aan. Ff lekker week niks gehad geen wekker zetten voor oudsten. En Ff rust in huis. Heerlijk.

Lievekleine88 vindt dit leuk.
  20. Cobon

Cobon Niet meer actief

Klinkt goed! Hopelijk wordt het steeds beter..

Heerlijk hè de vakantie! Helaas komende week geen lekker weer.. waar blijft de lente?!

3musketierseneengirl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina