@Cobon nou echt balen dat geen lente weer is. Maar ze gaan volgende week lekker logeren. Ik blijf gewoon Coconen met Anouk.
Ga zo los met meiden kleertjes en dingen. Zo leuk. Na drie stoere jongens. Nu (nog) echt meisje meisje. Met bijna alles roze. Nu wil ze nog
Hee meiden! Hier ook een trouwe meelezer met wat minder fut om te reageren. Wat een ontzettend schattige foto's allemaal! @Cobon dat klinkt als een fijn bad Je boft dat ze je niet onder gepoept heeft @Kirzy en @Lievekleine88 ik was deze week ook voor het eerst een dag alleen met beide kids (man moest naar kantoor). Ik had me ook bedacht dat ik geen enkele huishoudelijke taak zou uitvoeren, zodat dát in ieder geval geen stress op zou leveren. Gelukkig was het een goede dag, maar ik zie mezelf er ook echt niet meer dan 2 kinderen bezighouden thuis @3musketierseneengirl gelijk heb je hoor! Kopen kopen kopen! Hebben jullie allemaal nog vakantieplannen voor degenen met schoolgaande kinderen? Ik ben van de week weer begonnen met sporten. Allemachtig wat een spierpijn Maar wel weer lekker om bezig te zijn. Was echt weer lang geleden
@Tuttebelleke hier pittige dagen achter de rug. Vriend had 3 avonddiensten( als is hij die dagen niet voor 0200 snachts geweest aangezien het zo druk is) en Bry was er onrustig met veel huilen echt met tranen en t mannetje zit nog steeds zo vol met snot. Zielig. Gisteravond had ik bijna 112 gebeld omdat hij erin bleef hangen en echt geen adem kreeg. Echt mn hart klopte mijn borst uit.. hij heeft geen koorts. Vriend heeft nu nog 2 nachten te gaan. Hij werkt er 7 op en 5 af met wisselende diensten. Begint met dag dan avond en dan nacht. Vandaag gaan wij naar mijn ouders in de middag. Mijn vader heeft zijn laatste werkdag en dan mag hij met pensioen. Verder moeten er boodschappen gehaald worden. Net nog even snel de was opgehangen en er weer 1 aan gezet. Kom nergens aan toe afgelopen dagen. Scheelt dat J helpt ahah ik zet de stofzuiger aan en hij vermaakt zich een half uur
@Kirzy Dat is enorm schrikken dan, heb je neusdruppels? Die gebruiken wij en daarna de neuszuiger. Door het huilen raken ze nog voller in hun neus
Heb neusspray. En die neus zuiger zal ik zo even zoeken. Zit ook nog in doos ergens en anders haal ik wel een andere straks als mijn vriend wakker is.
Ja en dan komen er grote stukken snot uit niet normaal meer. Hoe kan zo kleintje zulke stukken snot hebben verbaas ik me over.
@Kirzy oh jee wat schrikken zeg! Hopelijk knapt hij snel wat op. En logisch dat je nergens aan toe komt. Laat de boel gewoon even de boel, dat halen jullie wel in als je vriend vrij heeft. Iedereen heeft vast nog schone kleren in de kast, dus de was komt later wel weer! En een avondje brood eten is ook prima En veel plezier vanmiddag! Opa en oma willen vast continu met de kleine op schoot zitten, dus heb jij ook weer even je handen vrij
Ja je hebt gelijk ook. Iedereen heeft schone kleren de rest komt wel weer. Ja dankjewel. Wat je zegt mooi even mijn handen vrij laat opa en oma maar lekker baby knuffelen
@Kirzy wat eng dat je zoon zo vol zit. Hopelijk gauw over. heerlijk door opa en oma knuffelen en jij even lekker niksen. Ff genieten.
Deze vakantie hebben we geen plannen. Zien hoe loopt nog wat kraamvisite en boys gaan logeren. Voor de zomer hebben we de camping geboekt. Dan gaan we lekker kamperen. Ven benieuwd of ze de camping wakker schreeuwt snachts. Haha.
@Kirzy wat enorm schrikken! En dan ook nog eens als je alleen thuis bent pff! Hopelijk gaat het snel beter! @3musketierseneengirl ik vroeg me al af hoe kamperen met een baby was. Slapen jullie in een tent? @Kirzy hier ook vaak dat schrikken ja! Al slaapt onze mister overdag bijna alleen in de draagdoek, als ik hem wegleg wordt hij zo snel weer wakker. Is de tijdsinvestering niet waard hihi..
Hier toch de gyn gebeld, donderdag eventjes langskomen nog steeds af en toe bruin/roze slijmverlies af en toe rood. Soms buikpijn. Dus toch ff checken