Maart 2021 mama's en baby's

Discussie in 'De mama's' gestart door Loveischocola, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Ja hou op schei uit :(
     
  2. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Hier weegt ze 3820 vandaag! Ik maak daar uit op dat het wel goed gaat met de borstvoeding :) nog steeds lief en tevreden. Zo kun je er wel 6 hebben :roflmao:
     
    Fraser, Kirzy, Bollebelle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Hier was de nacht ook goed, zelfs een keer 3,5 uur tussen de voeding door. We proberen langzaam richting de 4 uur tussendoor te gaan.
    Maar het is wisselend meestal tussen 2 en 3,5 dat hij wil.
    Morgen gaan we hem weer wegen! Ik ben enorm benieuwd. Vorige week maandag was het 3030.
    Morgen is hij alweer 3 weken, gisteren was uitgerekende datum, echt bijzonder dat hij bijna alweer 3 weken bij ons is ❤️
     
    Kirzy en Cobon vinden dit leuk.
  4. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    :oops:
     
  5. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Wat fijn dat hij het zo goed doet, het is jullie zo gegund ❤️
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  6. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Zo hier een heftige nacht gehad. J hoorde B huilen en was meteen klaar wakker om 23:00. B was ook onrustig. Al met al had ik niet geslapen. J ging rond 430 nieuwe tijd weer naar zijn eigen bed. Mijn vriend en ik konden er vannacht gelukkig wel om lachen, lekker met z'n viertjes op bed midden in de nacht. J reageerde heel verlegen op zijn kleine broertje. Was echt zo schattig ❤
    Verder een heel tevreden ventje. We gaan nu lekker naar boven en kijken hoe de nacht gaat :)
     
    Bollebelle en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Hopelijk vannacht iets rustiger @Kirzy !

    Ons meisje boert erg moeilijk.. vannacht na bijna 2 uur proberen toch maar weggelegd en hoppa heel haar maaginhoud eruit :( zo gaat het wel vaker als we geen boer krijgen.. iemand nog tips?
     
  8. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    @Kirzy Hopelijk was afgelopen nacht beter?

    @Cobon Tijdens voeden proberen om te boeren ipv erna?

    Hier vandaag zelf gewogen en globaal gemeten.
    3350 gram en 51 cm.
     
    Cobon vindt dit leuk.
  9. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Nacht is wel beter gegaan. B wel erg onrustig, last van krampjes. Mijn vriend en ik samen afgewisseld dus beter te doen voor beide. B is alweer 50 gram aangekomen en weegt nu 4010 gram en is 52 cm. J doet het ook super goed. Hoorde zijn broertje wel huilen maar bleef lekker rustig en sliep zo weer verder. Helemaal trots ❤
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  10. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    fijn hoor lastig dan hè als grote broer wakker word maar knap hij weer is gaan slapen. Hier gaat slecht. Anouk groeit niks. Krijgt 7 flessen binnen maar spuugt veel en poept eens in 3-4 dagen. Morgen naar osteopaat en woensdag extra naar cb.
     
  11. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Ahh shit wat sneu, en stressvol voor jou lijkt me. Heb je een weegschaal? En plast ze wel goed? Liefs!
     
  12. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    mis heb zelf een weegschaal. Ze woog vandaag 3670 en afgelopen donderdag 3650.
    Moet zeggen dat nog rustig onder ben. Scheeld dat nummer 4 is denk ik. En heb twee huilbabys gehad met koemelkallergie.
     
  13. Lievekleine88

    Lievekleine88 Bekend lid

    17 jul 2020
    625
    568
    93
    Vrouw
    Hi dames! Heb dit topic gevonden :)

    Hoe gaat t met jullie allemaal? En hoe herstellen jullie zelf allemaal vd bevallingen?

    Hier goed, hoewel ik t ook best zwaar vind :rolleyes:Onze baby N. slaapt niet zelfstandig, wil continue bij ons liggen. Heel lief, maar kom nergens aan toe en andere dochter M. wil ook meer aandacht nu dus lastig. N. slaapt dus nooit in dr eigen bedje. Lukt gewoon niet, ook als ik dr slapend neerleg in een voorverwarmd bedje wordt ze wakker en wil ze weer bij papa of mama liggen. Hoe is dat bij jullie?

    Verder is ze gelukkig wel tevreden volgens mij, huilt niet veel en de nachten gaan ook best goed (zolang ze maar tegen ons aan ligt ;)). Wij wisselen de nachten ook af, dat scheelt.

    Verder heeerlijk die zon, lekker wandelweer!
     
    Cobon vindt dit leuk.
  14. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    'Fijn' dit te lezen,ook baby o wil hier bijna alleen maar bij ons slapen. Vandaag wel een keer 3 uur in zijn eigen bedje geslapen toevallig.

    Het is natuurlijk ook niet gek, ineens alleen in een bedje na de veilige buik van mama! Ik vind het zelf niet zo heel erg, hij slaapt voornamelijk bij mij en door de bv slaap ik wel lekker tussen de voedingen. We gaan vanavond wel weer proberen te beginnen in zijn eigen bedje, fingers crossed!

    Ben benieuwd hoe dit bij de rest gaat!

    @Lievekleine88 misschien een draagdoek voor overdag? dan heb je toch nog een beetje je handen vrij voor andere dochter!
     
    Cobon vindt dit leuk.
  15. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Hier is het deels in bed (wiegje naast mij) deels op mij, maar ik vind dat zelf juist fijn.. ik zou idd een draagdoek proberen voor als je je handen nodig hebt!

    Ik herstel redelijk, wel erg gammel nog en behoorlijk angstig helaas. En jij @Lievekleine88 ? Leuk dat je hier bent trouwens, ik dacht dat je heel het forum had verlaten :(
     
  16. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    Hier is slapend ook wisselend. Deels op me. Deels in de wieg of in wandelwagen ik loop steeds om andere kinderen van school te halen.

    In de draagdoek die ik af en toe even handen vrij is wel fijn.
    Hoop dat jullie gauw herstellen van bevalling. Hier gaat dat op zich best goed. Al zijn mijn bekken een heikel puntje. Maar met fysio en de band herstel ik volgens boekje.
     
  17. Lievekleine88

    Lievekleine88 Bekend lid

    17 jul 2020
    625
    568
    93
    Vrouw
    Nou hier alweer uren bezig, ze valt steeds heel even in slaap en dan is t weer huilen. Zijn dat krampjes? Ze doet ook steeds maar hazeslaapjes.
    Het is een fase bedenken we maar ;)

    Draagdoek idd goeie tip! Hoewel ik dat nog met keizersnede wond wel zwaar vind nu, maar ga ik zeker proberen over een weekje ofzo.

    @Cobon wat vervelend dat je je angstig voelt. In het algemeen of over de baby enzo?
     
  18. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Zijn denk ik inderdaad krampjes, hier hetzelfde. Vaak strekt hij dan ook meteen zijn beentjes en een goede scheet laten lucht hem dan ook op haha..
     
  19. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Is er iets fijner dan heerlijk te zitten of liggen met een tevreden slapende baby op je? Ik ben zo aan het genieten, hopelijk jullie ook!

    Hier is baby L. Na een week weer op geboortegewicht (3054!) En dat terwijl hij eerst 8% is afgevallen. Hij is verder zo tevreden, zolang hij maar bij mij is hihi :)
     
    Tuttebelleke, Cobon en Lievekleine88 vinden dit leuk.
  20. Lievekleine88

    Lievekleine88 Bekend lid

    17 jul 2020
    625
    568
    93
    Vrouw
    Super! Goed bezig baby!

    Hier ook een hele goeie dag. Begon al met een hele goeie nacht en N. slaapt nu al 3u heerlijk in dr eigen bedje! Zulke dagen mogen van mij vaker terugkomen ;)
     
    Cobon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina