Spannend die provocatie! Wel fijn dat ze goed groeit en slaapt. Ben benieuwd of je gelijk had wat betreft de koemelk, moet haast wel toch? Jullie kindjes slapen goed! Hier ook niks te klagen hoor! Netjes 4 uur tussen de flesjes en ‘s nachts ook. 00.00-04.20-08.15. Man deed de voeding om 00.00 uur dus ik heb heerlijk geslapen tot de nachtvoeding.
Tis hier echt een drama. Heb contact opgenomen met kinderarts en CB. Ik ga uit dit topic stappen want ik word er alleen maar onzeker en moedeloos van. Ze komt hier tegenwoordig elk uur snachts en overdag is t alleen maar huilen. Ik wens jullie alle geluk met jullie kindjes!
Och Meis niet doen, elke moeder is onzeker en vraagt zich af of ze goed doet. Je doet het goed. Fijn dat je aangeklopt heb bij cb en ka. Hopelijk kunnen ze je gauw helpen. Sterkte.
Aawh nee wat klote zeg. Zo herkenbaar van mijn oudste. En idd je wordt er zo moedeloos van. Opgegeven moment kan je zelf ook alleen maar huilen en word je gek van alle succes verhalen van anderen. Had je nou medicatie gekregen voor de verborgen reflux? Heel veel sterkte gewenst. Voel je iig vrij om hier te spuien ook daar is het forum voor! Dikke knuffel
Hier is het huilen beter geworden na dat bij osteopaat zijn geweest. Ook het voeden is nu een stuk beter. Je doet het idd goed en we willen allemaal het beste voor onze kindjes
Hoe is het allemaal? Wat zijn sommigen stil, hoop dat het goed gaat met jullie @Tuttebelleke , @Fraser , en anderen.. Bijna weer aan het werk hè sommigen, bizar hoe snel de tijd gaat
Hier gaat alles lekker. Kleine komt nu vaak om de 4 uur of langer. Gister geslapen van 23:30 tot 07:00 heerlijk mag hij vaker doen Vreetnaat tankt 150cc weg nu. Vandaag wel gehoord dat de opvang locatie gaat sluiten. Zwaar balen. Nu maar afwachten waar ze ons willen gaan plaatsen..
Hier gaat het niet zo heel goed. We zijn behoorlijk oververmoeid door de korte nachten en baby die constant bij je wil zijn en wil drinken. Dat slaat nu behoorlijk op mijn gemoedstoestand. Gelukkig veel fijne hulp, maar wat zit ik er soms doorheen… Ik wil er verder niet op in gaan, maar daardoor zit ik nu meer in de meeleesstand.
Sorry voor de afwezigheid! Hier gaat het met mij en de kinderen goed, maar man zit tegen een burn-out aan. Na zijn verlof is hij na 2 dagen werk bij de bedrijfsarts terecht gekomen, die hem meteen op halve dagen werken heeft gezet. Nu moet hij de middagen gebruiken om tot rust te komen, maar om het rustig te houden in huis met een baby en een kind van 3,5 is niet echt te doen. Ik lees dus ook even voornamelijk mee, maar sluit hopelijk snel weer bij jullie aan