Maart 2021 mama's en baby's

Discussie in 'De mama's' gestart door Loveischocola, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Aagje90 werken was weer heerlijk hoor. Dagen gingen super snel. Na de eerste uurtjes zat ik er alweer helemaal in ahah.
    Fijn dat jullie genoten hebben. Wel balen dat je man weer op kantoor wordt verwacht. Ik vind thuis werken heerlijk. Heb het zo geregeld dat ik de dagen dat de kids op het kdv zijn thuiswerk en de dag bij opa en oma ga ik naar het kantoor. Stel dat ik dan een keer vast sta in het verkeer dan heb ik daar iig geen stress van.

2. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @3musketierseneengirl jaa geen idee hij heeft het hier iig nog niet geshowd:roflmao:
    Gister kreeg ik trouwens de foto's binnen van Bry zijn shoot bij de osteopaat. Is nu een paar weken terug maar wat is hij alweer verandert. Gaat zo hard.
    Al vind ik dat niet heel erg:oops: Ben niet echt een baby mama.
    Hij zal zelf iig blij zijn als hij kan zitten. Hij wil alleen maar rechtop die draak

3. Cobon

Cobon Niet meer actief

Grappig hè, de één vindt babietjes zo fijn en de ander vind het wel prima als het over is ;) ik vind de leeftijd van oudste dochter nu niet zo heel leuk, kan er niet zoveel mee, mijn vriend gelukkig wel. Ik hou van de kleintjes, en (als het een beetje meevalt ;) ) lijkt een tiener me ook leuk. Ze is nog steeds heel lief hoor haha klinkt lulliger dan ik het bedoel ;) maar het leukst vind ik 0-4 jaar.

Kirzy vindt dit leuk.
  4. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Je oudste heeft nu ook net zo een leeftijd dat ze overal tussen in zit. Lijkt me ook lastig idd

5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja precies!

6. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Nou onze twee tieners Pff. Word niet vrolijk van hoor momenteel.al heb ik hele lieve jongens kan niet zonder ze maar soms. Vooral de onverschilligheid.

Ik vind babytijd echt heerlijk. Maar sowieso de tijd tot ze naar school gaan daarna veranderen ze te veel door stoer te willen doen enz. Maar misschien anders bij een meisje.

7. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ja daar had mijn meisje geen last van! Ik wou dat er eentje voor altijd klein kon blijven ♥️ ik hoop nu al vurig op 12 kleinkinderen :roflmao: no pressure

Aagje90 vindt dit leuk.
  8. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Hahaha ik ben ook echt een baby mama! Al vond ik dat peuter ook wel leuk! Nu ze bijna 4 is vindt ik het vooral heel gezellig dat je dingen echt samen doet. Samen winkelen, bakken etc. Ze snapt veel. Ben wel beetje bang als ze naar school gaat hoe ze zal veranderen. Hoor het van iedereen. En ik ben er gewoon nog niet aan toe dat m’n ene baby naar school gaat en m’n andere baby al bijna naar het kdv.

9. Cobon

Cobon Niet meer actief

Hier viel het echt wel mee qua veranderen!
    Ah ik weet die eerste schooldag nog zo goed haha ik vond het afschuwelijk :') vergeet geen zakdoekjes mee te nemen ;)

Aagje90 vindt dit leuk.
  10. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Nou ik vergeet van oudste nu 12 de eerste schooldag ook nooit meer. Hij was toch partij boos. Lezen kon hij al en hij wou leren schrijven en rekenen.

na een week was school stom:roflmao:
    Na de zomer gaat mijn kleintje naar vwo. Pff. Toch wat anders dan hoor.

Aagje90 vindt dit leuk.
  11. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ahhh dat lijkt me helemaaaaaaaaaal verschrikkelijk haha de middelbare school, begin van het einde! Heb plaatsvervangend een steen in m'n maag ;)

12. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    nou weet ook nog niet of ik leuk vind eigelijk. Gelukkig hoeft hij maar 5 min te fietsen. We wachten af.

13. Cobon

Cobon Niet meer actief

Dat is lekker dichtbij :) vindt hij het zelf spannend?

14. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    ja heel dichtbij. Nee hij zelf niet. Krijgt ook leuke klas al kennis gemaakt met elkaar. Hij is er echt aan toe.

15. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.255
    12.631
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier?

Wij hebben voor eerst gisteren gezwommen hij vond het heeerlijk! Volgens mij kan die wel uren in zwembad drijven haha maar hebben niet te lang gehouden voor de eerste keer. Daarna lekker aan de borst en lag ie al snel te slapen ❤️

Cobon en 3musketierseneengirl vinden dit leuk.
  16. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Leuk lekker zwemmen. Ik wil ook steeds nog gaan maar komt nog niks van. Hopelijk tijdens vakantie.

17. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ahh leuk ♥️ zo fijn he, samen in het water.

Mijn badpak/bikini past niet eens meer om m'n enkels :p dus wij houden het bij zwemmen in bad. Hopelijk warmt het bad in de tuin deze zomer lekker op, kunnen we daarin dobberen met zo'n baby zwemband.

18. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het bij jullie? Hier al begonnen met hapjes sinds vandaag op aanraden van diëtist. Ze vond heerlijk. Had appel gepureerd.

Bijgevoegde bestanden:

Loveischocola en Cobon vinden dit leuk.
  19. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ohh hapjes haha zo ver ben ik mentaal nog niet ;)

20. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    nee ik deed ook nooit zo vroeg. Maar ivm haar allergie moet ze voor 6 maanden pinda en ei krijgen. Dan moeten haar darmen eerst maar Ff wennen aan fruit en groente.

Deel Deze Pagina