Zijn jullie al begonnen met vast voedsel? Wij doen rapley en voeren door elkaar, met wisselend succes avocado en pompoen erg lekker, bloemkool en sperziebonen niet. Eten vindt ze nog moeilijk; veel kokhalzen en alles naar voren er weer uit werken, dus we doen het rustig aan, telkens paar hapjes.
@Cobon Temperamentvol, snel boos als iets niet lukt maar ook ontzettend doorzettingsvermogen daardoor haha! En alleen spelen is lastig voor hem, denk dat als hij kan zitten spelen meer uitdaging ervoor hem inzit! We hebben inm de kinderwagen bak omgebouwd na “zit” en dat vind hij geweldig lekker rondkijken en kletsen. En valt dan ook zelfs in slaap haha. Overdag slapen is en blijft wisselend. In de nacht gelukkig goed en is vaak 1 voeding, daarna is ie wel vaak behoorlijk wakker en aan kletsen
Ahh haha ik snap het! Is natuurlijk ook niks als je niet kan praten, lopen, zitten heb je een wipstoeltje waar hij misschien in kan spelen? Kinderwagen ombouwen moet ik ook doen, staat klaar, goed dat je het zegt! Pff het einde van de reisweg alweer bleh..
Ja hier wou die alleen maar na zijn buik draaien in de wagen, benen er uit gooien kont omhoog levensgevaarlijk en absoluut niet leuk wandelen meer was het dan… dus was een moetje haha!
Wij lopen eigenlijk altijd met de draagzak de laatste tijd. Ik vind de reisweg op het laatst altijd levensgevaarlijk :') heb het idee dat ze er zo uit kunnen vallen. Die zit er tevreden bij
Haha! Mijn man wil helaas geen 3e... die vindt het nu echt zwaar met deze 2 al. Dus op kort termijn sowieso geen 3e, misschien als ze wat groter zijn. Hoe zit dat bij jullie?
Ja mee begonnen maar nog totaal geen succes haha, ze vindt niks lekker en spuugt elke hap uit dus we proberen het later nog eens.
@Cobon vaste hapjes gaat hier ook erg slecht. Ze eet niks. Zeker geen groente. Fruit gaat beter maar ook niet makkelijk nog. @Loveischocola wat een heerlijk jochie zo in de zit. Wij hebben Anouk ook al poos in zitje. Liggen vind ze vreselijk. Hier ook zo’n gefrustreerd kind als niet lukt. Voordeel is veel kids in huis en die vermaken haar wel. @Lievekleine88 tis weer pittig zo’n kleintje in huis. Mijn man moet ook altijd wennen. Wij hebben wel over een vijfde. Maar weet nog niet zeker. Of die er ook komt.
Wat 'grappig' dat die van jullie ook wat moeilijker eten, ik dacht dat het over het algemeen er wel in ging als zoete koek bij die kleintjes. Ach, komt vanzelf wel ze keek gister wel kwijlend een donut uit m'n handen (ja dieet gaat heel goed @3musketierseneengirl hahaha) Mijn wederhelft wil wel 10 kinderen. Maar de zwangerschap, verhuizing, corona/thuis werken, terminale (schoon)vader, hormonen e.d., vermoeidheid heeft zoveel impact op ons gehad. Even bijkomen.. Als het allemaal weer lekker loopt dan gaan we voor een 3e maar ik zie heel erg op tegen de zwangerschap. Nog niet aan de orde want het gaat pas sinds een week ofzo wat beter tussen ons haha! Ik ben met de minipil gestopt (helaas werkte hij dit keer niet en werd ik er doorheen ongesteld wij gebruiken altijd condooms als anti conceptie) en mijn stemming knapt ENORM op sindsdien, was al bang dat het wel eens daar aan kon liggen de laatste tijd.
@Cobon nou dat diëten hier gaat ook zo vlaaien in Limburg waren te lekker. fijn dat iets beter gaat tussen jullie. Ik reageer ook slecht met hormonen. ja onze zoons aten gelijk heel goed. Anouk moet erg wennen.
Hier ook een kereltje die nog niks van hapjes wil. Hij houdt zijn lippen stijf op elkaar Bekijk bijlage 698250
Poeh dat klinkt als een hoop idd Hopelijk zijn jullie snel weer een beetje in balans! Wat me ook tegenhoudt voor een 3e: het lijkt me zoveel minder praktisch. Moeten dan een andere auto, 2 kinderen op 1 kamer laten slapen enz. Mijn man heeft er dan nog liever 4 dan 3. Maar dat lijkt me helemaal druk. We wachten nog maar even af
mij vond de overgang naar drie ook heftigste. Maar kwam ook wel hoe derde was hij sliep tot zijn eerste verjaardag maar 3 uur per nacht. Nu met vierde en veel leeftijd verschil is echt een makkie.