Wow al 2 tandjes! Gaat snel! Hoe gaan de hapjes bij jullie? Hier nog steeds geen succes. Ze vindt echt alles vies en spuugt het uit
Ze heeft twee dagen goed gegeten, daarvan poste ik hier ook foto, en nu is het weer terug bij af. Ik had vandaag weer wat nieuwe dingen voor haar willen koken maar ze slaapt niet en is dood moe. Echt, wat een k**dagen op deze manier
Hier eet ze per dag fruit en groente. Ene dag zelf gemaakt andere dag potje. Maakt niet uit ze eet alles leeg
Ja te moe, en dat niet meer kunnen doorbreken. Heb dentinox gekocht en dat werkt icm paracetamol goed, vandaag ging beter. Volgens mij komen er serieus vandaag of morgen weer twee tandjes door, 4 in amper een week, pff.. Had met goede moed nieuwe dingen gekookt vanmorgen maar het was weer geen succes Bekijk bijlage 700699
Ja, eens in de zoveel tijd. Dan vries ik het in in ijsblokjes vormpjes en dan kan ik die zo pakken en evt dingen door elkaar doen (klontje zoete aardappel, klontje broccoli, klontje pompoen e.d.). Maar de hond heeft er vooral profijt van vooralsnog
o daar ben ik echt te lui voor♀️ Vanavond bloemkool gegeten en dan maak ik voor Anouk ook. Anders gewoon potje ze drinkt nu wel zelf uit haar beker.
Ik vind leuk om foto’s te zien van jullie kleine. Wie wil hem eventueel nog meer delen? zo genoeg om te zien nu ze allemaal even oud zijn.
Kinderboederij was geslaagd vandaag! Ik wou na de verhuizing weer beginnen met hapjes… maar kapotte koelkast geleverd gekregen,moet retour en nog geen ophaal bewijs als is opgehaald dan moet worden verwekt en dan krijgen we een nieuwe.. do komt er een kleine koelkast van me ouders ff.. Fornuis… zou vandaag komen en nee is niet geleverd.. hoe es wat verder wisten ze niet. Top! Heb zo 2 pits camping ding en een grill maar wat een pech allemaal. Huisje word wel heeeel mooi!