Maart 2021 mama's en baby's

Discussie in 'De mama's' gestart door Loveischocola, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    12 en tweede bijna 11 daar zit 15 maanden tussen. Dus ooit heel pittig nu echt super. Zijn echte vrienden. En de derde is 7 jaar.
     
    Cobon vindt dit leuk.
  2. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    ja echt balen zo sneu voor haar.
     
  3. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw

    Ik riep tijdens de bevalling van Anouk tis nou echt klaar na 4 kinderen maar stiekem zou ik er nog wel een willen. Wie weet zeg nooit nooit.
     
    Bollebelle en Cobon vinden dit leuk.
  4. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
     
  5. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Ik lag na de keizersnee op de uitslaapkamer en zei tegen H jij krijgt echt wel een broertje of zusje. Man keek echt van duss haha! Inm is hij het er wel mee eens!

    H gisteren gewogen en weegt nu 3615 gram. Vrijdag eerste keer na CB toe ben benieuwd. Zal dan ook zijn relfux klachten eventjes bespreken. Of kan dat beter met huisarts?
     
    Bollebelle en Cobon vinden dit leuk.
  6. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Kan allebei, wat je zelf het fijnste vindt!
     
  7. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Hihi hier kriebelt het ook nu alweer. Wij hopen ooit een gezin met vier kids te hebben, dus zijn halverwege :roflmao:
     
    Cobon vindt dit leuk.
  8. Bollebelle

    Bollebelle Actief lid

    21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Wij hebben morgen telefonisch de eerste afspraak met cjg. Wel jammer dat het telefonisch is, de verpleegkundige bij mijn zoontje was zo leuk die toen langs kwam. Voelde ook wel wat persoonlijker, alsof ze er echt voor je zijn..
    Volgende week de gehoortest, die hebben jullie vast al gehad inmiddels?
     
  9. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.840
    113
    Vrouw
    @3musketierseneengirl vervelend dat de andere voeding nog niet echt verschil lijkt te maken :( Of was die ene dag misschien gewoon een slechte dag?

    @Bollebelle gehoortest hier inderdaad al gehad :)
    En een gezin van vier? Pfoe! Ook allemaal zo kort op elkaar als de eerste 2? Lijkt me aanpoten! Maar ook erg gezellig :)

    @Cobon hoeveel zou je er nu willen? Met het oog op je eigen gezondheid?

    Wij hebben altijd gezegd dat we er graag 2 zouden krijgen. En die hebben we nu :) Zwanger worden van de tweede duurde ook ruim een jaar en wij worden deze zomer 35 en 36. Als we dan nog een jaar zouden wachten met zwanger worden en het weer eventueel lang zou duren, daar zou ik nu niet voor kiezen. Maar het scheelt dat ik altijd al gezegd heb dat ik er graag 2 zou krijgen, als ik dan nu in een vlaag denk "nog meer!!!", dan weet ik dat dat waarschijnlijk ook echt alleen een vlaag is. En mocht dat toch nog veranderen, dan zien we dan wel wat we doen :)
     
    Cobon vindt dit leuk.
  10. Lievekleine88

    Lievekleine88 Bekend lid

    17 jul 2020
    625
    568
    93
    Vrouw
    Hier houden we het mooi bij 2 kindjes haha, ik vind het echt zwaar nu al met 2 ;) En ben ook gesteld op mn eigen me-time en mijn gezondheid is ook niet alles dus wij zijn mooi compleet zo.

    Vandaag de draagdoek erbij gehaald en wow dat scheelt veel!! Ik kan weer vanalles doen terwijl baby lekker bij me is! Ideaal! Heerlijk dat slapende snoetje zo tegen je aan he ♡
     
    Bollebelle, Cobon en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  11. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Ik word ook 35 deze zomer, dus als er nog één komt dan ook echt nog maar eentje. Mooi compromis tussen groot gezin en niet te vaak zwanger zijn ;) alhoewel een derde wel een beetje voelt als de goden verzoeken
     
  12. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Ahh fijn ♥️
     
  13. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    Denk dat we idd een regendag of iets hadden. Want nu toch echt duidelijk verschil. Weinig spugen gewoon normaal. Niet meer 8 keer schone kleertjes asn omdat drijfnat is.
    Poepen gaat beter en ze gilt en krijst niet meer. Wel gewoon der huil uurtje. Heerlijk gewoon nu weer echt genieten.
     
    Lievekleine88, Cobon en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  14. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    Leuk hoe iedereen erover denk hoeveel kids.
     
  15. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.840
    113
    Vrouw
    @3musketierseneengirl aah fijn te lezen dat het al zo'n verbetering is!

    @Lievekleine88 dat klinkt inderdaad goed :) Geniet ervan!

    @Cobon ik vond het tijdens afgelopen zwangerschap ook af en toe al de goden verzoeken. Het is toch altijd maar de vraag of het kindje gezond is en hoe je zelf uit de bevalling komt. Ik denk dat je die onzekerheid altijd wel houdt, het ís ook gewoon allemaal onzeker.
     
    Lievekleine88 vindt dit leuk.
  16. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    @Cobon ik vond van een naar twee kinderen het pittigste. Die onzekerheid en het gevoel heb maar twee handen. En allebei bij je willen hebben. Nu bij nummer 4 sta ik er heel anders in bij nummer 3 eigelijk al wel. Die moeten met ritme mee van oudste.

    Beschermend ben ik nog. De oudste mag nu nog geen 5 min oppassen. Ik neem haar overal mee dan. En fles geven mag als ze rustig drinkt vanaf 6 weken. Lopen mag niet met zusje in armen. Wel vasthouden en knuffelen maar al zittend.
     
    Cobon vindt dit leuk.
  17. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Wat fijn zeg!!
     
    3musketierseneengirl vindt dit leuk.
  18. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Hier zouden we graag nog een kindje willen. Maar dat zou dan pas volgend jaar zijn, eerst even geen hormonen in mijn lijf..
    Word deze zomer wel 37 maar, tot nu toe 3x gelijk zwanger geraakt. Hopelijk dan ook :)
     
    Cobon vindt dit leuk.
  19. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    ja erg blij mee. Zie nu dat er regen ipv regel dag staat. Soms type ik te snel niet handig.
     
    Cobon vindt dit leuk.
  20. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    gun jullie van harte. Zou leuk zijn.
     

Deel Deze Pagina